elso sorba szeretnem megkoszonni INDYNEK hogy megengedte hogy bemutassam ennek a LOGAN-nak az atalakitasait.szeretnek elnezest kerni a hejtelen irasom miat amibe bele segit a bilentyuzet is! szeretnem elmondani hogy ez a LOGAN nem az en tulajdonom hanem egy nagyon jo baratomme!en inkabb ugymond logan rajongo vagyok! a tulajdonosrol csak annyit szeretnek elmeselni hogy annak elenere hogy bmw bontoja van megis ugy dontott hogy a felesegenek vasarolt loganjat alakitja at! nem mintha nem tetszet ahogy kineza az elso esztetikai beavatkozas utan hanem azert mert o ugy erezte hogy ennyi nem eleg!!!!!!!! ahoz hogy ez a logan elnyerje minnel tobb ember figyelmet (meg azoket is akik utaljak es rondanak tartjak a logant!)a tulajdonos ugy hatarozta hogy teljes kulso belso atalakitason fog atmenni ez a csoda logan!es a hab a tortan a renault clio rs 180 loeros motra lesz ami majd ertelmet ad ennek a nagy ceconak! megprobalom minnel bovebben es erthetoen elmeselni az egesz fojamatot es megfeleloo kep linkelesekkel alatamasztani az elmondottakat! a kovetkzo linken lathatjak az elso atalakitas esedmenyeit es az uj kiindulo pontjat!! Klikk!
remelem erdekes dolgokat es fantaziaserkento otleteket fogtok latni! es ha vallami kerdesetek van szivesen valaszolok!en sajnos csak eszaka erek a gep kozelebe de ennek elenere fojamatosan fogom vezetni ezt a forumot!
dhrbikes írta ... Én elõször féket tuningolok majd....
A hátsó dobféket ki lehet cserélni tárcsára? Van egy sanda gyanúm, hogy nyet.
Egyébként elõre milyen belsõ hűtésű tárcsák rakhatók? Brembo gyártmányt érdemes feltenni? Újra kell vizsgáztatni a szekeret? Akinek falábgátlója van, azt újból be kell állíttatni? <---nem értek hozzá, bocs, ha zöldséget kérdeztem.
Az az RS motor, az pont passzol a motortérbe?
A nagyobb hűtõ is belemegy?
Mi lesz a leömlõkkel?
Ugyan ott van a leömlõk nyaka, ahol a Loganban becsatlakozik a kipufogó rendszer elejébe?
Ki kell cserélni az elsõ féltengelyeket? Vagy a gyári bírja a "kiképzést"?
Nem néztem meg, ezért nem is tudom, hogy a féltengelyek vízszintesek, vagy mint a "Classic-"on szögben állnak? Kell - érdemes? - ültetni a szekeret? (Ismerve a hazai útviszonyokat.)
Hány fokozatú a Clio RS váltója? 5-6? Fogyasztás? Végsebestyén?
Kinél, hol, mennyiért kell újravizsgáztatni a szekeret?
Huhh, most látom, ask-flood-ot csináltam, remélem dear Adminunk nem törli a kérdés-özönt. A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
carlieapa írta ... Helló! A hátsó szárny rögzítése a csomi fedél szélénél valósult meg? Furva? Ragasztva? Csavarral szorítva?
hello!huha!latom eleg nagy az erdeklodes aminek nagyon orulok!bocs hogy eddig nem valaszoltam a kerdeseitekre de pot rally van a varosba es nem tudtam kihagyni! a valas a kerdesedre hogy fel van csavarozva 3 csavarral oldalanken mivel eleg nagy a szel terhelese,es a jukak korul be van silozva hogy ne rozsdazon!
dhrbikes írta ... Én elõször féket tuningolok majd....
A hátsó dobféket ki lehet cserélni tárcsára? Van egy sanda gyanúm, hogy nyet.
Egyébként elõre milyen belsõ hűtésű tárcsák rakhatók? Brembo gyártmányt érdemes feltenni? Újra kell vizsgáztatni a szekeret? Akinek falábgátlója van, azt újból be kell állíttatni? <---nem értek hozzá, bocs, ha zöldséget kérdeztem.
Az az RS motor, az pont passzol a motortérbe?
A nagyobb hűtõ is belemegy?
Mi lesz a leömlõkkel?
Ugyan ott van a leömlõk nyaka, ahol a Loganban becsatlakozik a kipufogó rendszer elejébe?
Ki kell cserélni az elsõ féltengelyeket? Vagy a gyári bírja a "kiképzést"?
Nem néztem meg, ezért nem is tudom, hogy a féltengelyek vízszintesek, vagy mint a "Classic-"on szögben állnak? Kell - érdemes? - ültetni a szekeret? (Ismerve a hazai útviszonyokat.)
Hány fokozatú a Clio RS váltója? 5-6? Fogyasztás? Végsebestyén?
Kinél, hol, mennyiért kell újravizsgáztatni a szekeret?
Huhh, most látom, ask-flood-ot csináltam, remélem dear Adminunk nem törli a kérdés-özönt.
szia! a fekekrol eddig csak annyi informancionk van hogy paszol a cliotol ami mar biztos hutott tarcsaju! a clionak hatul tarcsaja van de meg nem tudom mijen mertekbe lehet atpakoni! a motrot azt megneztuk figyelmesen es perfect paszol a kaszniba valtostol az elso hiddal egyut feltengelyekkel,fekekkel komplect a leomlokel es a hutovel ha maskep nem sikerul elrendezni csnaltatunk rendelesre egy hutot,es a leomloket osszehozzuk valahogy az auto mar kapot egy ultetest 4 cm-rel alacsonyabban all. a izsgaztatasal nem vagyok temaba mivel nem magyarorszagon elek! hamarosan tesze ujra kepeket a az elso lepesekkel az atalakitassal!
en a loganclub.ron is tag vagyok, akkor mar lehetseges, h talalkoztunk. Gratulalok a tutuhoz, tartsuk a kapcsolatot a tovabbiakban is ket fronton. Udv A legjobb tet a LOGAN....mert tutinyero.
hellosztok!sajnos nem volt idom es lehetosegem hogy feltoltsem ide a kepeket amit a munkalatok kozbe keszitettem!az auto kulsoleg befejeztuk iuliusba alunk neki a belsoternek!a mult hetvegen megnyertuk ezzel a logannal a legszebb kulsot es a legszebb roman dijat,ugyhogy mondhatom hogy meg vagyunk elegedve a ket nagydijjal.kepeket lathatok a kovetkezo linken: Klikk! [ Módosítva 2007 jún 22 p, 22:29 ]
Olvashatatlan.Meg az is benne van,hogy a nyelvet se értjük.Valami közvetlenebb,kezelhetõbb,
nézegethetõbb verzió nincsen?Mert szép,hogy gyõztetek,meg minden,de nem tudunk vízuálisan csatlakozni.... Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Na akkor megnyugodtam, nem a hozzánemértésem (nem tudom hogy kell írni, majd Huba kijavít ) miatt nem látok egy deka képet sem. PEDIG JÓ LENNE!!! REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Sziasztok! Nekem Logan om van!!! elöl 7 hátul 6 cm ültetéssel!!! Féltem az utak minösége miatt de kellemesen csalódtam!! Bár dobál kicsikét de az uttartása negyon frankó lett és közelsem ojan kényelmetlen mint ahogy aszt vártam:D Ezenkivül van fél rémus rendszer a kocsin! a motor szimplán direktszürővel egészitettem ki röktön a szivócsonkra!!! ennek eggytlen hibája az hogy a szivó szonk nincs külön rögzitve a blokkhoz hanem az eredeti légszürő doboza szoritja a hejére!!! de csináltam hozzá egy knzolt ami eszt hejettesiti!! az eredmény remek a szivóhan gyönyörü!!! Imádo a kocsimat!!!:D ámm pluss felni sötétités és belső optikai tuningom van pluss hangrendszer!!!!!:D:D meg egy pofás szárnyat is sikerült kerittenem rá:D Hamarosan képeket is töltök fel!!!! Sziasztok:D
Feltölteni ide nem tudsz, de ha elküldöd Indy-nek, vagy valamelyik képfeltöltő oldalra felrakod és belinkeled az is jó. A képeket meg kíváncsian várjuk!
Regisztrált: 2008 szeptember 28 vasárnap - 16:23:49
Üzenetek: 2
Mivel a román loganklub oldalon csak felhasználok tekinthetik meg az oldalt így most én egy kis segitseggel jövök a magyar klubtagoknak. Létrehoztam egy felhasználót. Még nem aktiv de remélem mihamarább aktivaáják- felhasználónév (nume utilizator) Daciaklub.hu mig a jelszo (parola) loganklub . Ezzel majd meglehet tekinteni minden hasonlo hivatkozast. Akinek jol megy az angol az nyugodtan cseveghet az angol sarokban.