Készülve az ötödik klubtalálkozónkra, már elég korán felvetődött az ötlet, hogy de jó lenne megkaparintani a legújabb Dacia modellt, a Dustert és elvinni őt Ságodra! Kezdetben a legnagyobb problémát az időpont okozta: a május közepei rendezés nem biztos hogy megfelelő lett volna az autónak, hiszen a korai hírek alapján hazánkba csak valamikor az utolsó tavaszi hónap végén érkeztek volna meg [Tovább...]
A Dacia márka sorsát nyomonkövetők (és szeretők) most szinte kivétel nélkül lázban égnek, hiszen minden eddiginél nagyobb érdeklődés övezi a Dacia új modelljét, a Dustert. Még javában tart az autószalon Genfben, ahol a Dacia hatalmas, közel 800 nm-es területet bérelt, amelynek középpontjában az új terepjáró áll. A Dusterről már nagyon sokat tudunk, de közel sem mindent.
Ezért megragadtuk az alkalmat [Tovább...]
Pénteken beépítették a Webasto budapesti műhelyében a tetőablakomat. Az enyém egy Webasto Hollandia 300 tolótető, de a 4-ajtós Loganba a Hollandia 500 panorámatető is jó (az persze drágább).
MCV-be egyébként nem lehet tolótetőt szerelni (a bordás tetőlemez miatt). A Sanderohoz nem láttam gyári leírást, de mivel annak nagy eséllyel a B-oszlopig azonos a tetőszerkezete a limuzinéval, szerintem nem lehet akadálya a [Tovább...]
1969-ig Romániának nem volt saját személygépkocsi ipara és a szovjet autóipar is csak ekkoriban kezdte meg a Zsiguli gyártását a Fiat közreműködésével. 1966-ig nyúlnak vissza a történet szálai, amikor a románok is belátták, hogy tõkeerõs partner nélkül esélyük sincs saját típus kifejlesztésére. Miután az oroszok hamar megálapodtak a Fiattal, a románok is társ után néztek és meg is találták azt [Tovább...]
Tempomat utólagos beszerelési lehetősége a Loganokba
- 14 jan 2008 szerzõ: András
Nagyon megörültem amikor a novemberi hírek között megjelent, hogy Hollandiában már gyártják a Daciákba beépíthető különböző típusú tempomatokat.Az 1,5 dCi 86 LE MCV megrendelésekor mindössze két dolgot sajnáltam: nincs automata váltós változat és sajnos tempomat sem rendelhető hozzá.
A legutóbbi autómba gyárilag benne volt és nagyon megtapasztaltam, hogy ez a dolog egyáltalán nem luxus a gépkocsiba. [Tovább...]
Furcsa dolog történt 2004 nyarán, amikor a Renault piacra dobta első sallangmentes autóját, a Logant. Furcsa, mert egyik autógyártó sem tudta elképzelni, hogy 5.000 eurós önköltségi áron ki lehet hozni egy ekkora autót. A félreértések elkerülése végett - aminek többek között a magyar média is áldozatául esett - az ötezer eurós ár nem a kereskedésekben megvásárolható autóra vonatkozott, hanem [Tovább...]
A II. Logan Klub Találkozón lezajlott teszt értékelése
- 30 máj 2007 szerzõ: kekek
A II. Logan Klub Találkozón összesen 33-an vállalkoztak a teszt kitöltésére, külön köszönöm ezt az érdeklõdést!
Azt hiszem, nem sok idõnk és lehetõségünk van a mindennapi életben a Kresszel foglalkozni, pedig szabályait minden nap alkalmaznunk kell, akár gyalogosként lépünk az utcára, akár kerékpárosként, de különösképpen, ha olunk. Nézzük még egyszer a kérdéseket, aki esetleg a talin nem töltötte [Tovább...]
Végre. Ennyit sikerült magamban kinyögnöm amikor február 14-én végre személyesen, élõben megláttam a Hotel Aquincum parkolójában sorakozó Logan MCV-ket. Az idõjárás kegyes volt hozzánk, ragyogó napsütés fogadott bennünket, ideális mind a vezetéshez, mind a fotózáshoz. Volt mit vezetni és volt mit fényképezni is! Szám szerint 5 kombi fogadott bennünket, pompás színekben és impozánsan feszítve az elegáns szálloda elõtt. A Renault [Tovább...]
A Logan két évvel ezelõtti bevezetése után – mely idõ alatt a modellbõl több mint 300 000 darabot értékesítettek világszerte – a Dacia most a Logan MCV-vel (Multi Convivial Vehicle) gazdagítja kínálatát. Nagy helykínálatú és rakterű kombiként a Logan MCV a Logan limuzin valamennyi elõnyét felsorakoztatja, ugyanakkor variálhatósággal gazdagítja, és tovább növeli sokoldalúságát. Az akár 7 felnõtt számára is helyet [Tovább...]
Mivel elég sokat járok a kedvenc autómmal, kézenfekvõ volt, hogy gazdaságosabbá tegyem a közlekedést. Nagy volt a dilemma, hogy új dízel Logan legyen, vagy a megszokott autócskámba szereltessek gázüzemet. A dízel nem kápráztatott el, ezért maradt a gázbefecskendezõs szett beépítése. Miután ez a héten megtörtént, írnék egy keveset a tapasztalatokról. Még hosszú távú tapasztalataim nincsenek, eddig csak kb 150 km-t [Tovább...]