Sepsiszentgyörgyön vettem,még tavaly nyáron,az ottani Renault kereskedés forgalmazta,rendelnem kellett,olyan 4500-ft-ra jött ki átszámolva a 4 darab.Se nem gumi se nem klasszikus műanyag,rugalmas,lágy Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Légfék ez marha jól néz ki.Hogyan vagyon rögzitve a karoszériához? Ha már leirtad akkor bocsesz a kérdésért. Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér. Talis képekFónagyságMezőkövesd Pincehely
Sanca!Sajnos fúrt megoldás,és darabonként több csavar a rögzítés,de nem bántam meg,egyrészt tetszik,másrészt nem veri fel annyira a kocsi oldalát sem. Macilka! 4-5 cikkel elõbb leírtam a beszerzés helyét...... Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
A szervízmustra 7. oldalán írtam, hogy ismerek egy raktáros srácot a tatabányai Dacia/Renault szalonban. Ma beszéltem vele. Nagyon készségesen ajánlkozott, hogy bárkinek, bármilyen kérdésre megpróbál legjobb tudása szerint válaszolni. Egyébként meséltem Huba történetét, hogy fékpofa keresés közben hogy pattintották le a boltosok. Azt mondta, hogy az ilyen bolt az felejtõs, ott valami nem teljesen gömböjű a működést illetõen. Persze azok a boltok nem szalon raktárak, de ha rendesen csinálnak vmit, akkor mindennek tudni lehet az árát, ott és azonnal, legfeljebb meg kell hozatni, mert nincs a raktárban. Szal ha érdekel vkit vmi, az küldjön pü.-t, és amint idõm és energiám lesz rá mondom hogy itt mennyibe kerül. Ami az "olcsóbban szerezzünk be vmit, mint a gyári ár" című gondolatot illeti, nem ígérhetek semmit, de semmi sem lehetetlen. De azt tudni, kell, hogy a kapcsolat jól érzi magát a munkahelyén, és még sokáig szeretné ha így lenne.
Nálam sajna eddig sem volt praktikus a sárfogó. A "nagy faluban" sokszor kell padkára fel és le, ott meg becsípõdik, leszakad. Pedig okos dolog lenne és még tetszene is. A mazdámon gyári sárfogó gumik voltak. Olyan frankó rövid volt, hogy soha nem csípõdött be, de ugyanakkor a funkcióját tökéletesen betöltötte. Várok még hátha egyszer látok hozzá rövidebbet. [ Módosítva 2006 ápr 12 sze, 08:41 ]
Huba! Ebbõl a szögbõl hosszabbnak tűnik,mint a valóságos,eddig még sose akadtam be vele Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Mondanom sem kell, hogy megoldást a fékbetétproblémára azóta sem találtam. Most cserélik a szervizben, mert már vason van. (44ezer) Hihetetlen számomra, hogy nincs még semmilyen utángyártott alkatrész! 14000-ért most kicserélik+munkadíj a végösszeg 25000!!!!!!!!!!!!! Kollégám a mazdáján 7000-ért munkadíjjal megoldotta ugyanezt!!!! Drága a japán autókhoz az alkatrész? Ehhez meg nem csak DRÁGA, DE NEM IS LEHET KAPNI!!!! Na ki járt jobban? Én az óccsó autómmal amit egy vagyonért tarthatok fennt, vagy õ a japánnal, amit használtan még olcsóbban vett mint én a Logant. Erõsen gondolkodóba estem, hogy eladom...
Huba írta ... Mondanom sem kell, hogy megoldást a fékbetétproblémára azóta sem találtam. Most cserélik a szervizben, mert már vason van. (44ezer) Hihetetlen számomra, hogy nincs még semmilyen utángyártott alkatrész! 14000-ért most kicserélik+munkadíj a végösszeg 25000!!!!!!!!!!!!!
Huba! Miért nem cserélted te magad ki (vagy haver)? A munkadíj ezek szerint 11.000 Ft?? Az brutális... ( Fõleg hogy a normája szerintem 1 óra... Logan 2.0BLOGolok
Az assistance-om most jár majd le, ezek után, csak a 30ezrenként esedékes szervizekre hordom a 3 év gari miatt. Utána sufni és törekszem arra, hogy mindent magam oldjak meg. Ez most sajna nem sikerült, másik szervizben is legalább 8-10ezret mondtak munkadíjnak. Végülis nekik is meg kell, hogy érje... De a probléma még mindig adott: honnan szerezzek alkatrészt??????????? Ja a lényeg: annyira nem értek a tárcsafékhez, hogy hozzá merjek nyúlni. Én Trabin edzõdtem azt ismerem, szereltem rendszeresen... [ Módosítva 2006 aug 01 k, 13:54 ]
Mibaj a tárcsafékkel? Egy hihhetetlen egyszerű szerkezet... egyszerűbb, mint az önbeállós dobfékek! Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Ha jól számolom, úgy december, január környékén aktuális lesz a vezérműszíj és ékszíj csere is, mert meglesz addigra a 60ezer km. Még jó, hogy abból már nem csak gyári van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szinte mindenhol kapni hozzá (motorhoz) motyókat. Huhh!
Samu Misi írta ... A megfelelõ fékbetét a Loganhoz a Simer SR 613.1 típus. Nem akarok senkit se reklámozni, de több helyen is kapható. (BAM Zrt.)
De csak nyugodtan reklámozzál! A Bárdinál például ebben a pillanatban egyetlen darab sincs raktáron, ráadásul így ára sincs, tehát nem lehet megmondani, mennyibe kerül.
És utángyártott darab, õszintén szólva fogalmam sincs, milyen a minõsége. (A Simerrõl most hallok elõször.)
Egyéb márkák, típusok? Tudtok vmi okosat? Mert elhihetitek én millió helyen kerestem, de a legtöbb annyit mondott, szedjem ki és vigyem oda mintának. Hogyan? Azzal vinném...fék nélkül? Nagyon amatõr dolognak tűnt ez is nekem.
Huba, Fijjam , nem kell oda holmi fékbetét, ... Kiveszed, körbefirkálod mind a fém, mind a kopó oldalát egy papírra fektetve, ozt nosza. Azt meg kell azért nézni, hogy mindkét betét ugyanolyan-e, vagy más!
Láti, ilyen pofontos egyszerű ez! Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Most már van mintám, elkértem. Ha valakit érdekelne kölcsönadom! Nekem majd olyan 80-90 ezer között fog kelleni ismét. Az enyém ambiance ugye, így csak a base vagy ambiance abs nélküliek számára lehet ez érdekes.
Indy, mi lenne, ha a klub megkeresné valamelyik nevesebb alkatrész-forgalmazót? Összeállíthatnának egy listát a Daciához kellõ gyakoribb alkatrészekbõl, esetleg vállalhatnák, hogy náluk mindig lesz belõle egy-két darab, vagy rendelésre gyorsan behoznák. A klub meg cserébe reklámozná õket.
Hölgyek -Urak! Ezuton itt is közzéteszem,hogy amennyiben igényetek van rá,kb.6800-ft os áron találtam a Loganhoz fékbetétet,lengyel gyártásút.Anyagában azonos a Renault felirattal forgalmazott betéttel,lehetõségem volt összehasonlítani.Az ár azért kb,mert mindezt Erdély túlsó végében leltem fel,és a napi áringadozás ott is létezik.Akit érdekel jelezze,módomban áll behozatni,nagyjából 1 hét átfutással.
[ Módosítva 2006 aug 16 sze, 10:04 ] Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Két hét múlva csináljuk a járgányon a 60e-s szervízt, a következõ alkatrészeket vettem:
Vezérműszíj, Contitech: 4900 Ft (Láng autó) Ékszíj Good Year: 3100 Ft (Láng autó, szervós, nem klímás) Vezérműszíj feszítõgörgõ: 8600 Ft (Gyári) Üzemanyagszűrõ Sofima: 2886 Ft (Láng autó)
Olajat és olajszűrõt már cseréltem 3x, az most kimarad, gyertyát kicsit ritkábban mint az elõírt, de már az is volt, a légszűrõm meg tisztítható sportlégszűrõ, azt csak ki kell mosni. Ezen felül meg néhány üveg sörrel is fogok lógni a haveromnek
Asszem ha figyelembe veszem az általad leírt árakat és a szerviz által ajánlott 70-75ezer Ft-os alkatrész+szervizktg-et biztos, hogy nekem is home made kell megoldanom. Nekem nem ér ennyit egy 60ezres szerviz, gari és assistance ide-vagy oda. A gyári feszítõgörgõt is a Lángnál kaptad??? Megveszek szép lassan én is mindent...
Nem hiszem hogy olcsóbban megúsznád akármelyik másik, a Logannal egy színvonalon lévõ autóval. Mit szóljanak pl. a japán autó zulajdonosok? Sokszor nincs is megfelelõ utángyártott alkatrész itthon, de pl. egy Volvo szervizelése is nagyon drága. Nekem annó a Clio II-mre a 4 éves kötelezõ home made szerviz is kb. ennyi volt, igaz én cseréltem fékolajat és hűtõvizet is... Logan 2.0BLOGolok
Huba írta ... De a Mazdám, meg a Skodám is legalább láncos volt...! Ott nincs vezérműszíjcsere 60ezernél...! Láncos autót akarok!
Egy két ritka kivételtõl eltekintve a kommersz (kis és alsó-közepes, de még a közepes) autókban mind szíj van, mert olcsóbb. Az új 2.0 dCi motor viszont láncos. Logan 2.0BLOGolok
Azért ez a szíj is érdekes. Sok típusnál 120000-nél kell cserélni. De ha már egyszer olcsón vettünk autót, legalább a fenntartásra fizessünk sokat elv. nagyon jól műkszik a szervizekben. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
A szíjcseréhez! A megtett kilométerek mellett itt is van egy idõkorlát,ami 3-5-év szokott lenni,anyagfáradási mutatóképpen.... 16 szelepeseknél sokkal gyakoribb a 60 000-km,a 8 szelepeseknél volt a 100 000/1.3 Suzuki Stift/ De általában hamarabb szoktam szorgalmazni magam is mert egy megkoppant motor nem szép látvány. ( A láncnál viszont a zajosság is fennáll,bár már nem annyira,mint a skoda-lada idõben. Viszont kb.2 hónapja egy fórumon bóklászva írtak olyan volkswagen tfsi mociról/1.4,140-176 lóerõsek/amin elszállt a vezérműlánc szakadás formájában.Tudom ez nem gyakori,de csodák nincsenek,azt is emberkék csinálták,meg hát az ára sem egy Logan árfekvése... [ Módosítva 2006 okt 11 sze, 23:09 ]Szíjakból a Gates,a Quinton Hazel/QH/,amikben személy szerint bízom,még nem néztem meg,a Loganhoz ezekbõl mennyiért vehetünk majd [ Módosítva 2006 okt 11 sze, 23:12 ] Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Az egyik legnagyobb Gates kereskedést kérdeztem, de már nem foglalkozank szíjakkal, csak rendelésre tudnának hozni. Marad a Contitech, ha drágább is...