Nekem is a sárvédőíven voltak ilyen hólyagocskák, és gond nélkül gariba javították még tavaj tavasz környékén. (már írtam róla) Azóta nem jöttek újra elő. Remélem nem is fognak. Egy új nő a családbanLaura.Nem beszél vissza, csak teszi a dolgát.
Ma lemostam a kocsit,kézzel jó kis samponnal,sok vízzel.Örömmel konstatáltam,hogy továbbra sincs semmi fényezési gondom vele..../csak az hogy koszos lesz semmi perc alatt/ Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Sziasztok. Tengerészkék fényezésem van és azt vettem észre, hogy az éleken mintha nem lenne festék. pl.:Csomagtartó alsó éle ajtók éle. Szerintetek jól van ez igy? Csak a fehér színü alapozó látszik. Az autó egy éves sztem ez nagyon gáz. Mit lehetne tenni? Ha tudok teszek fel képet. Üdv Zsolti
Szervíz,fényképeztesd le velük,és kérd a garanciális kijavítást.Csak határozottan Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Regisztrált: 2005 szeptember 15 csütörtök - 11:24:35
Üzenetek: 268
Kb 1,5 hónapja írtma, hogy a festék a bal hátsó sárvédő felettfe lhólyagosodott. Most volt időm elvinni. Lefotozták és elküldték a központba bírálatra. Megcsinálják gariban. Azt mondta a csávó, hogy valszeg nem volt megfelelő az alapozás. Kedden viszem. Megnézte és hiányzik belőle az üreg védelem. Emiatt volt egy nagy visszahívás. Csak azt nem értem, hogy miért nem szóltak nkem, hogy fáradjak be egy szervízbe, hogy megcsinálják. Ez fura nekem. koroland
Enyémen volt rozsda csak a szervódobon azt megcsinálták de kivül semmi belül semmi igaz heti 2x kozmetika kivülről / forró viasz és 1x belülről havonat 2x motormosás de semmi nyoma rozsdának Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is! Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatnaKlikk!
Itt Romániában MCV-hez égen-földön sehol sem kapok műanyag él-védőt, még a szervízben sincs. Viszont ha lenne, sárfogókkal együtt, elöl-hátul felszerelve vagy 400 RON (27000 Ft) munkadíjjal együtt, úgyhogy csak jól jártok ezzel a visszahívósdival.
deceballus ha Nagyváradon jársz a piac mellett a Logan pirse auto ott van a garnitura 130 ron most hoztam az egyik barátomnak Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is! Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatnaKlikk!
Regisztrált: 2007 november 01 csütörtök - 18:03:27
Üzenetek: 213
Sziasztok! Már elég sok helyen észrevettem, hogy a lemezek nem látható helyein (illetve nehezen látható) a festék légbuborékos, vagy valami porszerű volt a lemezen mielőtt lefújták. Ez nem valami bíztató jel. Ti nem tapasztaltatok hasonlót? A remény hal meg utoljára (1.6MPI MCV, Ambiance, ásványkék)
Volt olyan klubtárs aki jelzett ilyesmit,keresd vissza,mert emlékezeből nem tudok neveket.A hibákat írd össze,éves karosszéria ellenőrzésen mutasd be,mást nem tudok javasolni Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Nekem volt nem is egy ilyen. Porszemcse lesz az ami a festékbe ragadt, nem fognak vele semmit csinálni és szerintem nem szabad bolygatni, nem lesz vele gond. Logan 2.0BLOGolok
Max ha olyan,kipolírozzák géppel,vagy ha esezleg rozsdára hajlamos helyen lesz,akkor érhető el egy elem újrafestése.De valószínű Indyé a pont:ha nem babrálják úgy jársz jobban Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Polírozás sajnos nem megoldás, mert a lakkréteg alatt van, a festékbe ragadva. Legalábbis nálam így volt és kézzel szinte ki sem lehetett tapintani, mert a lakk elfedte. Logan 2.0BLOGolok
Regisztrált: 2007 november 01 csütörtök - 18:03:27
Üzenetek: 213
Igen, valószínűleg por lesz. Több helyen van, általában a lemezek visszahajlásánál, meg a lemezvégeken. Egyébként ha csak úgy ránézek az autóra akkor nem látni egyet sem. De ha kinyitom pl. az első ajtót, akkor azon a lemezen látni, ami a kerék fölött van (sárvédő?). De találtam a benzinbetöltő körül is néhányat. Lekaparni nem lehet, mert a festék erősen fogja, úgyhogy békén hagyom. Márkaszervízbe meg csak akkor viszem, ha már tényleg nincs más megoldás. Nem igazán bízom meg bennük. A remény hal meg utoljára (1.6MPI MCV, Ambiance, ásványkék)
Nálam az egyik küszöbön van egy gyanús pötty, első látásra olyan, mintha felhólyagosodott volna a festék. Néztem nagyítóval is, de nem puha és a festék is épnek tűnik. Azonkívül az egyik hátsó ajtón van egy olyan nyom, mintha még a puha alapozóréteget nyomta volna meg valami egy csavarhúzóhegynyi részen.
Regisztrált: 2007 november 01 csütörtök - 18:03:27
Üzenetek: 213
Lehet, hogy csak jobban oda kellene figyelni a festés során, de hát ez már nem fér bele az olcsó autóba. A remény hal meg utoljára (1.6MPI MCV, Ambiance, ásványkék)
És sajnos már nem is olyan olcsó mint 2005-ben volt, amikor vettem. De szeretem nagyon. Az enyém gyöngymetál és eddig semmi gondom nem volt a fényezéssel, igaz évente kétszer kap egy vastag viaszréteget. Most hogy erősen sóznak, amint kicsit jobb idő lesz, mossátok le!
Mifelénk nem kapni ásványi kék (metál) festékjavítót, pedig szükségem lenne rá! Hallot már valak róla? Sejtésem szerint Romániában biztosan lehet kapni. Vagy tévednék?
Mifelénk nem kapni ásványi kék (metál) festékjavítót, pedig szükségem lenne rá! Hallot már valak róla? Sejtésem szerint Romániában biztosan lehet kapni. Vagy tévednék?
Sajnos valóban nincs RNF színkódú javítóstíift, de ha jól tudom egy másik Renault-os árnyalat, az RNE nagyon hasonlít hozzá, cikkszáma: 77 11 237 571. Logan 2.0BLOGolok
A történet a novemberi3 éves egyben 60 ezres szervizelésemre nyúlik vissza. A szervizből jövet tankolnom kellet, akkor vettem észre két helyen rozsdafoltot a tetőn. Azonnal irány vissza. A munkafelvevő megtekinti, hoz valamilyen kenceficét, az egyiket lekeni. A felső réteg rozsdásodik, az alsó még rendben van, tehát nem belülről jövő, ami a gari feltétele. (a szervizben egyébként szépen kitakarították, lemosták ingyen, ezért is indulhatott meg a rozsda) Átküldenek a karosszériáshoz. Ott jobban megnézve még néhány helyen valami fekete pöttyök látszanak az autón, de azok letörölhetők. A két helyen olyan forintos (ami már nincs) nagyságú sérülés, de mellettük még két három kisebb ugyanilyen sérülés. Azt mondja bepróbálkoznak az RH-val, fényképeket készít. Pár hét múlva jön a telefon RH nem vállalja, a fényképek alapján egyértelmű, nem belülről jövő károsodás. OK, modom magamban ezt én is tudom, látom, ezen nem is vitatkoztam. Viszont a szerviz munkafelvevőjének korábban azonnalk elmondtam, hogy mielőtt bevittem a szervizbe, semmi nem volt az autón. (Közben beszéltem karosszériásokkal, mi okozhat ilyet. A szervizekban használt anyagok közül, például a fékolaj.) szóval, mondtam a munkafelvevőnek, akkor fenntartom kárigényem a szervizzel szemben. Jó, de akkor vissza kell mennem, és az igazgatónak kell bemutatnom az autót. Erre januárban került sor, idő hiányában. Az igazgató megnézte, és azzal kezdte, hogy ez tipikus madárürülék okozta sérülés. Persze mondom, mielőtt szervizbe mentem semmi nem volt rajta. Még megjegyezte, hogy a madárkaka nagyon gyorsan ki tudja marni a fényezést.(?!) Ha kell lehozza fentről az irodából, a szakirodalmat is. De aztán tárcsázott, és felhívta az RH illetékesét, és megbeszélte, hogy vállalják be garanciába (részletek hangsúlyozása nélkül). Ott rábólintottak. És vártam újra a telefont, amikor ezt írásban is megerősítik. Aztán múlt héten jött a telefon, és a kedden vittem az autót, szerdán már hozhattam is. De egy napot még ott pihent, mert nem volt időm érte menni. A fényezés elsőre szép lett, igaz csak ott tudtam futólag megnézni, mert akkor is siettem. Azóta napközben nem láttam az autót.
Szóval ez a szerncsés történet, de ehhez hozzátartozik, hogy a munkafelvevőt, és az igazgatót némileg ismerem, munkakapcsolatban vagyok velük. Remélem, másnak nem kell hasonló dologba esnie.
Annyit még hozzáfűznék, hogyha mégis a madárürülék okoz ilyet, akkor nagy baj van. Bármikor, bárkinél előfordulhat, de ilyen gyenge csak nem lehet a fényezés!!!
"Szeretem" ezt az egymásra mutogatást és semmit nem tevést. Ha a fényezés valamiért esetleg felpattogzik, az sem garanciális, mert nem belülről jön? Jobban meg kellene vizsgálniuk ilyen esetben az autót, még mielőtt véleményt mondanának róla. A madárkaka festékmaró hatása gondolom függ attól is, hogy mit evett az a szerencsétlen, ezért esetleg lehet különbség az "ajándékok" maró hatása között is. Abban csak bízni tudunk, hogy nem a fényezéssel van a baj. Emlékeim szerint a piros színnel voltak gondok, amit azóta orvosoltak. Örülök, hogy szerencsésen ért véget a történet és gratulálok a kitartásért.
kekek írta: "...de ilyen gyenge csak nem lehet a fényezés!!!"
Regisztrált: 2005 szeptember 11 vasárnap - 17:16:49
Üzenetek: 93
kekek írta....
Új fényezést kapott a tetőm.
A történet a novemberi3 éves egyben 60 ezres szervizelésemre nyúlik vissza. A szervizből jövet tankolnom kellet, akkor vettem észre két helyen rozsdafoltot a tetőn. Azonnal irány vissza. A munkafelvevő megtekinti, hoz valamilyen kenceficét, az egyiket lekeni. A felső réteg rozsdásodik, az alsó még rendben van, tehát nem belülről jövő, ami a gari feltétele. (a szervizben egyébként szépen kitakarították, lemosták ingyen, ezért is indulhatott meg a rozsda) Átküldenek a karosszériáshoz. Ott jobban megnézve még néhány helyen valami fekete pöttyök látszanak az autón, de azok letörölhetők. A két helyen olyan forintos (ami már nincs) nagyságú sérülés, de mellettük még két három kisebb ugyanilyen sérülés. Azt mondja bepróbálkoznak az RH-val, fényképeket készít. Pár hét múlva jön a telefon RH nem vállalja, a fényképek alapján egyértelmű, nem belülről jövő károsodás. OK, modom magamban ezt én is tudom, látom, ezen nem is vitatkoztam. Viszont a szerviz munkafelvevőjének korábban azonnalk elmondtam, hogy mielőtt bevittem a szervizbe, semmi nem volt az autón. (Közben beszéltem karosszériásokkal, mi okozhat ilyet. A szervizekban használt anyagok közül, például a fékolaj.) szóval, mondtam a munkafelvevőnek, akkor fenntartom kárigényem a szervizzel szemben. Jó, de akkor vissza kell mennem, és az igazgatónak kell bemutatnom az autót. Erre januárban került sor, idő hiányában. Az igazgató megnézte, és azzal kezdte, hogy ez tipikus madárürülék okozta sérülés. Persze mondom, mielőtt szervizbe mentem semmi nem volt rajta. Még megjegyezte, hogy a madárkaka nagyon gyorsan ki tudja marni a fényezést.(?!) Ha kell lehozza fentről az irodából, a szakirodalmat is. De aztán tárcsázott, és felhívta az RH illetékesét, és megbeszélte, hogy vállalják be garanciába (részletek hangsúlyozása nélkül). Ott rábólintottak. És vártam újra a telefont, amikor ezt írásban is megerősítik. Aztán múlt héten jött a telefon, és a kedden vittem az autót, szerdán már hozhattam is. De egy napot még ott pihent, mert nem volt időm érte menni. A fényezés elsőre szép lett, igaz csak ott tudtam futólag megnézni, mert akkor is siettem. Azóta napközben nem láttam az autót.
Szóval ez a szerncsés történet, de ehhez hozzátartozik, hogy a munkafelvevőt, és az igazgatót némileg ismerem, munkakapcsolatban vagyok velük. Remélem, másnak nem kell hasonló dologba esnie.
Annyit még hozzáfűznék, hogyha mégis a madárürülék okoz ilyet, akkor nagy baj van. Bármikor, bárkinél előfordulhat, de ilyen gyenge csak nem lehet a fényezés!!!
Ezt a madárkaka témát nálam is előadták az autó 2 hónapos korában de azért megcsinálták gariban !
Mióta a madarak fékolajat isznak és foszfort esznek, valóban ilyen maró hatású az ürülékük. Miért csodálkoztok ezen? Ha mégsem így táplálkozik az a nyomorult állat, akkor még is csak a fényezéssel van a bibi. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Regisztrált: 2006 december 28 csütörtök - 16:37:13
Üzenetek: 36
Hermes01 írta ...
Sziasztok!
Mifelénk nem kapni ásványi kék (metál) festékjavítót, pedig szükségem lenne rá! Hallot már valak róla? Sejtésem szerint Romániában biztosan lehet kapni. Vagy tévednék?
Nekem ásvány kék a Cliom és Kecskeméten a Renault tudott hozni nekem javító stiftet igaz ez már vagy 1,5 éve volt. A Renaultnál J47 a színkód Cikkszáma: 77 11 222 362 Ami nem öl meg,az megkeményít!!
Mifelénk nem kapni ásványi kék (metál) festékjavítót, pedig szükségem lenne rá! Hallot már valak róla? Sejtésem szerint Romániában biztosan lehet kapni. Vagy tévednék?
Sajnos valóban nincs RNF színkódú javítóstíift, de ha jól tudom egy másik Renault-os árnyalat, az RNE nagyon hasonlít hozzá, cikkszáma: 77 11 237 571.
Mifelénk nem kapni ásványi kék (metál) festékjavítót, pedig szükségem lenne rá! Hallot már valak róla? Sejtésem szerint Romániában biztosan lehet kapni. Vagy tévednék?
Nekem ásvány kék a Cliom és Kecskeméten a Renault tudott hozni nekem javító stiftet igaz ez már vagy 1,5 éve volt. A Renaultnál J47 a színkód Cikkszáma: 77 11 222 362
Köszönöm! Majd összevetem ezt a színt, meg amit Indy ajánlott az enyémmel.
A történet a novemberi3 éves egyben 60 ezres szervizelésemre nyúlik vissza. A szervizből jövet tankolnom kellet, akkor vettem észre két helyen rozsdafoltot a tetőn. Azonnal irány vissza. A munkafelvevő megtekinti, hoz valamilyen kenceficét, az egyiket lekeni. A felső réteg rozsdásodik, az alsó még rendben van, tehát nem belülről jövő, ami a gari feltétele. (a szervizben egyébként szépen kitakarították, lemosták ingyen, ezért is indulhatott meg a rozsda) Átküldenek a karosszériáshoz. Ott jobban megnézve még néhány helyen valami fekete pöttyök látszanak az autón, de azok letörölhetők. A két helyen olyan forintos (ami már nincs) nagyságú sérülés, de mellettük még két három kisebb ugyanilyen sérülés. Azt mondja bepróbálkoznak az RH-val, fényképeket készít. Pár hét múlva jön a telefon RH nem vállalja, a fényképek alapján egyértelmű, nem belülről jövő károsodás. OK, modom magamban ezt én is tudom, látom, ezen nem is vitatkoztam. Viszont a szerviz munkafelvevőjének korábban azonnalk elmondtam, hogy mielőtt bevittem a szervizbe, semmi nem volt az autón. (Közben beszéltem karosszériásokkal, mi okozhat ilyet. A szervizekban használt anyagok közül, például a fékolaj.) szóval, mondtam a munkafelvevőnek, akkor fenntartom kárigényem a szervizzel szemben. Jó, de akkor vissza kell mennem, és az igazgatónak kell bemutatnom az autót. Erre januárban került sor, idő hiányában. Az igazgató megnézte, és azzal kezdte, hogy ez tipikus madárürülék okozta sérülés. Persze mondom, mielőtt szervizbe mentem semmi nem volt rajta. Még megjegyezte, hogy a madárkaka nagyon gyorsan ki tudja marni a fényezést.(?!) Ha kell lehozza fentről az irodából, a szakirodalmat is. De aztán tárcsázott, és felhívta az RH illetékesét, és megbeszélte, hogy vállalják be garanciába (részletek hangsúlyozása nélkül). Ott rábólintottak. És vártam újra a telefont, amikor ezt írásban is megerősítik. Aztán múlt héten jött a telefon, és a kedden vittem az autót, szerdán már hozhattam is. De egy napot még ott pihent, mert nem volt időm érte menni. A fényezés elsőre szép lett, igaz csak ott tudtam futólag megnézni, mert akkor is siettem. Azóta napközben nem láttam az autót.
Szóval ez a szerncsés történet, de ehhez hozzátartozik, hogy a munkafelvevőt, és az igazgatót némileg ismerem, munkakapcsolatban vagyok velük. Remélem, másnak nem kell hasonló dologba esnie.
Annyit még hozzáfűznék, hogyha mégis a madárürülék okoz ilyet, akkor nagy baj van. Bármikor, bárkinél előfordulhat, de ilyen gyenge csak nem lehet a fényezés!!!
Nekem az utcán vezeték alatt pihen a kocsim, nyaranta tele van napi rendszerességgel madárürülékel és nem rohanok azonnal letörölni. Mégsem volt gondom ebből még soha sem. Igaz, ez az állítás a néhai bordó 1.4 sedan-ra értendő, a mostaniról még nem tudok véleményt mondani.
Néhány helyen pl a vezetőoldali ajtó sarkán ahol sokat van tapogatva lepattogott a piros festék.Szerintetek ezt megcsinálják nekem gariban?Úgy hallottam ezzel a színnel voltak gondok vagyis festékhiba vagy ilyesmi.Hát nincs ütve vágva ez az autó mégis hiányos a festés
Nálam az autó új korában volt egy gombostűfejnyi rozsda a csomagtér ajtó függőleges élén, 3 éves korára lett rajta még néhány kisebb. Olyat is találtam, ahol a lakk még ép volt fölötte. Revízión mutattam, lefényképezték, RH elfogadta, újrafényezték. Máshol szerencsére még nem láttam ilyesmit. Más tapasztalt már hasonlót?
Azt szeretném kérdezni, hogy rendelni csak olyan színben lehet mcv-t, ami a dacia.hu oldalon szerepel az mcv színválasztóban? Mert más országokban, más színekben is szerepel a honlapokon, illetve itthon is láttunk már sötétzöld dacia-t.
Azt is észrevettük, hogy az elvileg egységes színek a különböző országok honlapjain eltérőek, tehát a nevük ugyanaz, de az illusztrációban nem ugyanúgy néznek ki. Ami szerintem egy kicsit gáz, hiszen az ember kiválaszt a honlapon egy színt, aztán egy másik árnyalatban kapja meg a kocsit.... Nem értem, hogy miért nem lehet egy egységes, valós színválasztót készíteni a honlapokra.
Extrém kéket szeretnénk, de olvastam a fórumon, hogy ez a szín, most világosabb lett, mert átvették a renault festékkódját. Élőben láttam már extrém kéket, de hogy ez a világosabb milyen........, nem bánnám, ha összefutnék 1el az utcán
A számítógép képernyőjén megjelenő szín úgysem mond semmit, mert az többek között az egyedi beállításoktól is függ. A metallizált fény-effektusokat meg semmiféle számítógép nem adja vissza, tehát szépen elmész a dealerhez, kell legyen nála egy rakás színminta. Kiviszed a napfényre és akkor látod majd hogy miről van szó.
Meg tudja vki mondani, hogy az MCV kasztnija galvanizált-e, vagy milyen egyéb módon védik meg a rozsdától? Csak azt ne írja vki, hogy viasszal van kifújva, mint a gazellám!
Egyik jelenlegi Dacia sincs galvanizálva. Simán merítve van, de nem cikn fürdőbe, hanem valami foszforos anyagba. Ennek ellenére ha nem sérül a fényezés és jó az előkészítés, nem lesz vele gond.