Lehetőségem nyílt ma tesztelni, és jobban szemügyre venni a már jól bevált 1.3 TCe ,,kistestvérét”, a Dacia/Renault kínálatban új 3 hengeres 1.0Tce motort. Mindezt Rögtön 2 modellben, a már ismerős Dacia Duster2 és az új Renault Clio5-ben is. Mikor mentem az autókért, akkor pedig saját Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe-vel tettem. Sőt, a Clio 4 0.9 TCe-t is gyakran [Tovább...]
Majdnem napi szinten ülök Duster 2-ben, de azokat nincs lehetőségem próbálgatni, legfeljebb 1-1 próbakör, jellemzően az 1.6 Sce vagy 1.5 Dci motoros verziókat. Május végén a klubtalálkozón lehetőségem volt kipróbálni tetszés szerint, hosszabb távon is az új 1.3 Tce motoros változatot, abból is a legerősebb csúcs felszereltségű 150 Le/250 Nm-es kivitelt.
Magáról az autóról sok újdonságot nem tudok mondani, hiszen már [Tovább...]
Váltás kuplungolás nélkül? Hogy is van ez? Történet ott kezdődik, hogy 2011 végén látogatóba jött hozzánk a gólya a család nagy örömére és ennek megfelelően az addigi Swiftünk lecserélésre került. Ahogy az szokott lenni apa és anya teljesen eltérő szempontok alapján akarta a leendő új autót kiválasztani de végül is a családi kasszából már jó idővel a születés előtt megvásárolt [Tovább...]
A probléma ugyan az volt, mint előző cikkemben. Ebben az autóban is ugyan olyan Parrot CK3000 bluetooth telefon kihangosító volt egy JVC fejegységgel, mint a másikban, amely az új Android-os okostelefonokkal már nem, vagy csak lassan kommunikál. Mivel ez a szeretett családi kirándulós autó, itt nem akartam nagyon (egyenlőre ) fúrni-faragni. Ezért itt ragaszkodtam a meglévő 1DIN-es megoldáshoz. Mivel [Tovább...]
Az autómban előzőleg bluetooth-os Parrot kihangosító volt, ami évekig tökéletesen működött a hagyományos telefonokkal. Közelmúltban azonban csatlakoztam az okostelefonosok táborába, és a régi kihangosítóm nem jól kommunikált a CAT B15 Androidos készülékkel. Már készültem egy minőségi, drága fejegység cserére, amiben beépített kihangosító van, amikor hozzájutottam egy gyári Dacia Bluetoothos fejegységhez.
Ilyen található 2012-től a Lodgy-val kezdve azokban az autókban (Logan 2, [Tovább...]
40 kiállító vett részt, köztük a Dacia és a Renault osztrák képviselete is. Ez a kiállítás nem tartozik a híresebb és nagyobbak közé (Párizs, Genf, Tokio, Detroit stb.) de azért a legtöbb autómárka igyekezett ,,odatenni” magát. Ez többé kevésbé sikerült is. Ford például mutatott be prototípust is, a prémium és luxus gyártók elhozták kínálatuk legjavát. És szinte mindenki igyekezett mutogatni [Tovább...]
Sorozatot indítunk útjára a Loganklub.hu-n barkácsoló kedvű klubtársaknak. Akinek van kedve, ideje és türelme az nyugodtan ragadjon csavarhúzót és fogót, mert olyan trükköket mutatunk be, amelyek segítségével feldobhatod autód kinézetét, komfortosabbá teheted és extra funkciókkal ruházhatod fel. Ha nektek is van jó ötletetek, osszátok meg velünk e-mail-ben.
Figyelem, némely beavatkozással elvesztheted a garanciát! Mindenki saját felelõsségére fogjon hozzá a barkácsoláshoz!
Csináld [Tovább...]
Minden azzal kezdődött, hogy felfigyeltem egy hirdetésre, mely szerint Dacia Lodgyt lehet nyerni egy hétre teli tankkal. Nem is kellett ezért mást tenni, mint felkeresni egy Dacia kereskedést, kipróbálni a Lodgyt és hetedmagunkkal fotót készíteni. Majd ezt a fotót feltölteni a Dacia Magyarország Facebook oldalára és „tetszikeltetni” (közismertebb szép magyar szóval „lájkoltatni”) az ismerőseink körében. Egy nap éppen Egerbe indultunk, [Tovább...]
Ha van egy jó barátod, akiről azt hallod, kissé rá hasonlító testvére is van, alig várod hogy megismerhesd… Akaratlanul készülsz a lehetőségre, összehasonlításra próbálsz támpontokat állítani a magad számára. Nos így vártam az első találkozást a Dacia Lodgyval. Jelenleg egy Logan és egy Renault Espace képezi a „flottát”, amit naponta vezetek (illetve egy céges Volkswagen Caddy).
Péntek délután kellemes meleg nap [Tovább...]