Én jobban megbizok a mechanikában, mint az elektronikában.
Én is, de tény, hogy az ilyen keresztmotoros kompaktoknál nagyon könnyű leakasztani a váltórudazatot, és berakni a motortérben sebességbe a váltót. a váltózár szerintem azoknál az autóknál jó, ahol hosszában van a motor, és a váltó valahol mélyen a kardánalagút irányában (Mercedes pl.). Na azt akassza le a paraszt egy perc alatt
A riasztó vijjogása szerintem senkit sem érdekel. Én a csandes rablásgátlókban hiszek. ami 30 másodperccel indulás után vészvillogva leállítja az autót az út közepén. Azért az ciki Tetőablakos Logan
Egy utastérben elhelyezett pitbull vagy anakonda is megteszi. Az anakonda nyáron jobb mert kicsi a fogyasztása, de télen nehezebben indul. Mint a diesel...
Nekem sikit is meg le is tilt... egyszer megtapasztaltam milyen az.... a rakpartonlakok és az utcánkban a kanyar után régen elég sokszor volt rendőr a szabálytalanúl felhajtókat birságolták... lényeg a lényeg, hogy előbb kinyitottam a csomiteret bedobtam amit akartam csak megszólalt a riasztó-elfelejtettem kikapcsolni... kikapcsoltam beültem elforditottam a kulcsot elindultam mentem 20métert a rendör elött leállt a motor a kereszteződésben és elkezdett sikitani..... egyrészt feltartottam a sort, másrészt a villaost harmadrészt jött a rendőr, negyedrészt a személyimben nem voltam még átjelentkezve, a feleségem pedig nem volt otthon hogy igazoljon..... hát élmény volt...... azóta röhögök rajta de akkor és ott......... süllyedtem.... ráadásul nem is tudtam hogy a riasztóm ilyet is tud. Na akkor megfogadtam hogy minden kocsimba legalább ilyen tudásút szerelek aláírás helye
Szerintem nézd meg a Groupama-Garancia biztósitot. Nekem is ott van a CASCO-m. A 10% vagy 50000 forin önrésznél 77000Ft az éves díj. Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Igen pösti vagyok, meg még nem múltam el 30 éves. 10% 50ezer önrésszel a teljeskörű casco, az mkb biztinél 125 ezer egy évre, de ebben már 10% online kedvezmény is benne van..
nézd meg az allianzot, 5200ra jött ki /hó az asszonynak(ő sincs 30). Az is számít mióta van jogsid, van e gyerek, mabiszos riasztó, meg egy pár őrület. aláírás helye
jól van tudom egy kicsit sok, de nem értem el az ismerősömet, majd fordulón lesz ez jobb is. Amúgy ahol nagyobbat lehet fogni az a kötelező, ott érdemes egyedileg is alkudni, ha tudsz... vagy ha van ismeretség az még jobb... Na azt viszont nem mondom meg hogy mennyi neki mert az nagyon kevés, de az tényleg csókos. aláírás helye
ha a kettőt együtt kötöd akkor a KGFBre kb 10-12körül fogsz kijönni. a cascóra meg 8-9körül. De ha nem csinálsz semmit jövőre már 100alatt vagy. utánna meg még pénzt is kapsz vissza. aláírás helye
124 ezer alá ezen az oldalon számolva sem megy, én a cascot és a kiegészítő biztosítások díját nézem. Mivel az autót fogja vezetni 30 évnél fiatalabb vezető is, ezért a fiatal vezetők pótdíját is bejelölöm. ja és még az extrákat be sem jelöltem az autóra!
nem értem, hogy nekünk miért ilyen drága, másoknak meg miért olcsó...
BUDAPESTIT NÉZEK!!! valamit elszúrsz szvsz... Nálunk idén még mi se tudjuk bejelölni a 30alatti kizárva mert asszony nem töltötte be. Kötelezőre 11700 jött ki/negyedév , cascora 8750/hó. aláírás helye
kötelező negyedéves legyen, úgy olcsóbb szokott lenni. --- a vidékit ne hozzuk ide, arra állnak csak meg az ütő... már alig várom hogy kiköltözzünk jövőre vidékre... aláírás helye
8750/hó az már közelít az enyémhez, nekte milyen önrésszel van? nekem 10% 50 ezer az önrész és így évi 125 ezer a díja, ha 10% 100ezer az önrész, akkor 104 ezer a casco, az kb. pont annyi mint amit te írsz...
mi is újat kötünk, mert úgy is újra kötjük még idén, hogy kevesebb legyen, csak most nem tudtam utána járni. Viszont figyi én ezt a vasat az asszonynak vettem- lehet hogy ez a különbség... meg nálunk van gyerek, de gondolom ti se viccből vettétek a 7ülésest... aláírás helye
kötelező negyedéves legyen, úgy olcsóbb szokott lenni.
Szerintem a féléves olcsóbb. Díjlehívással még olcsóbb.
Ide sem merem írni a kötelezőmet.
jóvan imre vidéki vagy öreg is vagy itt fijatal csődörök csatáznak a büdipöst szitiben... egyébként a mostani nekünk is vicces nincs kétezer, a casconk meg 5000 és már 10000et írnak jóvá... de lehetne ennél olcsóbb is viszont ahhoz már pofa kellene...
[ Módosítva 2009 október 27 kedd - 21:15:25 ] aláírás helye
Már évek óta kiváncsi vagyok arra, hogy az új autókat, hogyan vizsgáztatják le, ezeket is be kell vinni a vizsgaállomásra? konkrétan megcsinálnak vele mindent, mint a használtakkal, eredetségvizsgálat stb...?
Igen, én minden nap a NKH vizsgaállomása mellett megyek el, tele vannak új autókkal, némelyik lábon megy oda, némelyiket úgy viszik. De a győri szalon pl. hivatalos vizsgaállomás is, szerintem ott helyben elintézik. Logan 2.0BLOGolok
A győri vizsgaállomás is, igen jól tudod. Vannak azonban kivételes esetek, amikor nekik is az NKH-hou kell kivinni az autót. Azt ne kérdezd miért, nem tudom. Vonóhorgosoknál pl. de annál sem mindnél. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Most nézem, hogy olcsóbb lett az MCV, lehet hogy a többi dacia ára is csökkent. Mi tavaly az áfa emeléskor rendeltük meg az autót, előtte 355000.- volt az ára, az áfaemelés egy részét benyelte az RH, így 3610000.-lett az új ára, most meg 3560000.-, tehát 50 ezerrel lett olcsóbb.
Eladóvá vált hőn szeretett, anorexiás sárga KAN Árim. A fogyasztási topikban és egyéb helyeken olvashat róla az, aki még nem ismeri az egyetlen sárga hazai forgalomba helyezésű 1,5 Dci (86LE) 7 személyes MCV-met. Munkahelyet váltok, ezért kerül a CSAK ÁLTALAM használt céges vas eladásra. 23.670km van benne, egyedül a töltésnyomás-szabályzót kellett benne cserélni, nagyon elégedett voltam Vele. Úgy terveztem, hogy jópár év múlva kivásárolom a cégből, de nem így hozta az élet. Ettől függetlenül szeretném, hogy olyanhoz kerülne, aki hozzám hasonlóan bánna Vele és nem egy olcsó, üthető autót lát Benne. Rendszáma alapján (LMA) én Lámának neveztem, de ez új Gazdira van bízva az esetleges átkeresztelés lehetősége.
A száraz tényeknél maradva: Dacia MCV 2009-es gyártású (pfase II, azaz a ráncfelvarrás utáni verzió) Felszereltségi szint: Arctic Felépítmény: kombi Forgalomba helyezés: 2009.03.17. Műszaki érvényességi ideje: 2013.03.17. Motor: dízel Hengerűrtartalom: 1461ccm Teljesítmény: 86LE Forgatónyomaték: 200NM A felszereltség tartalmao: - vezető oldali légzsák - utas légzsák - elülső oldallégzsákok (az ülésben) - elektromos ablakok elől - 3. üléssor (7 személyes) - tetősín - légkondicionáló - beépített 4 hangszóró - vonóhorog - csomagtér roló (a 3. üléssor elé raktam be ez utóbbi kettőt) - kutyarács (a csomagteret és az utasteret elválasztó szövetrácsos egység)
Futásteljesítmény: 23.670km Vezetett szervizkönyve van, 20e km-nél volt szervizelve Színe: sárga!!!! A magnót azért nem írtam, mert egy 10e Ft-os valami van benne. CD-t nem lehet tenni bele, de USB-ről használható.
1,5 hét áll a rendelkezésemre, hogy itt a fórumon, vagy ismertségi körben találjak rá vevőt. A cégem egy itteni fickónak akarja felajánlani, ha attól az ártól kedvezőbbet ad itt Valaki Érte, akkor egy eddig dédelgetett használt MCV boldog tulajdonosa lehet. Az autó Debrecenben található, itt is tekinthető meg.
Ha bármi további kérdésed van, egyeztessünk, akár ide írva, vagy: