Ide jöhetnek azok a hibák, amelyekrõl úgy gondoljátok, hogy elõbb-utóbb mindegyik Logant utolérik. Meglazuló csavarok, lelazuló elemek, stb... Logan 2.0BLOGolok
kozsi írta ... Ha az ülés diszkrét nyekergõ hangot hallat, honnan jön pontosan, hol van WD-40 vagy szilikon hiánya?
Ez nálam is megvan (az öv bekötési pontja nyekereg az üllés oldalán. Pontosan behatárolni én sem tudtam tekintve hogy álló helyzetben képtelen vagyok produkálni a jelenséget. A nyikorgás jelentkezésekor a bekötési pontot told elõre és tartsd meg. Ha megszűnik akkor egyrõl beszélünk. Mindenesetre ha megtalálja valaki a kenési pontot az jelezze!!!
Nekem ott nyikorgott cefetül, ahol az ülés oldalát borító műbõr hozzáér a műanyaghoz. Ez szilikonnal könnyen orvosolható. Nálam a másik "hang" a rugóktól jön. Ma meg el kezdett zörögni a napellenzõ. Kezdek félni, mi lesz néhány év múlva. <span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2005 okt 19 sze, 22:28 ]</span>
Nekem mostanában a sebességváltó csúnyán nyikorog, amikor kettesbe , néha mikor 5-be teszem. Késõbb elmúlik. Nem hiszem hogy nagy baj, de kicsit snassz hallgatni, fõleg ha van utas is István
Köhike! Amibe bepattan, az lazul ki. Nos azt cserélik.Persze, idõvel újra zörögni kezd. Úgyhogy a gari lejárta után ki kellünk valami okosabbat találni eme probléma orvoslására!
Regisztrált: 2005 szeptember 15 csütörtök - 11:24:35
Üzenetek: 268
Hermes01 ésKöhike! Melyik oldali napellenzõ zörgött? Halk zörgés volt??? Múltkor mentem autóval és az anyós ülés felõl zörgést hallottam. De csak akkormikor 80-100al mentem. Mostanságnemcsinálja!! koroland
Az az... Nekem is a jobb oldalról jön. De mind mondtam, nem vészes. R12TS - 1975 Logan 1.4 MPI - 2005 Thalicska - 2002 Berlina - 1995 Clio 2 1.2 Galériám
Nekem a csomagtartó rugója is halkan "nyöszörgött"a jobb oldalon, mert a rugó szára hozzáért a fémlemezhez. Megfordítottam hát a rugót és rögtön elmúlt a kissé zavaró hang. Menet közben alig lehetett hallani, inkább a csomagtartó lecsukásakor jelentkezett ez a "hiba".
Eutiches cikke figyelemreméltó,remélem minden szereplõ tételt nem kell átélnünk személyesen.Egy,amit viszont nem érzek hibának:Az ablaktörlõ és a mosó nem egyszerre indítása nálam jópont,mert sok esetben bizonyos típusoknál épp az a baj,hogy kevés víznél is indul a lapát,és ez vagy karcot okoz,vagy megzúzza az ablaktörlõ élét.Ezt egyébként valamelyik,a kocsihoz adott leírás is tartalmazza.Rendben,át lehet kötni,mert lehetetlen nincs,csak éppen szerintem felesleges,direkt ilyennek készült Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
légfék! Abszolút egyetértek. A Renault 19-esemmmel pont ez volt a problémám, hogy szinte elõbb indult az ablaktörlõ, mint a folyadék. Így örültem, amikor ezt a Loganon megtapasztaltam.
Én személy szerint örülök, és jó dolognak tartom, hogy az ablaktörlõt akkor kapcsolom be, amikor akarom, és nem indul el magától. A Berlinán igy van megoldva, és egy párszor azért sikerült víz nélkül megjáratni. Ráadásul akkor 3 szor megy végig rajta. Itt nincs gond. Amikor én úgy gondolom elég vizes, akkor mehet. R12TS - 1975 Logan 1.4 MPI - 2005 Thalicska - 2002 Berlina - 1995 Clio 2 1.2 Galériám
Ja ami a listát illeti.... Ennyire azért nem rossz autó:))))) Egyébként most hallottam én is egyet. Az ABS meghülyült hidegben. Azaz visszajelzett a lámpája. Nekem még nem csinálta, de egyik ismerõsöm mesélte a dolgot, hogy õk nemrég így jártak. [ Módosítva 2006 febr 27 h, 10:29 ] R12TS - 1975 Logan 1.4 MPI - 2005 Thalicska - 2002 Berlina - 1995 Clio 2 1.2 Galériám
Az én autóm az említett piros. Nem értem pontosan a "A piros színt a gyár kicserélte." megfogalmazást. A következõ autókon már jobb minõségű a festék? Akkor az enyémmel mi lesz? Ismételten szeretném megkérdezni, mostmár a Dacia prominens képviselõitõl is, hogy mikor fényezik le a küszöbömet, amit tavaly nyáron munkalapra felvettek Vecsésen? A múlt héten megkérdeztem, de az az ember már nincs ott aki ígérte!!??
Papamaci. Eredetileg a gyár által használt piros színű festékkel rengeteg gond volt (hámlott, lepattogzott, lemosódott stb), ezért lecserélték. Most ugyanolyan színű, de más gyárból származó festéket használnak. s ezzel már nincs gond. Figyelmedbe ajánlom Indy által korábban feltett cikket, amelyikben a fényezési hibák kerültek elõtérbe. Nézd végig az autódat, s ha valahol hiba van, fordulj a szervízhez. Muszáj lesz megcsinálniuk, hiszen általános típushibáról van szó. [ Módosítva 2006 febr 28 k, 18:05 ]
Papamaci. Eredetileg a gyár által használt piros színű festékkel rengeteg gond volt (hámlott, lepattogzott, lemosódott stb), ezért kicsérték. Most ugyanolyan színű, de más gyárból származó festéket használnak. s ezekkel már nincs gond. Figyelmedbe ajánlom Indy által korábban feltett cikket, amelyikben a fényezési hibák kerültek elõtérbe. Nézd végig az autódat, s ha valahol hiba van, fordulj a szervízhez. Muszály lesz megcsinálniuk, hiszen általános típushibáról van szó.
Köhike! a cikk többszáz tulajdonos vélményét és tapsztalatát tükrözi. És tudod, több autó, több hibalehetõség. Ami megnyugtató: eddig komoly hiba még egyikel sem fordult elõ.
Ami pedig az ablaktörlõ és ablakamosó működését illeti. Én is így szeretm, ahogy van, mert nekem is eddig az volt a bajom, hogy hamarabb indult az ablaktörlõ, mint az ablakmosó. De ha ez általános negatív tapasztalatként szerepelt ott, azzal még nem feltétlenül kell egyetérteni. Kinek a pap, kinek a papné. S még egy dolog: azért ne felejtsük: a Logan olcsó autó és és az akar maradni. Ennek pedig idõnként ára van. Akár nagy is.
eutiches! Ne haragudj Papamacira,csak a "kicserélték"kifejezés egy kiégett égõre használatos.Szóval lecserélték,talán így már "az öreg morgós"is jónak találja.Persze ez nem segít hibás küszöbjén! Köhike! Egy barátom Toyota Avensise csinált ilyet,a behúzott kézifék feltapadt,és ettõl hibajelet generált folyamatosan.Miután jobb idõ lett,és a műhelyet is többször megjárta,lassan kialakult,a hideg a hibás. Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Ez a kép mintegy 1200 km óta látható és ez csak romlik. Az a baj, hogy a márkaszervíz hozzáállása egyszerűen felháborít. Na mindegy, majd lefényeztetem saját költségemen, mert akkor legalább készen lesz, utána ragasztok rá egy küszöbvédõ csíkot, hogy ne kopjon tovább, aztán majd vigyázok rá, hiszen azért vettem új autót, hogy legyen mivel barkácsolnom szabadidõmben, és azért fizettem ki több mint 2 millát, hogy ezt a képet nézzem minden reggel, valamint azért is, hogy a 3 év teljeskörű garancia ideje alatt felmerülõ hibák esetén a szakszervíz mindíg megindokolhassa, hogy az éppen aktuális probléma miért esik kívül a garancia hatályán.. Má megen felidegeltem magamat.
Én is a Renault Hungáriát javasolnám, akár emailon a képekkel megkeresni. Munkatársamnak egy 8 hónapos 1,5DCI Megane-ja van (annak ne tudjátok meg mennyi problémája volt már). A hibáival a márkaszervizekben sorra elhajtották, de amikor az RH-hoz fordult sikeres volt. Sõt egy alkalommal kárpótlásul még benzinutalváányt is kapott tõlük. Egyébként melyik szervizekben jártál a problémával?
Az én ismerettségi körömben is pont most van egy ilyen probléma. Geriba mindig elhajtottág valamivel, RH-után érdekes egyszerre olyan fontos lett számukra. Csak az a baj hogy ezt a RH nélkül is így kellene intézniük..... R12TS - 1975 Logan 1.4 MPI - 2005 Thalicska - 2002 Berlina - 1995 Clio 2 1.2 Galériám
Ahogy azt egy másik topicban már jeleztem, én volnék a Dacia vevõszolgálatos a RH-ban.
Papamaci!
A garanciafüzetben le van írva, hogy az autó fényezésére 2 év garanciát vállal a gyár. Gondolom, hogy nem azzal töltöd pl. a szombat délelõttödet, hogy csiszolópapírral szeded le a küszöbrõl a festéket. Mivel a Te autód világos piros, ezért nincs rajta lakkréteg és a festék sajnos valószínűleg felpattogzik. Ezt egy zsírtalanítás utáni részelem-fényezéssel meg lehetne és kellene oldania a márkakereskedésnek a RH behatása nélkül is.
Regisztrált: 2005 szeptember 15 csütörtök - 11:24:35
Üzenetek: 268
Cefi!
Te mint szakértõ! 100 km/óra felett zörgést hallok a műszerfal jobb oldala felõl! Az elsõ szélvédõnél! Több embernél is elõjött. Amikor rádió nélkül repesztek, akkor elég idegesítõ a zümmögés. Van valami tipped??????? Valami nincs rögzítve? [ Módosítva 2006 márc 17 p, 07:16 ] koroland
Esetleg lehetne,hogy gyakrabban szakíts ránk,és kérdéseinkre idõt Cefi? Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Szerintem Esztergomban ott leszek. Nem igérem, hogy minden kérdésre fogok tudni válaszolni, de igyekszem. Sajnos szakértõnek nem nevezném magam, de megpróbálok mindent kinyomozni, amit lehet.
Vannak bizonyos csatornák, amelyeken keresztül tudok infókat szerezni.
Remélem, hogy a lehetõ legtöbb kérdést meg fogok tudni válaszolni.
Macilka!
Igen, a Renault Házban (pontosabban annak a szomszédságában) "tanyázunk".
Koroland!
Sajnos - vagy szerencsére, nézõpont kérdése - az RH-ban található autók egyikében sem tapasztaltam ilyen hangot. Megnéztem a technikai utasításokat, de nem találtam semmilyen olyan alkatrészt, ami gyanús lehetne. Holnapra talán többet fogok tudni. Addig legyetek türelemmel!
Sajna semmilyen kézzelfoghatót nem tudok pillanatnyilag közkiccsé tenni. Viszont minden bizonnyal el fogom tudni érni, hogy a műszaki oktatói gárdánk foglalkozzon a kérdéssel.
Vannak elképzelések, de ki kell õket próbálni. Hülyeséget viszont nem szeretnék mondani/írni. Remélem, kibírjátok addig, amíg rájövünk a lehetséges hibára, és nem áll neki senki otthon műszerfalat lebontani-visszaépíteni (ennek egyébként összesen 3.6 óra a normaideje és 2 ember kell hozzá).