Ehhez jön még a szállítási költség. A formula3000-nél egy ilyen tételre ez 1200Ft. És ennél? (nincs kedvem regisztrálni és "kamu"-rendelést összeállítani, hogy megtudjam..., ha valakinek van már tapasztalata, írja meg légyszi.)
Én maradok a formula3000-nél, régóta vásárolok náluk, pár száz forintért nem megyek máshová. Amúgy az olaj, amit egy hónapja 8500-ért vettem, most csak 8200 Ft. Logan 2.0BLOGolok
Sziasztok ! Szeretném tőletek megkérdezni, hogy az ajánlott 60 ezer kilométernél tanácsos a vezérműszíjat kicseréltetni (ÉN KEVESLEM A 60 EZRET), vagy nyugodtan ki lehet várni mondjuk olyan 80 ezret is. Az enyémben 62 ezer van, és most ezen gondolkodom. El kellene vinni szervizbe, mert még a fékbetétekhez sem lett nyúlva. Mennyibe kerül egy vezérműszíj csere 1.4-es Ambiancba? Jobban mondva mennyit szabad érte adni, majd kérek több helyről is árajánlatot. István
Ahogy nézem a te autódat, a dátum alapján valószínűleg 60.000-res a vezérműszíj csereperiódusa. Én legkésőbb jövő tavasszal megcsináltatnám a vezérléscserét, ami jó minőségű alkatrészekkel 35-40.000 forintodba kerül. Logan 2.0BLOGolok
Ja ok, azokat sosem nézem mindenbe elég amink van max 4 liter. Aúgy ma jött meg az olaj mindkét autóba meg a fűnyíróba összesen: 4 x 5W40 TOTAL QUARTZ 9000 1L 6.600Ft 4 x 5W30 ELF EVOLUTION SXR 1L 8.200Ft 1 x 10W40 ELF COMPETITION STI 1L 1.350Ft +1200Ft szállítás =17.350Ft
[ Módosítva 2009 szeptember 09 szerda - 11:44:21 ]
Update: Voltam időpontot kérni a citroennél amikor mondták mennyi az ú-n. környezetvédelmi díj a hozott olajra akkor majdnem elájultam. 2000FT / liter
Úgyhogy m ost holnap telefonálok Szekszárdra meg Kaposvárra az ottaniaknak, hogy ott mennyi, mert tavaj ez 500Ft / liter volt. De van egy sejtésem, hogy ott is ennyi lesz mert mint kiderült ez is a Nyitrai-é hogy rohadna meg. Klikk!
Gergő! Vigyél magaddal egy olyan edényt, amibe bele tudják engedni a motorból kifolyó forró olajmennyiséget, és biztonságosan el is tudod vinni benne. Kérd, hogy abba eresszék. (Köteles beleereszteni) A favágók örülnek neki, a motoros fűrészhez jó a láncot kenni. Nekik nem kell környezetvédelmi díjat fizetned.
Élj úgy, hogy ha lepereg elõtted az életed filmje, érdemes legyen végignézni!
Ez egy zseniális ötlet, G.taxi! (Tényleg működik a gyakorlatban?) Kb. 1,5-2 éve engem is jól megszívattak ezzel (előzőleg nem is hallottam róla) - ráadásul nem is kicsit: ragaszkodtak hozzá, hogy 4 litert számoljanak föl, azzal, hogy minden megkezdett liter után jár ez nekik és ők 3,3 litert töltöttek be az új olajból, igaz, "csak" 1200 Ft/lit-rel kalkuláltak (azóta sem voltam ott).
Nekem ezt a díjat nem számolták fel, pedig én vittem az olajat. Igaz, nem "Nyitrai" szervízben voltam. Jópofa, hogy többett számolnak fel, mint amennyibe az olaj kerül. Az ELF 5W40 Evolution SXR 1650Ft, ha azt is fizetni kellene, akkor már majd 3700FT!!!!
Mostanában én a benzinkúton adom le az olajat és el is veszik
egyszer nem vették el de utánna takaritottak is Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is! Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatnaKlikk!
Hát persze, hogy működik! Amióta ilyen ürüggyel akarnak pénzt kihúzni az egyébként nem túl vaskos pénztárcámból, én mindig így járok el. Egyszer érdeklődtek, hogy mit csinálok az olajjal, elmeséltem nekik, hogy a favágók a 4l.-ért 2 sört adnak, azóta nyugi van. Minden olajcserekor hazahozom a kannát, amiben a friss olaj volt, legközelebb meg viszem magammal, hogy abba eresszék a fáradtat.
Élj úgy, hogy ha lepereg elõtted az életed filmje, érdemes legyen végignézni!
Legalább a láncfűrész-forgalmazóknak is lehet egy kicsi borsot törni az orruk alá, akik kézzel-lábbal tiltakoznak, az ellen hogy fáradtolajat használjanak a vevők az ő méregdrágán árult "speciális" olajuk helyett.
Úgy tudom az NF-nek nincs Renault homologizációja. Nindenki chekkolja maga, mielőtt ezt venné, én erre jutottam anno, amikor olajvásárláson filóztam.
Az igaz (adatlapja szerint, de a honlapjukon azt írják hogy van neki), de a Renault motornak nem is kell, csupán a teljesítményszintnek kell jónak lennie. Amúgy az összes olyan gyártónak a jóváhagyásával rendelkezik, amelyek motorjai a Renault erőforrásoknál sokkal kényesebbek az olajra:
ACEA A3/B4 API SL/CF
* VW 502.00/505.00 * MB p. 229.3 * GM-LL-B-025 * BMW LL-98 * PORSCHE * RENAULT Klikk! Logan 2.0BLOGolok
Ahogy nézem a te autódat, a dátum alapján valószínűleg 60.000-res a vezérműszíj csereperiódusa. Én legkésőbb jövő tavasszal megcsináltatnám a vezérléscserét, ami jó minőségű alkatrészekkel 35-40.000 forintodba kerül.
Köszi szépen, most fogok árajánlatot kérni. Remélem nem lesz ennél magasabb. De én is úgy gondoltam, hogy ráérek tavasszal , addig pár ezer kilómétert még elbír. István
Én az utolsó olajcserénél nem vettem csak 3 l. olajat, annyit töltöttem bele, olajszűrő is lett cserélve, és így is nem sokkal volt a felső nívó alatt a szint. Jövő tavasszal ugyanezt eljátszom. Tény, hogy közben nem kellett utána öntenem, nem sokat járok, nem sok olaj fogy el a két csere között!
Legalább a láncfűrész-forgalmazóknak is lehet egy kicsi borsot törni az orruk alá, akik kézzel-lábbal tiltakoznak, az ellen hogy fáradtolajat használjanak a vevők az ő méregdrágán árult "speciális" olajuk helyett.
OFF:
Azért ezzel egy kicsit vitatkoznék. Jó a fáradt olaj annak, aki csak párszor indítja el a 40000Ft-os Partner láncfűrészt egy évben, amig otthon összedarabol valamit. Viszont a lánc, a lap, és a csillag kerék ez idő alatt is jobban kopik. Egy idő után megöli az ,,olajpumpát". Nem beszélve arról, mennyivel több füstöt kell beszívni vágás közben, mert ez ,,ég". És környezet szennyezőbb. Aki kételkedik benne, jöjjön el hozzám, tudok neki pár fűrészt mutatni. Olyat, amit fáradt olajjal használnak, olyat is amit gagyi láncolajjal, meg olyat is, amit Stihl láncoljajjal. Drágának hangzik a kb. 1000Ft/L a normális lánckenő olajért, de akinek ez a munkaeszköze, és egész éveben fát vág a 240000Ft-os gépével, az meg is veszi, mert tudja, hogy megéri. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Sziasztok. Lenne nekem egy kerdesem. Valaki leirna hogy kint mennyibe kerul az egy eves kotelezo vizsgaja a Logannak. Es hogy egyaltalan ha garaciaba van az auto akkor miert kell fizetni az elso eves elenorzesre? Szerintetek erdemes megcsinalni ha nincs benne a 15000 km-be csak az evbe?
Nekem speciel az elsőt grátiszba adták A gari miatt érdemes és kell is a szakszerviz még ha nem olcsó is. Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér. Talis képekFónagyságMezőkövesd Pincehely
Azért ezzel egy kicsit vitatkoznék. Jó a fáradt olaj annak, aki csak párszor indítja el a 40000Ft-os Partner láncfűrészt egy évben, amig otthon összedarabol valamit. Viszont a lánc, a lap, és a csillag kerék ez idő alatt is jobban kopik. Egy idő után megöli az ,,olajpumpát". Nem beszélve arról, mennyivel több füstöt kell beszívni vágás közben, mert ez ,,ég". És környezet szennyezőbb. Aki kételkedik benne, jöjjön el hozzám, tudok neki pár fűrészt mutatni. Olyat, amit fáradt olajjal használnak, olyat is amit gagyi láncolajjal, meg olyat is, amit Stihl láncoljajjal. Drágának hangzik a kb. 1000Ft/L a normális lánckenő olajért, de akinek ez a munkaeszköze, és egész éveben fát vág a 240000Ft-os gépével, az meg is veszi, mert tudja, hogy megéri.
Nem is érdemes "nagyon" vitatkozni velem..., így is meggyőztél...
nekem meg ez a fura ha garanciaba van harom eveg akkor miert kell fizetnem az elso reviziot(elenorzest)
Ugye nem gondolod, hogy a gari idő alatt ingyen szervizelik a kötelezőt? Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér. Talis képekFónagyságMezőkövesd Pincehely
Az első kötelező felülvizsgálat 15.000 km vagy 1 év után van (tehát ha nincs meg a 15.000 km de letelt az 1 év, akkor is kell menned, illetve ha már jártál 15.000-et de még nem telt ki az esztendő, szintén), amennyiben meg akarod tartani a garanciát. Emlékezetem szerint kb. 200...300 RON volt, ebben benne van az olaj, az olajszűrő és a levegőszűrő, amiket lecserélnek. Maga a felülvizsgálat vagy ingyen volt vagy valami bagatell ára volt, talán a hátsó fékek portalanítására használt spray ára volt benne. A Dacia egy BRD-s hitelkártyával nyomakodik, amit nagystílűen Dacia-card néven emleget. Ha belemész a mókába és azzal fizetsz, 10%-ot tudsz spórolni a szervízelések árán.
Koszi az infot Deceballus . Ilyen Dacia-card-ot atdak nekem is csak nem vettem igenybe ,nem kell meg egy hitel eleg a mostani is Kiszamoltam ha a kartyat igenybe vennem hiaba hogy mindenhol kedvezmenyem van , az ,egse kedvezmeny mert a kamatok meg minden akkor hogy nem eri meg. Akkor ezek szerint sehogy se oszom meg ingyen a vizsgat.:(
Drágának hangzik a kb. 1000Ft/L a normális lánckenő olajért, de akinek ez a munkaeszköze, és egész éveben fát vág a 240000Ft-os gépével, az meg is veszi, mert tudja, hogy megéri.
Apámnak is munkaeszköze egy 1986-os(!) Stihl láncfűrész, párszor már fel lett újítva de még megy, napi használatban van. Ő is hozzá való láncolajat eszik...