Ha a gyári helyre berakható,akkor nem befolyásolja a garit,hisz egy sima betétet beteszel,ha szervízbe kell menni.Viszont ha már a tuningbox benne is van,akkor jó utánaszabályoztatni a paramétereket-programot
Hát, haver nélkül, elég nehéz után állítgatatni.
Nem haver kell hozzá,hanem a Bacar beszerelőműhelye.Utnállít
ják,valamennyit fizettetnek és ennyi... Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Regisztrált: 2005 szeptember 24 szombat - 20:01:39
Üzenetek: 737
Ok, szégyen nem szégyen, láttam a kutaknál a fejet, de nem tudtam mi az. Mármint osztrákoknál, sok helyen kapható. Ki próbálom. Eddy Tegyük jobbál!! Már amit lehet.... 2.0 DCI
Egyre ügyelj, először majd felesben próbáld ki, hogy szokja a motor. Ha teljesen átálsz majd E85-re, meg fogsz lepődni, hogy a motornak milyen finom hangja lesz alapjáraton. Mintha villanymotort halgatnál. Logan 2.0BLOGolok
Sziasztok! Akik a talin megnézték az autóm, azok látták ilyen hátsó lámpáim vannak,mint a szatmárnémeti taxin. Német gyártmány, Makón van az a Bt, amelyik itthon forgalmazza. Nekem füstszínü van, E11 minősítéssel. A Lajosmizsei talit követő hétfőn kaptam meg. Ha valakit érdekel P.ü. ben küldöm a címet. Másfél éve 15000 Ft volt darabja. Nagy Viktor
nem kimondottan "tuning" a dolog, de a kérdésem az, hogy valaki lecserélte-e már a kék pajzsát a sörnyitóra? az autó elején lévőre gondolok, a négy fémfülesen rögzítettre. egyáltalán, egy pld sandero elején lévő sörnyitó stimmel méretben? --- (mcv 2008 1.6-16v 7személy) lodgy 2019 1.6-16v 7személy
Bizonyosan nem stimmel, ez 100% Nem tudod úgy felrakni hogy szépen nézzen ki, az autó hátsó fele meg még macerásabb! De ha gondolod, 6.000 Ft körül van darabja, veszel kettőt és írsz egy CSM! cikket. Logan 2.0BLOGolok
én gondoltam volna, hogy stimmel, mert miért ne. de ha nem stimmel, akkor hagyjuk, annyira nem zavar a dolog. a hátsó felén is van pajzs? biztos? mármint az mcv fenekén. három hónapos az autóm, de erre most nem mernék mérget venni... egyébként nemsokára megyek 5ezres kiskarbantartásra, ha lesz bent sörnyitós dacia, akkor megmérem a dolgokat.
amúgy érdekesség: megkérdeztem egy rönó kereskedést, hogy mennyiért lehetne nekem olyan impulzív ablakemelős kapcsolósom, amiről nemrég szó volt valahol errefelé, egy picit meszebbi adatot kaptam, mint az eddigi infók: "impulzív kapcsoló: 39811Ft". leestem a székről és elkezdtem megrajzolgatni az elektronikát --- (mcv 2008 1.6-16v 7személy) lodgy 2019 1.6-16v 7személy
MCV-n természetesen hátul nincs pajzs. Ezek szerint drágább az ablakemelő mint amit nekem mondtak, mert 33-ért adják mifelénk. Így se kell? Logan 2.0BLOGolok
Ezzel az impulzív kapcsolóval futottam én is egy kört, qva drága mindenhol, viszont a R19-es kapcsolója kis átalakítással jó lesz, a fedelét kell lecserélni, az elektronika ugyanaz. Most kezdek el körülnézni a bontókban.
kectam: sok sikert! érdekel az eredmény, mert bár nem egy falrengető megvalósíthatatlanság az impulzívság, de nem is olyan egyszerű dolog, mint először gondolná az ember... --- (mcv 2008 1.6-16v 7személy) lodgy 2019 1.6-16v 7személy
Szerintem keressetek elektromos szakembert: nem lehet annyira ördöngős - és drága - ez a dolog, ezt a funkciót elég sok helyen alakalmazzák (pl. csarnokok tetőablakainak működtetésére: én olyat ismerek, ahol egy komplett motor, a házába beépített ilyen áramkörrel 24ezer Ft-ért beszerezhető - sajna 24 V-os.) Annak az áramkörnek, ami az impulzus-működést "biztosítja", nem kell feltétlenül magában a kapcsolóban beépítve lennie, van ott hely bőven, a kapcsolók mögött (már azzal is olcsóbb, ha nem kell a kapcsolótestet is megvenni).
Elég gyorsan hoztad a megoldást bati: valami ilyesmire gondoltam, csak hát én nem tudtam, hogy van erre készen kapható termék (így utólag: már miért ne lenne? )
És ilyenkor jelentkezik a Logan előnye, hogy a középkonzolon vannak az elektromos ablak kapcsolói. (egyébként utálom ezt a megoldást) Így beszereléskor nem kell ajtókárpitot bontogatni, elég a középkonzolt leszedni, mögötte pedig akkora hely van, hogy minden utólag beépített kütyüt elnyel. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
naja, szép dolgok ezek, de félek tőle hogy ezektől nem lesz lefelé impulzív az ablak, sőt, felfelé is az összes ablak egyszerre lesz az, ami nem biztos hogy mindig a pontos cél ugyebár . nameg jó kérdés, hogy hogyan aktiválódik az ablakbecsukás funkció, magyarul hogyan lehet a gyári központizáródás jelét ennek az ablakmodulnak odaadni, hogy meg is értse. hasonló a problémám ezzel, mint a menet közben záródó központi zárral.
bati írta ...
kectam írta ...
Pedig egyenlőre nem látok mást megoldást, 33 ill 40 ezret nem adok érte.
Látom izgalmas a téma,de sokmindenre van megoldás és olcsóbban! Itt van a segítség : Klikk!
de, az esetleg igen, namost ablakonként kell egy ilyen, az 14800.-, szóval ez nekem már ennyit nem ér, inkább megcsinálom magam, pláne ha figyelembe veszem hogy a távirányítós bezárós dolgot ez nem tudja, azt így is meg kell oldanom.
kincslesõ írta ...
Plömplöm, az 5. sorszámú modul (M53 jelű) nem jó a felvetett problémákra ?
A darabonként ár valójában (jó esetben 1 - ha már van benne gyárilag), rosszabb esetben 2x33k-t takar, hiszen hátra nem létezik gyári impulzusos megoldás. Logan 2.0BLOGolok
annál egy állandóra beépített rabszolga is olcsóbb . az egy annyira vicces elképzelés, hogy nem találok rá szavakat. 40ezret elkérni egy ilyen dologért...
kincslesõ írta ...
Jaaaa, én a darabonkénti 33 ezer Ft-os árhoz viszonyítottam, de ha vkinek van jobb viszonyítási alapja, akkor egyszerű a képlet....
Sziasztok! Új tag vagyok, és jó ez a fórum, igaz nem volt időm végig olvasni mindent. Nekem egy két éves 1.5dci-m van. Kicsit a tunningról. Tettem bele anno sportlégszűrőt, valamint tuning boxot. Nagyon király! Egy időben szereltem be mindkettőt, a fogyasztásom csökkent, nagyon jól gyorsul, hatalmas lett a nyomatéka. De tényleg. Dombnak felfele szinte nincs ellenfél. Kapott szemöldököket is, mellette egy sportrugó szettet. Üli az utat nagyon. A váltókarból levettem 60mm-ert, és kapott egy wrc-s gombot, zsákkal együtt. Épp ma szereltem be a belső csomagtartó nyitót. De van még teendő bőven.. Tennék fel képeket, csak nem sikerült eddig sehogy sem. További jó tuningolást mindenkinek!