Tisztelt érdeklődők!
Az alábbi oldalon olyan eladó autókat mutatunk be, amelyek a Dacia Klub Magyarország tagjainak saját tulajdonában vannak, előéletük tiszta, rendezett. Az autók leinformálhatóak! Célunk ezzel hogy segítsük tagjainknak értékesíteni a járműveket, valamint hogy megbízható autóhoz segítsük az érdeklődőket. Az autókban közös a fedhetetlen előélet, azokat közvetlenül a tulajdonostól lehet megvásárolni, nem nyerészkedés céljából!
------------------------------------------------------------------------------------------ [Tovább...]
Kedves Klubtagok!
A Dacia Klub Magyarország és a Nefelejts! Kft együttműködése révén klubtagjaink kedvező áron vásárolhatnak járműspecifikus alkatrészeket a különböző kivitelű Dacia gépkocsikhoz. A választék színes és átöleli mindazokat a gyakran használt alkatrészeket, kiegészítőket, amelyek a mindennapi autózás elengedhetetlen feltételei közé tartoznak: ablaktörlők, akkumulátorok, lámpák, izzók, gyújtógyertyák, stb.
A Nefelejts! Kft az alábbi alkatrészekre kiemelt kedvezményt ad (havonta új termékek!), de [Tovább...]
Szeptember elején kerültünk kapcsolatba az ATC tuninggal, egy hazai vállalkozással, amely elsősorban személygépkocsik szoftveres teljesítménynövelésével foglalkozik, azaz tuningol. A klub tagjai előtt nem ismeretlen fogalom a szoftveres tuning, hiszen az őcsényi klubtalálkozón sokaknak, dízeleseknek és benzineseknek egyaránt szereltek be ún. tuningboxot, amely sokkal kevésbé kifinomult megoldás az ECU (motorvezérlő számítógép) közvetlen átírásánál. Az ATC elsősorban dízel Daciát szeretett volna tuningolni, [Tovább...]
Készülve az ötödik klubtalálkozónkra, már elég korán felvetődött az ötlet, hogy de jó lenne megkaparintani a legújabb Dacia modellt, a Dustert és elvinni őt Ságodra! Kezdetben a legnagyobb problémát az időpont okozta: a május közepei rendezés nem biztos hogy megfelelő lett volna az autónak, hiszen a korai hírek alapján hazánkba csak valamikor az utolsó tavaszi hónap végén érkeztek volna meg [Tovább...]
A Dacia márka sorsát nyomonkövetők (és szeretők) most szinte kivétel nélkül lázban égnek, hiszen minden eddiginél nagyobb érdeklődés övezi a Dacia új modelljét, a Dustert. Még javában tart az autószalon Genfben, ahol a Dacia hatalmas, közel 800 nm-es területet bérelt, amelynek középpontjában az új terepjáró áll. A Dusterről már nagyon sokat tudunk, de közel sem mindent.
Ezért megragadtuk az alkalmat [Tovább...]
1969-ig Romániának nem volt saját személygépkocsi ipara és a szovjet autóipar is csak ekkoriban kezdte meg a Zsiguli gyártását a Fiat közreműködésével. 1966-ig nyúlnak vissza a történet szálai, amikor a románok is belátták, hogy tõkeerõs partner nélkül esélyük sincs saját típus kifejlesztésére. Miután az oroszok hamar megálapodtak a Fiattal, a románok is társ után néztek és meg is találták azt [Tovább...]