Nagyon kitartóan kutakodsz, ezért elismerésem. Csak éppen teljesen feleslegesen! Miért nem jó neked az, ami biztosan passzol bele? Addig fogsz variálni, amíg az lesz a vége, hogy nem jó fajtát veszel bele. Szerelőknek az az álmuk, mikor szétbontanak valamit, és az ügyfél miatt nem tudják összerakni. A K2 feszítőgörgőröl pedig annyit, hogy nem lehet teljesen megspanolni, Nyirati járt így. Szerintem ezt az energiát inkább abba fektesd, hogy egy normális szerelőt találj, aki becsületesen megcsinálja. Ugyanis az autóalkatrész nagykereknek jelzett reklamációnál (több márka sokféle alkatrésze) közel fele nem garanciális hiba, hanem a hibás beépítés következménye.
Kifejezetten Renault szerelő van (Indynek is van egy ilyen ismerőse, meg egy másik haveromnak is), szóval az nem lesz talán gond. Te túl messze laksz Egyszerűen csak kíváncsi vagyok, hogy mi a két szettben a más. Azt sem értem, hogy az újabban miért raknak egy nem megfelelő feszítőgörgőt, de akkor veszek egy K1-est. Mindenesetre nemsokára minden jel szerint nem lesz már K1, ha leváltja a K2.
Nem sértésnek szántam amit írtam, remélem nem annak vetted. Sőt, nem is arra akartam célozni, hogy tőlem vedd meg. Csak az én beállítottságom olyan, hogy ha valaminek valaki már utána járt, akkor én nem fogok, mert se időm, se kedvem hozzá. De ha téged a kiváncsiság hajtott, mint írtad, akkor azt is értem. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Rájöttek, hogy dolgozik a cégüknél fejlesztőmérnök is, aki évek óta nem csinált semmit a fizetéséért. És most sem akart, ezért kiadta egyetemistáknak diákmunkába, akik elkúúrták. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
OK, de akkor mi a csuda az a K2, csak jó lenne, ha kiderülne valahogy, nem?
Már kiderült. Tessék: K2 (más néven Godwin Austen, Dapsang vagy Csogori) a Föld második legmagasabb hegycsúcsa a Himalája egyik hegységében, a Karakorumban található, az Indiához tartozó Kasmír, valamint a Kínához tartozó Tibet határán. A terület jelenleg pakisztáni ellenőrzés alatt áll. Tengerszint feletti magassága 8611 m.
Na ugye, mégis csak lett valami eredménye Basic kutakodásának...
Lehet nekem is termosztátot kell cserélnem. Ma Debrecenbe mentem és végig 2 egység volt a kijelzőn. Mikor a lámpához értem és járt a motor felment 4 egységre.
Holnap 11:00-re itt lesz a termosztát. VERNER-et hoznak. Holnap csere lesz.
Ja-ja, én is olyat raktam be (aszem Vernet amúgy), és azóta újra 4 csíkom van A gyári termosztát elég gagyerák lehet, mert szinte mindenkinek 30 ezrenként kipurcan. Nekem az elsőt még garira cserélték, a másodikat most szűk 60 ezernél kukáztam. Régebbi autóimnál azért nem cserélgettem folyamatosan a termosztátokat Meglátjuk, a Vernet mennyit bír. Tetőablakos Logan
Na, most elmegyek, és Krogero szövegelése alapján megveszem a régi, elavult, lecserélt, kifutott, előző generációs, korábbi, múlt évezredben fejlesztett K1-es Conti vezérműszíj készletet az új generációs, modern, aktuális K2-es helyett.
Ha nem lesz jó, akkor a Gergőt feszítőgörgőkkel fogom dobálni
Komolyra fordítva a szót egész hosszú alkatrészlistám lett, kiváncsi vagyok, mennyit fogok fizetni... Tetőablakos Logan
Na, most elmegyek, és Krogero szövegelése alapján megveszem a régi, elavult, lecserélt, kifutott, előző generációs, korábbi, múlt évezredben fejlesztett K1-es Conti vezérműszíj készletet az új generációs, modern, aktuális K2-es helyett.
Ha nem lesz jó, akkor a Gergőt feszítőgörgőkkel fogom dobálni
Komolyra fordítva a szót egész hosszú alkatrészlistám lett, kiváncsi vagyok, mennyit fogok fizetni...
A mondatot én átírom neked ilyenre Megveszem a régi, elavult, lecserélt, kifutott, előző generációs, korábbi, múlt évezredben fejlesztett K1-es Conti vezérműszíj készletet az új generációs, modern, aktuális K2-es helyett, a régi, elavult, Renaultokban már lecserélt, kifutott, előző-előző-előző generációs, korábbi, múlt évezredben fejlesztett 1.4MPI motorhoz, amit a Dacia ma is használ.
Ha valaki az őskorban kitalált kőbaltát gyártja és használja használja a 21. században, akkor ahhoz nem lesz jó a 21. századi nemesacél ha kicsorbul az éle a kopástól, csak az őskori pattintgatós technika. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Amúgy most értem haza. Eltapsoltam a Láng-nál kedvezmény levonása után 60 ezer Ft-ot (olaj, szűrők, szíjak, gyertyák, vízpumpa, féktárcsák, betétek, stb.). Hiányzik még a hűtőfolyadék, mert nem tudtam, hogy pontosan melyik kell (azt talán veszek a Rönónál, úgysem lehet drága), meg a szelepfedél tömités, mert az elég drágának tűnt, és nem voltam biztos benne, hogy kell e (elvileg most illenék szelepállítást ellenőrizni).
Jól teszed hogy gyári hűtőfolyadékot veszel! Az a tuti. Olyat vegyél, ami készre van keverve, 5 litert. A szelepfedéltömítést pedig nem illik, hanem ki kell cserélni szelephézag állítás után! Logan 2.0BLOGolok
Jól teszed hogy gyári hűtőfolyadékot veszel! Az a tuti. Olyat vegyél, ami készre van keverve, 5 litert. A szelepfedéltömítést pedig nem illik, hanem ki kell cserélni szelephézag állítás után!
Én megnéztem a szelepeket, és ne kell egyből tömitést cserélni! Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Kicseréltem a termosztátot. Észrevétel: Nem tudom hogy a 4 egység hány foknál látható, de amikor a termosztát kinyitott még nem volt csak 2.Majd kb még öt perc múlva látszott mind a 4 csík. Majd holnap menet közben tesztelem. Valaki tudja hány foknál látszik a 4 csík. Ambiance arctic 1,4 MPI
Sajna a céges autónk 76000 pár kilométernél, majd három éves korában elkezdte magába szivattyúzni a hűtővizet. Két nap alatt lenyelt egy tágulás-tartálynyit. Előtte három nappal vettem észre, hogy alig van az alján, feltöltöttem, két nap múlva mentem, újra üres volt... Ma reggel várják a szervizben. Nagy Viktor
Ma reggel mentem vele vagy 6 km-ert. De csak 2 egység volt, több nem. A termosztát biztosan kinyitott mert a hűtő is meleg volt. Pedig a termosztát 89 C nyit állítólag. Lehet hogy jeladó gond lesz?? Ambiance arctic 1,4 MPI
Ha még nem dobtad ki a régi termosztátot, első lépésként azt mérd ki (mert ez a legegyszerűbb). Bedobod egy kis vízzel telt edénybe, mellé egy hőmérőt, melegíted és figyeled hány foknál nyit. Eléggé valószínűtlen, hogy a jeladó is elromlott és a termosztát is egyszerre. Aztán lehet továbblépni. (A motoron a legegyszerűbben a légtelenítő szelepnél tudsz vízhőmérsékletet mérni....)
Én kezdem azt hinni, hogy a digitális kijelző szórakozik velünk: keskeny lehet a mérési határ a 2 és a 4 csík között. Ha mutatós lenne, ott tuti nem lenne ilyen gond. Logan 2.0BLOGolok
Sajna a céges autónk 76000 pár kilométernél, majd három éves korában elkezdte magába szivattyúzni a hűtővizet. Két nap alatt lenyelt egy tágulás-tartálynyit. Előtte három nappal vettem észre, hogy alig van az alján, feltöltöttem, két nap múlva mentem, újra üres volt... Ma reggel várják a szervizben.
Volt már azon vízpumpa csere? Szerintem az lesz a ,,ludas" Ha meg hengerfejes lett, akkor mond meg a főnöködnek, hogy van nálam olcsó megoldás is, leírhatja az adóból is REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Regisztrált: 2005 szeptember 15 csütörtök - 11:24:35
Üzenetek: 268
Nálam is szokott a hőfok jelző kettő és 4 között ugrálni. Főleg akkor csinálta, mikor a szerelő betette az újat. De mostanság már egyre ritkábban. koroland
Akkor nem termosztáthibának tűnik. (Felteszem, hogy amikor 90 fokot mértél a hűtővízben, akkor i s 2 vonást mutatott a kijelző.) Az ilyen hőmérőket "házilag" én úgy ellenőrzöm (ha nincs "etalonom"), hogy megnézem, forrásban levő vízben mennyit mutat. Csapvíz estében ez olyan 98-101 fok körüli érték, sztem ennyi pontosság erre a célra elég. Könnyebb ellenőrizni a a szobahőmérsékletet (másik hőmérőhöz viszonyítjuk), ha nagyon gondos vagyok , még megmérem vele a "lázamat", közbenső pontnak....
Az ilyen hőmérőket "házilag" én úgy ellenőrzöm (ha nincs "etalonom"), hogy megnézem, forrásban levő vízben mennyit mutat. Csapvíz estében ez olyan 98-101 fok körüli érték, sztem ennyi pontosság erre a célra elég.
Megmértem a hőmérőmet én is. 98C mutatott. Ambiance arctic 1,4 MPI
Az ELF Evolution 5W-40 SXR teljesen szintetikus olaj...
Eddig én is abban a tudatban voltam, hogy teljesen szintetikus. De bevallom, most gondolkodóba estem, még ha hülyeség is. Az ELF leírásában ugyanis az szerepel, hogy szintetikus technológiával előállított. Ez a kifejezés pedig az olajdoki szerint nem fullszintetikust jelent, mert tartalmaz ásványi ,,cuccot" is. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Gergő! Az olajdoki hülyeséget beszél, meg sem nézte a gyári biztonságtechnikai adatlapot! Abban ugyanis pontosan ugyanez a szöveg szerepel (szintetikus technológia) az általa teljesen szintetikus olajnak tartott Elf NF-nél is. Logan 2.0BLOGolok
Használjátok mindig az eredeti oldalt, mert sokszor a fordítás rosz. Itt Egyébként pedig az ELF EVOLUTION SXR 5W40 - 5W30 - 0W30 az bizony csak fél szintetikus. A különbség a megfogalmazásban keresendő:"based upon ELF synthetics technology ez bizony a fél szintetikust jelöli. Amúgy az Excellium is félszintetikus.
vagyis nem is jó a félzintetikus kifejezés rá. Inkább a 3/4-ed szntetikus jó rá, mert annyira nem jó mint a szintetikus, de jobb mint a rendes félszintetikus. De az már marketing szempontból hülyén hangzik.
Most önmagadnak mondtál ellent Gergő! Nézd csak meg még egyszer az általad belinkelt oldalt! Az 5W-40-nél based upon van, az 5W-30-nál pedig using ELF synthetics technology, ellenben a fél-szintetikus olajok külön oszlopban szerepelnek! 0W-s (de még 5W-s) olaj pedig nem lehet félszintetikus, nem tudná a normákat teljesíteni! Nézd meg a pdf-eket is, azokban pedig a nagyon fontos karakterisztikát!
Szerk.: közben látom, szerkesztetted te is. Maradjunk annyiban, hogy ezek nem ásványi, hanem szintetikus bázisolajra épülnek, a félszinti az külön kategória! Az Elfnél is.
Ennek az olajnak a flakonján legalább egy tucat nyelven szerepel a leírás. Van, amelyiken "szintetikus", van amelyiken "szintetikus technológiával készült" kifejezést használnak...