Köszönöm, így már világos. (néztem feco linkjét is) Én azt hittem, hogy az LCD kijelző alatti visszajelzőknél van ilyened.
A legtöbbön nincs is ilyen felirat. Vagy üres a helye, vagyx más van helyette. Amelyiken van, azoknál pedig általában nincs is kiépítve mögötte a led, ellenállás, stb.
Amúgy erről is látszik mennyi féle variáció van. De, hogy mi alapján, azt szerintem még a gyárban sem tudják. Az én 1.6MPI-mnek gyárilag nem volt ott semmi ikon. Viszont mivel utólag LPG szett került bele, kicseréltem egy olyan számlapra, amin alul középen GAS felirat van, és bekötöttem egy zöld LED-et is, hogy gázüzemnél az világítson. Az a stop felirat megvan nekem is, de nincs mögötte semmi. Viszont van olyan számlapom is, amin szintén van GAS felirat, de felette a stop nincs. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Hm.. én is megnéztem az enyémet a garázsban, rosszul emlékeztem a STOP feliratra, mert 1.6 16V MCV-ben a GAS változatú műszerfal van és nem olyan amiről a képet feltetted. A STOP feliratnak még a helye sincs meg, ezek szerint legalább 3 féle műszerfalváltozat lehet
A fenti képpel együtt már 5 féle, amit láttam, illetve van.
REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
A Km órán van egy STOP jelzés, ami a gyújtás ráadására világított. Remélem a héten azért fell hívnak telefonon és lesz bátorságuk vissza hívni vagy kénytelen leszek romániában valamelyik szervizbe vinni. Ja és a középkonzolon kértem hogy kiéget a világitás (fűtést lehet állítani) és cseréljék ki. Most peddig az úton hól világit hól nem. Na szóval 4 év garancia van az autón vagy 100 e km.
Azért itt látszik a hogy már takarékoskodtak kapásból 4 db smd ledet kihagytak de itt már biztosra mentek a fedkom. nullázásával mivel tettek be dupla kondit. Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is! Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatnaKlikk!
Annyira még sem takarékoskodtak a LED-ekkel. Igaz 4 hiányzik (amit Candy írt). 1-1 a mutatóktól, 2 meg az LCD kijelzőtől. Amúgy logikus, mert a fehér számalapot könnyebb átvilágítani. Meg az inverz kijelzőt is. Viszont benzinesbe minek a dci izzítás visszajelzője? És benne van az öv visszajelző is. Ez utóbbinak hiába húzol szálat az UCH-ba, előbb az övcsatba is kell kapcsolót szerelni. (CSM cikk, made in willmenn) REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Sajnálattal kell írjam de az autót vissza adták, hogy nem tudják megcsinálni. Sőt azt bizonygassák, hogy csak az euro 5 dáciákon ég a kijelző, persze van fotóm a műkődéséről. Azt sem tudják hol keressék a hibát. Az autóm kilóméteróráját át rakták egy másik Loganra azon működik az óra. Még vissza hívják hétfőre, még nézegetik. Lehet így fogom használni, max kérek egy papírt ha elromlik ne én legyek a hibás mivel garis.
Sajnálattal kell írjam de az autót vissza adták, hogy nem tudják megcsinálni. Sőt azt bizonygassák, hogy csak az euro 5 dáciákon ég a kijelző, persze van fotóm a műkődéséről. Azt sem tudják hol keressék a hibát. Az autóm kilóméteróráját át rakták egy másik Loganra azon működik az óra. Még vissza hívják hétfőre, még nézegetik. Lehet így fogom használni, max kérek egy papírt ha elromlik ne én legyek a hibás mivel garis.
Indy ezt a képet amit felraktál Lumpi küldte? Valamit nem értek rajta. Ezen világít a kifogásolt stop felirat. Akkor mi a gond? Illetve ami még gond, vagy csak megint az én felfogásom nehézkes: neki 1.616V van, abban minek világít a dci izzítás visszajelzője? illetve ha tankban van még 2 csíknyi üzemanyag, akkor miért világít a benzinkút ikon? illetve miért világít folyamatosan az immo visszajelzője? REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Nézz rá a ford. számmérőre... (de: az izzítás visszajelzőjelző egyáltalán minek van benne?)
Néztem. Az autó motorja áll, egyik ajtó nyitva, és a gyújtás ráadása utáni pillanatban készült a kép. Azért világít még több kontroll lámpa is. Tehát ezek ismeretében sem világos számomra. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Gergő nekem inditózádnál világit a izzitás jelző lámpa. Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is! Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatnaKlikk!
Gergő nekem inditózádnál világit a izzitás jelző lámpa.
Gyárilag? Mi a francnak? Ilyen benzines autót a románon kívül még nem gyártott senki. Abban a gyárban k....va nagy zűrzavar lehet. Állítom azt nem tudják megmondani 2 hónappal ezelőtt mit csináltak, és azokba az autókat milyen alkatrészekből építették össze. Ezért van az, hogy szinte évjárat és felszereltség szerint is látatlanban csak sokszor saccolni lehet, hogy az adott autónak milye milyen (szűrők, fékek, elektronikából és elektromosságból nagyon sok minden, egyéb alkatrészek) Egy normális autógyártó meg akár 20-30 évre visszamenőleg meg tudja mondani alvázszám alapján, hogy abba konkrét autóba mi került bele. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Ezt a kép akkor készült mikkor még jó volt, minden működöt. A gyújtás ráadására pillanatnyi cseket végez miután kialszik. Az a malacfarfok az injektorok csekkolása nálam. A stop lámpának együt van szerepe azzal az izzítóval. Most azonban nem működik.
Azt mondják h újra kell írják a siemens UCH programját mert kaphatót egy lökést. Nekem már mikor elhoztam a motor alapjáraton eszébe jutót és kezdet tekerni 2500 ford/ perc, utána lecserélték az alapjárati motort, az egész szívó torkot meg tőmítéseket.
Sziasztok! segítsetek, 1.5 dci 7 személyes Loganom van. Egyszerűen csak megállt! Azt észre vettem, hogy sem a mobilájer, sem az irány jelzők, sem a belső világítás nem működik, sem a központi zár, nem indítható újra. Megnéztem a biztosítékokat, cseréltem elemet a kulcsban, semmi. Elvittem szerelőhöz, megemlítettem a futómű problémámat is, beállítás után mielőtt gépre tették volna beindult, majd ment kb 50 km és meg állt. Mi lehet ez? Szerelő is néz értetlenül, hát még én!
ha van rajta vonóhorog és olyan szépen bekötötték a hogy lóg a biztosíték táblából 2 vezeték akkor tépd ki és tegyél a helyére biztosítékot Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is! Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatnaKlikk!
Nos,egy apró de zavaró hibát tapasztaltam ma a kasztnin..az üzemanyagbetöltő nyílás felett előtünt a rozsda..ott pedig sérülés nem volt korábban..!:( Molnár Balázs
Volt az már korábban is (mert belülről rohad) csak most vetted észre. Gondolom nem nyugtat meg, de érdemben semmit sem tudsz tenni vele. Akármivel, akárhogy van javítva, 1 év múlva úgy is újra előjön. Ezért kell minden Loganosnak, MCV-snek, és Sandero-snak a jobb hátsó kerékjárati dobot időnként jó alaposan kiveretni magasnyomású mosóval. (körbe, felül, a perem alatt, stb.) REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Volt az már korábban is (mert belülről rohad) csak most vetted észre. Gondolom nem nyugtat meg, de érdemben semmit sem tudsz tenni vele. Akármivel, akárhogy van javítva, 1 év múlva úgy is újra előjön. Ezért kell minden Loganosnak, MCV-snek, és Sandero-snak a jobb hátsó kerékjárati dobot időnként jó alaposan kiveretni magasnyomású mosóval. (körbe, felül, a perem alatt, stb.)
Az F-astráknál hasonló a helyzet, hogy a tankbeöntő csőhöz felszórja a kerék a sarat, és belülről rohad a tankajtó mellett. Mifelénk bevett szokás az Astráknál, hogy egy (lehetőleg alumínium) lemezzel leburkolják a kerékjáratot, mintha folytatódna az ív. Így kiküszöbölhető a leendő rozsdásodás, mert nem jut oda fel a sár...
Hétvégén rendbe raktam az autókat a téli mocsoktól (persze most zuhog a hó). Az első oszlopnál lévő "lefolyóból", résből (ami másnak kihajtott ) egyenként több kilo sáros szmötyi jött ki nagynyomású mosóval. Érdemes ezt időként megcsinálni.
Viszont, ami ennél szomorúbb a tisztítás újabb rozsdásodást tárt fel. A tetőn a hátsó ablak vízelvezetőjében van egy induló hólyagocska. Ehhez talán hozzátartozik, hogy a tetőt éppen 3 éve garanciában fényezték, és utána még volt egy hátsó ablak cserém is.
Üdv! Martinmark! A kipufogó hővédő lemeze/ezüst színű, perforált lemez,merevítő bordákkal/ közel van az aljlemezhez! Teljesen fix a rögzítése, de mégis be tud rezonálni, nem csak egy fordolaton, hanem ha gyorsabban mégy vele akkor is, mert alákap a szél és beleng a védőlemez! Álló helyzetben szinte észrevehetetlen! Ez az én autómon történt meg,remélem segíthettem! Üdvözlettel:
vackor28
Dacia Duster 1,6 4wd-m van! 1750 fordulaton csak menet közben valami berezonál, a szakszervíz egyenlőre tanácstalan! van ötlet ??
Így látatlanban és is a hővédő alu lemezre tippelek, ez a legkönnyebb anyag. Kipufogó rendszer felett, és üzemanyag tanknál is találhatók ilyenek. Viszonylag könnyen lecsavarozható házilag ha van szerelő aknád, próbáld ki, és menny egy rövid kört nélküle. Ha nem szól semmi, akkor az volt a ,,bűnös" Viszont anélkül ne használd tartósan, nem hiába tették oda. Fogasd fel masszívabban valahogy, mint a gyári felfogatás. Ha nem ez volt az oka, lehet még a karter védő lemez alul, az első lökhárító alsó felfogatása, első lökhárító betétje, és az autó jobb oldala alatt hosszában az üzemanyag csöveket védő acél lemez rendszer, kipufogó leömlőn lévő hővédő lemez (csak ha 1.6MPI ) REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Üdv Mindenkinek! 3 kérdésem lenne, azért írok ebbe a topikba. Az első, hogy a linken látható felni közepén lévő kupakot be lehet-e szerezni Klikk! A második, hogy mitől csúszhat az ékszíj, mert csak ebben a mostani párás időben csinálja. A harmadik pedig a kuplung pedál remeg és zavaróan berreg, erre van vmi megoldás? Köszönöm előre is a válaszokat.
1. Minden alkatrészt be lehet, márkaszervízben. 2. Több oka lehet. gyakori, hogy folyat a servo és olaj kerül a szíjra. Lehet az is, hogy egyszerűen csak feszíteni kell rajta (állítható a tiéd). De lehet olyantól is ha kezd ,,meghalni" a generátor szíjtárcsája. 3. állítani kell a kuplung bovdenen, hogy máshol fogjon, más szögben álljon a pedál. Ha ez nem oldja meg, akkor meg kell nézni mi a rezonancia oka. Tartóbak, vagy nem e a kuplung szerkezet akar széthullani. Ha ez utóbbi megtörténik, akkor garantált a váltócsere. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
1. Minden alkatrészt be lehet, márkaszervízben. 2. Több oka lehet. gyakori, hogy folyat a servo és olaj kerül a szíjra. Lehet az is, hogy egyszerűen csak feszíteni kell rajta (állítható a tiéd). De lehet olyantól is ha kezd ,,meghalni" a generátor szíjtárcsája. 3. állítani kell a kuplung bovdenen, hogy máshol fogjon, más szögben álljon a pedál. Ha ez nem oldja meg, akkor meg kell nézni mi a rezonancia oka. Tartóbak, vagy nem e a kuplung szerkezet akar széthullani. Ha ez utóbbi megtörténik, akkor garantált a váltócsere.
1. Ok 2. Ok 3. Ha már csak éppen hogy hozzáérintem a lábamat a pedálhoz, akkor meg is szűnik a rezonancia, én is a kuplung bovden feszességére tippeltem, 7végén meg is nézem.
Még a 2.-hoz : -vedd le a szíjat, és néz meg nincs e mechanikai sérülés rajta. (láttam már ilyet pár ezret futott szíjnál is, biztos be-fel kapott valami kavicsot vagy hasonlót) Utána ha jó, a belső-külső felületét fújd át alaposan féktisztítóval,és lógatva hagyd hogy magától leszáradjon. Fújd le az összes szíjtárcsát is. Utána szereld vissza, és spanold meg kicsit feszesebbre mint a mostani. (ehhez kell egy jó hosszú M8-as csavar) REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Még a 2.-hoz : -vedd le a szíjat, és néz meg nincs e mechanikai sérülés rajta. (láttam már ilyet pár ezret futott szíjnál is, biztos be-fel kapott valami kavicsot vagy hasonlót) Utána ha jó, a belső-külső felületét fújd át alaposan féktisztítóval,és lógatva hagyd hogy magától leszáradjon. Fújd le az összes szíjtárcsát is. Utána szereld vissza, és spanold meg kicsit feszesebbre mint a mostani. (ehhez kell egy jó hosszú M8-as csavar)
Sziasztok!Olyan problémával küszködök,hogy az autó ha már 1 napig nincs indítva,akkor csak többszöri indításra akar beindulni!Ha már egyszer beindul akkor már nincs vele gond,csak az első indításnál! Valaki találkozott már ilyennel?
. Ez elég összetett lehet.Nem csak egy dolog okozhatja, kellene egy diagnosztika. Meg nem ártana pár infó is. Dízel, benzin esetleg gáz?Autó színe,havi km,használat módja? . "Az autózás kaland."
Sziasztok!Olyan problémával küszködök,hogy az autó ha már 1 napig nincs indítva,akkor csak többszöri indításra akar beindulni!Ha már egyszer beindul akkor már nincs vele gond,csak az első indításnál! Valaki találkozott már ilyennel?
Persze, találkoztam, meg szerintem más is. Lehet egyszerű tisztítás pár perc alatt benzinesnél, meg lehet pár száz ezerbe kerülő magasnyomású rendszer felújítás dci-nél. Meg a két összeg közt bármi bármelyik motortípusnál. Ehhez úgy konkréten tudni kellene az autód felszereltségét, motorjának és üzemének pontos típusát, km óra állást, eddig előéletet, karbantartásokat, használat módját. Ezért kellene az adatlapot pontosan kitölteni a klubtagoknak, pláne ha segítséget is vár valaki. Látatlanban azonban ezen adatok figyelembe vételével is csak találgatni lehet. Szóval a fizikai és diagnosztikai vizsgálat nem fog ártani, ez ráadásul nem is kerül egy vagyonba. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Nem tudom mennyire "típushiba", de inkább ebbe a topicba írom (nem találtam kategóriát neki) Többször észrevettem, hogy annak ellenére, hogy napokig nem használom az ablakmosót (Logan, 2005) a motorháztetőn a két spriccelőtől folyik lefele a mosó folyadék. Na nem sok, éppen csak meglátszik a poros motorháztetőn meg a hűtőmaszkon. Ez mitől lehet? Tényleg értetlenül állok a dolog felett. A motortér száraz, a mosó csövek a toldásnál épek, nem eresztenek. A szivattyú is teljesen jól működik. Nem zavar a dolog, meg semmi más probléma nincs a kocsival, de nem tudom mire vélni. Ötlete van valakinek?
Elképzelésem sincs, még nem találkoztam ilyennel daciás ,,pályafutásom" során. Ráadásul a rendszer legmagasabb pontján van, tehát csak nyomás hatására jöhetne felfelé a folyadék.. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Ne tolsd szinultig. Valamely muanyag komponens ( tartaly vagy cso ) reagal a legnyomasra nappali-ejszakai stb. Vagy dugulas a spricc fejben a csoben nyomas marad ami utolag lassan kienged.Csak saccolok...
Gergő! Nekem azóta szokott megcsúszni az ékszíj, amióta újat raktak fel, cserélve volt a vízszivi is. Azóta feszítve is volt, de főleg ha kint áll ködben meg-meg csúszik. Van tán valami ékszíjra való spré, mit tudsz róla? Néha van úgy hogy nem indul a moci, kiveszem a kulcsot, vissza, és indul- 1.4 MPI. A patkánynak a denevér az angyal!
Van tán valami ékszíjra való spré, mit tudsz róla?
Szia!
Bár nem engem kérdeztél, tudom a választ: igen létezik! A Suzukimnál volt ilyen probléma, és befújva a szíjtárcsát és az ékszíjat, megoldódott. Tapadásnövelő spray a neve, direkt ékszíjhajtásra van.
Gergő! Nekem azóta szokott megcsúszni az ékszíj, amióta újat raktak fel, cserélve volt a vízszivi is. Azóta feszítve is volt, de főleg ha kint áll ködben meg-meg csúszik. Van tán valami ékszíjra való spré, mit tudsz róla? Néha van úgy hogy nem indul a moci, kiveszem a kulcsot, vissza, és indul- 1.4 MPI.
Véletlenül nem folyt rá a hűtővíz? Mert akkor az a spré csak tüneti kezelést nyújt, előbb-utóbb újra fogja kezdeni. Nálam a spré kb. 3 óráig hatott, utána újra kellett volna fújkálni. A szíjcsere megoldotta ezt a problémát. Logan 2.0BLOGolok
Mindkét előttem hozzászóló jól válaszolt. Nem tudom hogyan lett meghúzva, lehet még mindig laza. Előírás szerint ultrahangos szíjfeszesség mérő műszerrel kell (klímás kivételével, mert az önbeállós feszítős). Nekem pl. van ilyen műszerem is. Klikk! Vezérműszíjat is így kell szakszerűen felrakni, nem ,,érzésre" meg találomra.
[ Módosítva 2014 november 11 kedd - 19:43:01 ] REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.