Kedves Sandero tulajdonosok! Közreadom a tetőcsomagtartó szerelési útmutatóját, mitis egyenesen a gyártótól kaptam. Kérésemre gyorsan és készségesen válaszoltak, nem úgy, mint a honi központi Ren képviselet&itthoni márkaszervíz - akik a drótlevelet ugyanúgy meg tudták volna írni, mint én. Ennyit a hozzáállásról&segítőkészs
égről. A legfőbb köszönet azonban Iszy-t illeti, aki a világhálón felfedezett egy, a tárgyról készült fénykép-sorozatot, ami engem nyomra vezetett - ezúton is köszönet Neki. Üdv: Nagy Lajos, Tatabánya
Elnézést a csetlés-botlásért, a csatolni kívánt fájl utáni nyomozásban csak most láttam hogy a .pdf nem engedélyezett - hm, nem értem... Közreadom a megengedett formátumban. Üdv: Nagy Lajos
1.2-es motorral valamit Sport -nak nevezni, az vicc. Akaszthatnak rá akármekkora turbót, lehet az akárhány LE-s, maga a tudat, hogy csak 1199ccm, elég lehangoló. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
1.2-es motorral valamit Sport -nak nevezni, az vicc. Akaszthatnak rá akármekkora turbót, lehet az akárhány LE-s, maga a tudat, hogy csak 1199ccm, elég lehangoló.
Szerintem ennél sokkal nagyobb ciki a Ford Mondeo 1.0 Ecoboost.
Miért csendes ez a fórum? Én szeretem ezt a kis Sandero Stpway 0.9 tce-t.Jól pörög, jó a fogyasztása teljesen kellemes meglepetés Én csak ajánlani tudom mindenkinek. Zs.
Azt a 0.9TCE-t igen csak szokni kell (pedig elég sok autóban ülök naponta/hetente). Volt amit egymás után 2-szer fullasztottam le (érdekes, ebben is vannak eltérések, pedig ugye papíron egyforma), pedig üzem meleg volt, és más pár ezer km-el nem bejáratós. Csúsztatott kuplunggal vagy mellé pici gázzal (mint úgy általában az autók 95%-ánál) nem lehet arrébb gurulni. Kicsit olyan tanulóvezetős szőke nőt kell játszani. Ugyan ez igaz a legtöbb 1.2-es 75LE-sre is. A DCI indul gáz adás nélkül is, és az 1.2TCE is. Igaz utóbbit meg csak a Dusterba és a Lodgy/Dokker párosba teszik. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Azt a 0.9TCE-t igen csak szokni kell (pedig elég sok autóban ülök naponta/hetente). Volt amit egymás után 2-szer fullasztottam le (érdekes, ebben is vannak eltérések, pedig ugye papíron egyforma), pedig üzem meleg volt, és más pár ezer km-el nem bejáratós. Csúsztatott kuplunggal vagy mellé pici gázzal (mint úgy általában az autók 95%-ánál) nem lehet arrébb gurulni. Kicsit olyan tanulóvezetős szőke nőt kell játszani. Ugyan ez igaz a legtöbb 1.2-es 75LE-sre is. A DCI indul gáz adás nélkül is, és az 1.2TCE is. Igaz utóbbit meg csak a Dusterba és a Lodgy/Dokker párosba teszik.
Nekem még nem volt ilyen problémám vele.Sőt amikor kb.két hét után visszaültem az Ignácba... na az volt nagyon fura...Pedig de sokat vezettem Én szeretem, és kellemesen csalódtam benne.Reméljük tartós is lesz
Hát, ugyanezt tapasztalom én is. Sandero 1,2-es és indulásaimnál én is érzem, hogy több gázt kell adnom. A Suzukinak hallottam a hangját közvetlenebbül, ennek meg még szoknom kell. De ezek első napos "problémák" és meg fogom szokni. A futómű nekem nagy meglepetés.
Hát, ugyanezt tapasztalom én is. Sandero 1,2-es és indulásaimnál én is érzem, hogy több gázt kell adnom. A Suzukinak hallottam a hangját közvetlenebbül, ennek meg még szoknom kell. De ezek első napos "problémák" és meg fogom szokni. A futómű nekem nagy meglepetés.
Na ezért volt nekem két hét után a szuzi mert amikor beleültem, folyton bőgött a motor.Orr kisebb gáz kellett az biztos.Nekem csak akkor volt problémás, ha lelassulva akartam kettesben kikanyarodni.Na akkor kell neki nyomni a gázt.De nekem még le nem fulladt a kicsike. Zs.
Esetleg kerékpár tetőcsomagtartóban otthon van valaki? Nézegetem na de nem nagyon tudom mire figyeljek, van-e valakinek valami tapasztalata.A Stepwayre szeretnék egyet, Köszönettel Zs.
Tisztelt Fórumozók! Megtettük az Sanderoval az első hosszabb túrát. 300 kilométert gurultunk országúti körülmények között. A szalonban olyan tanácsot kaptam, hogy a bejáratási időszakban inkább folyamatos hosszabb menetek legyenek, és ne városi megindulok-megállok szakaszokkal teljen el az első 1000 kilométer. Remélem jól esett a motornak is, nem csak nekünk. Mert jól esett nagyon a vezetés minden perce. Ezen az úton ki is próbáltam az összes funkciót, amit tud ez az autó. A tempomat nagyon tetszik. A sebességhatároló is jól fog jönni néha. A tolatóradar a garázsomból kiállásnál tesz jó szolgálatot, mert elég akadályozott a terep. A CD, rádió, bluetooth telefon rendszer könnyen kezelhető. A rendszer hangja meg nagyon jó minőségű. Ezt külső véleményező is megerősítette. Szóval ez jó út volt. Várom a folytatást.
Tisztelt Fórumozók! Megtettük az Sanderoval az első hosszabb túrát. 300 kilométert gurultunk országúti körülmények között. A szalonban olyan tanácsot kaptam, hogy a bejáratási időszakban inkább folyamatos hosszabb menetek legyenek, és ne városi megindulok-megállok szakaszokkal teljen el az első 1000 kilométer. Remélem jól esett a motornak is, nem csak nekünk. Mert jól esett nagyon a vezetés minden perce. Ezen az úton ki is próbáltam az összes funkciót, amit tud ez az autó. A tempomat nagyon tetszik. A sebességhatároló is jól fog jönni néha. A tolatóradar a garázsomból kiállásnál tesz jó szolgálatot, mert elég akadályozott a terep. A CD, rádió, bluetooth telefon rendszer könnyen kezelhető. A rendszer hangja meg nagyon jó minőségű. Ezt külső véleményező is megerősítette. Szóval ez jó út volt. Várom a folytatást.
Eddig nekem is csak pozitív véleményem és tapasztalataim vannak a Sanderóról Maradjon is így !
Tisztelt Fórumozók! Eddig nagyon jók a benyomásaim a Sanderoról. 2-300 kilométeres könnyű túrákkal telt el az első 1700 kilométer. A fedélzeti számítógép adatait nem nulláztam eddig, tehát a szalonból kigördülés pillanatától mutatja és számolja az átlagfogyasztást stb. Országúti és városi használatban 5,2 fogyasztást mutat jelenleg. A tempóm a Suzukimmal megszokott, csak a sebességérzet csalóka, mert ebben az autóban kisebb a zaj, nincs annyi zötykölődés. A dinamika az 1,2-es motorral számomra teljesen elegendő. Üdv.: takzol
Érdeklődni szeretnék konkrétan a Dacia Sandero Stepway Arctic 0,9 TCe 90LE-ről. Mi a különbség pl. hogy E5 vagy E6-os verzióját veszem? Fogyasztásban főleg városban mire számíthatok ennél a típusnál? Rövid időn belül történt-e vala meghibásodás? Illetve egyáltalán mi a véleménye annak, aki használja ezt a típust? Elbírja ez a benzinmotor ezt a krosszériát bőven?
Érdeklődni szeretnék konkrétan a Dacia Sandero Stepway Arctic 0,9 TCe 90LE-ről. Mi a különbség pl. hogy E5 vagy E6-os verzióját veszem? Fogyasztásban főleg városban mire számíthatok ennél a típusnál? Rövid időn belül történt-e vala meghibásodás? Illetve egyáltalán mi a véleménye annak, aki használja ezt a típust? Elbírja ez a benzinmotor ezt a krosszériát bőven?
Köszönöm szépen a válaszokat előre is!
HAli!! 1 hónapja használom, a majdnem teljesen városi fogyi (szfvár) klíma nélkül 6,2-6,3. Hosszútáv Klímával közuton 6,1l És igen könnyedén viszi a kasztnit a moci, hamar bemelegszik, jól ugrik, halk. Euró5-euró6 között amit hallottam a sanderó mcelebresön kivitelnél az a start-stop. Üdv Nagya
[ Módosítva 2015 augusztus 03 hétfő - 17:40:42 ] A telefonoknak 2 nagy ellensége van: Gravitáció H2O
Értem. Köszönöm szépen a felvilágosítást. Még amit esetleg tudni vélnék, annyira nem értek hozzá, de például az, hogy a turbós motor megkívánja ugyebár a hidegen kevésbé gyilkolászását illetve leállás előtt, hogy lehűljön. Ebből miért nem csináltak vajon egy erősebb szívómotoros fajtát? Vagy csak én elmélkedem ilyen dolgokon. Mert ahogy mondták, az egyszerű mint a szeg, hogyhogy csak a sima Sanderot adtk ki belőle sima szívómotorral? Ebből pedig csak turbósat. Bocsi, ha hülyeséget kérdezek ill. csak nekem nem egyértelmű. Illetve a váltóra kitérve mik a tapasztalatok? 5 vagy 6 sebességes ez a verziója?
Azért nincs "normális" szívó benzines, mert ezzel is pozícionálják a Dacia márkát. A Renault nem akarja, hogy nagyon a saját mára nyakára nőljön. Tele van a Dacia ilyen szándékos, hiányérzetet keltő dolgokkal, hogy a vásárló azért vágyjon egy Renaultra. De minket ez nem bosszant, nekünk a Dacia még így is a "hülyének is megéri" érzést kelti. Egyébként nagyon jó kis motor az a 0,9 TCe, nem kell félni tőle. A váltó 5 sebességes.
Értem. Köszönöm szépen a felvilágosítást. Még amit esetleg tudni vélnék, annyira nem értek hozzá, de például az, hogy a turbós motor megkívánja ugyebár a hidegen kevésbé gyilkolászását illetve leállás előtt, hogy lehűljön. Ebből miért nem csináltak vajon egy erősebb szívómotoros fajtát? Vagy csak én elmélkedem ilyen dolgokon. Mert ahogy mondták, az egyszerű mint a szeg, hogyhogy csak a sima Sanderot adtk ki belőle sima szívómotorral? Ebből pedig csak turbósat. Bocsi, ha hülyeséget kérdezek ill. csak nekem nem egyértelmű. Illetve a váltóra kitérve mik a tapasztalatok? 5 vagy 6 sebességes ez a verziója?
Van belőle, úgy hívják például, h Fluance. Abban ugyan az az 1.6 16v-s van, mint annak idején a Logan-ban volt a modellfrissítés előtt. Nyilván nem fogják a Dacia-ba tenni, mert akkor ki venné meg a Fluance-t? Annyival nem nyújt többet, mint amennyire itthon szükség van.
Ami viszont megnyugtató, h a DönCI-t beszerelik, méghozzá intercooler-rel. A 200Nm-es változat is hasít, nyomatékos, öröm vele az élet. Valami horvát, vagy török gyerek felhúzta 249Nm-re, na az durva lehet - bár félek, rövidesen kikönyököl rajta valamelyik hajtókar.
A 6 sebességes váltót többnyire azokba a kocsikba szerelik, melyekben kettős tömegű lendkerék van - ha mégsem, majd valaki kérem javítson ki.
[ Módosítva 2015 augusztus 04 kedd - 10:07:25 ] A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
DCI-t nem igazán vennék, mert főként rövid távot megyek. Nem tudom kihasználni ill. megadni neki a regenerációs időt. Évente 1-2 alkalommal elmegyek egy nagyobb útra, nem érdemes szerintem. Vagy nem?
Bár a mostani Renault 12 éves autónk, amit újonnan vettünk anno, az is Diesel és nemvolt különösebb baja. Lehet, hogy karbantartástól is függ, meg hogy ki hogy vezeti. Nemtudom.
Tisztelt Fórumozók! A július 7-i átvétel óta 4500 kilométert tettünk meg a Sandero 1,2-vel. Eddig minden a legnagyobb rendben van. Az utóbbi napokban hosszú autópálya is volt benne. Én a szalonból kigurulás óta semmit nem nulláztam, tehát összességében nézem a fogyasztási adatokat, amiben minden eddig megtett út benne van. 5,5 litert mutat. Hegyen, völgyön, síkon, autópályán, városban. Ez az érték biztosan magasabb is lehetne, ha kissé tempósabb lennék, de eddig sem voltam az és már nem is leszek. Az utolsó 760 kilométeres /600 pálya/ úton pedig megtapasztalhattam a tempomat nyújtotta kényelmet. A klímát nem is említve... Szóval eddig minden OK. Üdv.
Az utolsó 760 kilométeres /600 pálya/ úton pedig megtapasztalhattam a tempomat nyújtotta kényelmet.
Sokan azt hiszik a tempomat csak hosszabb utakra való. Hát nem! Nekem rossz a jobb lábam, így akár 1-2km-es utakon is használom, fő a kényelem. Sokszor a tempomatot ,,piszkálva" el lehet jutni ,,A"-ból ,,B"-be minimális pedál használattal. Ebben szerintem teherautó sofőrök is meg tudnak erősíteni, akik nagyrészt szintén csak ezt használják. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Hát úgy látom, hogy itt csak én jelenek meg néha. Csak egy röpke helyzetjelentés: továbbra is problémamentes a Sandero 1,2. 8000 km felé közelít az óra. Éppen tegnap nyitottam fel a motorház tetejét és meglepődtem, hogy milyen tiszta a motortér. Mentem pedig ezekben a lucskos időkben is. / Ezeken a k....a jó útjainkon./ Szívesen olvasnám a többi Sandero tulajdonos véleményét is a tapasztalatokról. üdv.
Sziasztok, a minap vettünk egy Sandero Stepwayt a 0.9-es motorral szereltet feleségemnek 145e km-el. Éves szinten maximum 5e km-t megy vele így erre a típusra esett a választásunk (csajos, bordó, alufelni, mi kell még ☺). Mind műszakilag mind esztétikailag tip top az autó. A kérdésem az lenne, hogy van-e valaki olyan itt akinek hasonló km-el van autó a tulajdonában, és kíváncsi lennék akár rövid akár hosszú távon milyen problémákra számíthatok. Köszönöm
Mind műszakilag mind esztétikailag tip top az autó.
Az esztétikait elhiszem, a műszakival már vitába szállnék. Fékeket, futómű kopó alkatrészeket persze biztosan cseréltek már, ettől nem lesz ,,kevesebb" egy autó, sőt legalább jó ha már megcsinálták rajta. A gond ott van, hogy a mai autókat nem arra csinálják, hogy a világ végéig üzemeljenek. Így sok mai autó, ha lefutotta a km-ét, és vigyáztak rá, kis túlzással fogalmazva újszerű állapotban mehet a bontóba. A 0.9TCE várható élettartama 150ezer km. Ez persze csak egy irányszám, gyilkolva lehet sokkal kevesebb, normálisan használva és karbantartva több (de nem a duplája) is.
REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Köszi a kommentet. Feleségem egy 2004-es Renault Clio-bol fog ebbe az autóba átülni, és az éves cca. 5e km-es használattal bízom benne, hogy elmegy ugyanannyit mint a clio, legalább 10 évet motorcsere nélkül. Új autó szóba sem jöhet, így maradt ez. Igazából azért esett erre a stepway-re a választás mert feleségem vágya egy kis városi crossover volt, és ez fért bele a keretbe. Az autó szalon autó volt és le lett ellenőrizve minden érintett autószerelő rokon által, így mertük elhozni a végén. Az élet majd eldönti mit kell költeni rá, de hát sajna nen új autó ez, bízom benne azért motorcserére nem kerül sor. A döntésünk másuk oka az volt, hogy szerettünk volna újabb autot venni mint a clio viszont nem tele high tech elektronikával, na hát ez erre igaz. Szinte ugyanaz mint a 2004-es clio több szempontból is, kapcsolók stb. clio-ban is ugyanez volt, így bizom benne itt is müködni fognak mint abban 13 évig. Köszi mégegyszer.
Bár MCV-m van én is meglepődtem a 0,9Tce tervezett élettartamán, ha hamarabb tudom lehet nem ezt a motort választom, hanem a Lodgyt 1.6 szívó benzinessel. Bár az enyémben még csak 3000 km van, így nég legalább 10 év mire elérem vele azt a futásteljesítményt. Addig is a mérete, dinamikája meg fogyasztása kárpótol.
én is meglepődtem a 0,9Tce tervezett élettartamán, ha hamarabb tudom lehet nem ezt a motort választom, hanem a Lodgyt 1.6 szívó benzinessel.
Nem kell csodálkoznod, fogyasztó társadalom van, ezt erőltetik a népre, ha akarja, ha nem. A konkurencia kis turbósai se tudnak többet. A tervezett élettartam pedig nem azt jelenti, hogy csak annyi tis fog bírni. Aki vigyáz rá, meg nem a gyári intervallumokban hisz, hanem a sűrűbb olajcserében, annak valószínű tovább. Ahogy írtad, ez esetedben legalább 10 év. Meg Magyarországon az átlag dolgozónak is. Miközben a gyártó érdeke az, hogy garancia letelte után mindenki vegyen új autót. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
szerettünk volna újabb autot venni mint a clio viszont nem tele high tech elektronikával, na hát ez erre igaz. Szinte ugyanaz mint a 2004-es clio több szempontból is, kapcsolók stb. clio-ban is ugyanez volt, így bizom benne itt is müködni fognak mint abban 13 évig. Köszi mégegyszer.
Hát ha annyi szerelő van az ismerettségi körben, igazán elmondhatták volna, hogy ez nem igaz. A mostani Sandero a dupla multiplexes elektronikájával egy ,,űrhajó" a 2004-es Clio-hoz képest. (de még az akkori Lagunához is). De sok mai autóhoz viszonyítva még valóban az egyszerű szerkezetek közé tartozik. 1-1 kapcsoló, jeladó, szenzor hiba nem a világ vége, cserélhető, ha nem is olcsó. Én nem ezektől tartanék egy sokat futott új autó esetén. Legyen ,,csak" egy elöregedett, kontakthibás csatlakozó valahol az autóban, a bennük lévő sok ezer PIN közül. Okoz egy kontkat hibát a Can Bus hálózatban. Még gyári diagnosztikai eszközzel sem egyszerű megtalálni, napokba telhet. Márkaszervíz kb. be se vállalja, aki meg igan, az ki fogja számlázni órabérben. Mi történik majd, ha idősödő autónál ez pl. az autó fél ára? REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Sajnos ez már igaz minden "mai" 8-10 évnél fiatalabb autóra. Egyre több az elektromos mütyűr, ami mind lehetséges hibaforrás. Minél több extra kütyü van, annál nagyobb a meghibásodás lehetősége... Logan MCV 0,9TCe Exception
Köszi a hozzászolásokat, azért még nem tervezem eladni a frissen vásárolt autót ☺. Most kicsit nehezen tudom elképzelni, hogy egy nagyobb szervíz vagy hibakeresés elvinné az autó fél árát. Ezzel nem azt mondom, hogy nem lehet igaz mivel teljes mértékben laikus vagyok, de azért bízok egy szebb kimenetelben ls nem így nekiindulni ennek. A clio-t is használtan vettük és rendesen karban volt tartva, nem csak úgy inmel ámmal, így ez az autó is megkapja majd a törődést. Ha előfordulna hasonló mint amit írtatok fent akkor ez biztosan eszembe fog jutni. Ha már itt tartunk ezekhez mibe kerül cca. egy új motor valamint egy újat mennyiért raknak be? Köszi előre is
A 0.9TCE várható élettartama 150ezer km. Ez persze csak egy irányszám, gyilkolva lehet sokkal kevesebb, normálisan használva és karbantartva több (de nem a duplája) is.
Kár ilyenekkel a népet ijesztgetni,mert a konstrukcióra sem igaz, meg a tapasztalat sem támasztja alá. A 0.9-es gázos, 450000 km-t futott román taxi nem mese,mert létezik. "Az autózás kaland."
Nem én találtam ki. Majd nézd meg akkor ezeket a motorokat, amikor 12 évesek lesznek, mint most az 1-es Loganok (utóbbiakban az MPI még akkor is működni fog, csak a kaszni mállik szét addigra). És nem a folyton üzem melegen járatott taxiban, hanem az átlag ember napi munkába futkosós autójaként. Amiben nem kell olajat cserélni, nem kell karbantartani, meg majd mindent a következő szerviznél, stb. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Sziasztok! Még új vagyok a fórumon és autóvásárlás előtt állunk párommal. Olyan fórumtársat keresek, akinek Sandero Stepway Outdoor felszereltségű autója van TCe 90-es motorral (ilyet szeretnénk venni). Lehetőleg az újabb ráncfelvarrott, 4 küllős kormányos, ajtón levő ablakemelővel. Sajnos a közelünkben (BP) egyik Dacia/Renault szalonban sem volt lehetőségünk ilyet szemrevételezni vagy kipróbálni. Már rengeteget olvastam itt a fórumon de a legjobban pörgő témában ömlesztve vannak a típusok, logan, duster, lodgy, és az itt olvasottaktól kissé meginogtam (motorháztető zörgés, illesztési hibák, váltó recsegés, nehézkes váltás, ablak lötyögés, víz az ajtóban). Olyan tulajt keresek aki meg tudna erősíteni döntésemben, milyen tapasztalatai vannak? Esetleg budapesti vagy közelében lakó tulaj tud-e időt szakítani személyes találkára esetleg autónézésre? Renault captur járművet volt szerencsénk teszt vezetni amiben ugyanilyen motor van, szalonos azt mondta, a két jármű vezetése, dinamikája, stb... nagyon hasonlóak, viszont kb 1 millióval többe kerülne sandero outdoornak megfelelő felszereltséggel. Más esetleg hasonlított már össze stepway-t captur-rel?
Biztos csak a rendkívüli képességemnek köszönhető,hogy kb.1 perc alatt találtam tőled 25 km-re ilyen autót egy kereskedésben. Miért kellene egy dáciát bármivel is összehasonlítani ha nincs egy azonos tulajdonsága sem ?
Mióta Daciám van azóta többször is odajöttek ismeretlenek a parkolóban, érdeklődni az autóról. Dusternél erősebben volt tapasztalható ez a jelenség mint az MCV-nél. A leggyakrabban elhangzó két kérdés: -Milyen motor van benne? -Mennyit eszik? Aztán sokaknál jön a következő mondat: - Nekünk is volt annak idején daciánk, de az folyton elromlott. Gyanítom többet eladnának belőle ha az emblémát lecserélnék renaultra mint például az orosz piacon.
Jó dolognak tartom, hogy ebben az elidegenedő világban is odajönnek ismeretlenek beszélgetni. Márkatársaknak kimondottan örülök. Tegnapi nagybevásárlás után tolom a kocsit az autóhoz. látom Hófehérke mellett egy szintén fehér MCV parkol, gazdája pedig érdeklődve szemléli az enyémet. Mint kiderült az érdekelte mi változott a ráncfelvarrásnál. Megmutattam aztán beszélgettünk egy jót. A szél, a levegő azon része amelyik siet Logan MCV 0,9TCE
Köszi az infót, gondolom a budakalászi szalont találtad meg, sajnos csak dízeljük van, de legalább van és megtapogatható Tce 90 motoros tesztvezetés Bp-hez legközelebb sajnos csak Székesfehérváron van. Oda nem valószínű, hogy azért leautózunk, ezért érdekelt volna, hogy valaki Capture-ből ült e át Stepwaybe van-e ilyen tapasztalata. Ha tesztvezetés nélkül megrendelem nehogy túl nagy legyen a csalódás. De közben kiderítettem, Stepwaynél keményebb a kormányzás, keményebb a váltó, kicsit zajosabb. Azért lehet bepróbálok egy dízeles vezetést.
Köszi az infót, gondolom a budakalászi szalont találtad meg, sajnos csak dízeljük van, de legalább van és megtapogatható Tce 90 motoros tesztvezetés Bp-hez legközelebb sajnos csak Székesfehérváron van. Oda nem valószínű, hogy azért leautózunk, ezért érdekelt volna, hogy valaki Capture-ből ült e át Stepwaybe van-e ilyen tapasztalata. Ha tesztvezetés nélkül megrendelem nehogy túl nagy legyen a csalódás. De közben kiderítettem, Stepwaynél keményebb a kormányzás, keményebb a váltó, kicsit zajosabb. Azért lehet bepróbálok egy dízeles vezetést.
Budapest - Székesfehérvár nem távolság. Szerintem is érdemes leautózni. Batival egyetértek. Nyugaton a helyzet változatlan!