Majdnem napi szinten ülök Duster 2-ben, de azokat nincs lehetőségem próbálgatni, legfeljebb 1-1 próbakör, jellemzően az 1.6 Sce vagy 1.5 Dci motoros verziókat. Május végén a klubtalálkozón lehetőségem volt kipróbálni tetszés szerint, hosszabb távon is az új 1.3 Tce motoros változatot, abból is a legerősebb csúcs felszereltségű 150 Le/250 Nm-es kivitelt.
Magáról az autóról sok újdonságot nem tudok mondani, hiszen már [Tovább...]
40 kiállító vett részt, köztük a Dacia és a Renault osztrák képviselete is. Ez a kiállítás nem tartozik a híresebb és nagyobbak közé (Párizs, Genf, Tokio, Detroit stb.) de azért a legtöbb autómárka igyekezett ,,odatenni” magát. Ez többé kevésbé sikerült is. Ford például mutatott be prototípust is, a prémium és luxus gyártók elhozták kínálatuk legjavát. És szinte mindenki igyekezett mutogatni [Tovább...]
Ha van egy jó barátod, akiről azt hallod, kissé rá hasonlító testvére is van, alig várod hogy megismerhesd… Akaratlanul készülsz a lehetőségre, összehasonlításra próbálsz támpontokat állítani a magad számára. Nos így vártam az első találkozást a Dacia Lodgyval. Jelenleg egy Logan és egy Renault Espace képezi a „flottát”, amit naponta vezetek (illetve egy céges Volkswagen Caddy).
Péntek délután kellemes meleg nap [Tovább...]
Tisztelt érdeklődők!
Az alábbi oldalon olyan eladó autókat mutatunk be, amelyek a Dacia Klub Magyarország tagjainak saját tulajdonában vannak, előéletük tiszta, rendezett. Az autók leinformálhatóak! Célunk ezzel hogy segítsük tagjainknak értékesíteni a járműveket, valamint hogy megbízható autóhoz segítsük az érdeklődőket. Az autókban közös a fedhetetlen előélet, azokat közvetlenül a tulajdonostól lehet megvásárolni, nem nyerészkedés céljából!
------------------------------------------------------------------------------------------ [Tovább...]
Az abádszalóki találkozón – aki ott volt tudja – a tombola fődíja egy egész napos vezetéstechnikai tréning volt, amelyet kekek klubtársunk ajánlott fel. Sokan vállaltuk, hogy amennyiben megnyerjük, elmegyünk, végigcsináljuk. A húzáson Kincsemnek kedvezett a szerencse, aki nagy örömmel vette át a nyereményt. Úgy gondoltuk, hogy ezzel vége is, meg van a szerencsés nyertes (irigykedtünk is egy páran). Aztán június [Tovább...]
Folytatva modellkörképünket, most a paletta többi szereplőjét is górcső alá vesszük. Az előző cikkben már taglaltuk, hogy cél az eredetivel szinte teljes egyezőséget mutató modell létrehozása. Igazából a MCV megjelenése irányította a figyelmet a Dacia modellek felé, erre a Duster csak rátett egy lapáttal. Még az olyan rétegmodellek is teret nyernek, mint a Pick-up vagy a VAN. Csemegézzünk egy kicsit [Tovább...]
Kedves Klubtagok!
A Dacia Klub Magyarország és a Nefelejts! Kft együttműködése révén klubtagjaink kedvező áron vásárolhatnak járműspecifikus alkatrészeket a különböző kivitelű Dacia gépkocsikhoz. A választék színes és átöleli mindazokat a gyakran használt alkatrészeket, kiegészítőket, amelyek a mindennapi autózás elengedhetetlen feltételei közé tartoznak: ablaktörlők, akkumulátorok, lámpák, izzók, gyújtógyertyák, stb.
A Nefelejts! Kft az alábbi alkatrészekre kiemelt kedvezményt ad (havonta új termékek!), de [Tovább...]
Szeptember elején kerültünk kapcsolatba az ATC tuninggal, egy hazai vállalkozással, amely elsősorban személygépkocsik szoftveres teljesítménynövelésével foglalkozik, azaz tuningol. A klub tagjai előtt nem ismeretlen fogalom a szoftveres tuning, hiszen az őcsényi klubtalálkozón sokaknak, dízeleseknek és benzineseknek egyaránt szereltek be ún. tuningboxot, amely sokkal kevésbé kifinomult megoldás az ECU (motorvezérlő számítógép) közvetlen átírásánál. Az ATC elsősorban dízel Daciát szeretett volna tuningolni, [Tovább...]