KOMPAKT ÉS TÁGAS SZEMÉLYAUTÓ DACIA ÁRON!
A Logan és a Logan MCV után a Dacia tovább bővíti kínálatát a Sanderóval, a tágas méretű, 5 ajtós személyautóval. A romániai Pitesti gyárban készülő Dacia Sandero a Dacia-kínálat autóinak alapvető tulajdonságaival rendelkezik: tágas helykínálat, nagy rakodókapacitás és tartósság. A Dacia-kínálat többi modelljéhez hasonlóan a Sandero ár/szolgáltatás aránya is verhetetlen, alacsony listaáron, és 3 [Tovább...]
Divat mostanság visszapillantani a múltba és összegezni a történteket. Klubunk históriája immár három évre nyúlik vissza, van miért a tükörbe néznünk, mégha az holtteres is. Tizenkét hónap alatt sok minden megesett velünk, szerencsére jóval több jó, mint rossz. 2007 az az év volt, amikor igazán felpörögtek az események, a poshadni látszó állóvízbe az MCV keltett máig sem szűnő hullámokat. Vegyük [Tovább...]
Furcsa dolog történt 2004 nyarán, amikor a Renault piacra dobta első sallangmentes autóját, a Logant. Furcsa, mert egyik autógyártó sem tudta elképzelni, hogy 5.000 eurós önköltségi áron ki lehet hozni egy ekkora autót. A félreértések elkerülése végett - aminek többek között a magyar média is áldozatául esett - az ötezer eurós ár nem a kereskedésekben megvásárolható autóra vonatkozott, hanem [Tovább...]
Sokszor felmerülnek ugyanazok a kérdések klubtagjainktól, ezért megpróbáljuk rendszerezni ezeket egy állandó gyűjteményt létrehozva belõlük.
Kérdés: a regisztrációkor a születési évemet nem tudom beállítani ha 1950 elõtt születtem.
Válasz: a regisztráció után, a Beállítások (Klikk) menüben egészen 1900-ig visszamenõleg módosítani tudod a születésnapodat!
Kérdés: hogy közölhetek személyes adatokat, pl. az autóm típusát, stb. úgy, hogy azok állandóan megjelenjenek a hozzászólásaimban?
Válasz: szintén a Beállítások [Tovább...]
Bár a hivatalos teszt már több hónapja elkészült, sõt, korábban volt egy nem hivatalos törésteszt is a német Autobild jóvoltából, mi is közzétesszük a részletes Euro NCAP változat magyar fordítását. A német elõzetes törésteszt szinte ugyanazokkal az eredményekkel zárult mint a hivatalos euro-teszt, azaz 3 csillaggal. Nézzük a részleteket, kezdve a pontozással.
Az Euro Ncap csillagokkal jelzi az autók biztonságosságát. [Tovább...]
Mostanában egyre rapszódikusabban változnak az üzemanyagárak, nyomós indokkal vagy éppen anélkül. Mit tehet az autós, ha mérsékelni akarja az üzemeltetés költségeit? Bánhat finomabban a gázpedállal, autózhat kevesebbet, netán le is rakhatja az autóját. Ezek a megoldások sok esetben kivitelezhetetlenek. Akinek ez a munkaeszköze, netalán csak egyetlen lehetõsége a mobilizálódásra, annak ez nem jelent megoldást. A gázautózás megfelelõ alternatíva lehet az [Tovább...]