Légyszi', valaki mondja meg, van-e benne! Köszi! A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Tavaly augusztusi Dusternél mi lehet a probléma, ha teletankolás után nem változott az üzemanyag szintjelző értéke. Tankolás előtt fél állástól egy kockával több volt, teletankolást követően ugyanitt maradt. Azóta már állt egy éjszakát, de nem javult meg. Tudom, garanciális, menni is fog a szervizbe, csak kíváncsi lennék, hogy valaki találkozott-e már ilyen hibával és mi lehet a gond?
Regebben ez a jelenseg program - soft hiba miatt jelent meg. Egyszeru ujra programozassal ( reszoftalas ) oldottak meg. Ez ervenyes ha nincs valami baki a szntmerovel a tartalyban.
Regisztrált: 2005 szeptember 22 csütörtök - 08:00:33
Üzenetek: 15
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy mosta-e már valaki Dusterét magasnyomású mosóval? Klikk! A kezelési útmutató 4.19 szakasza alapján a "Mit ne tegyen" a felsorolásban ott áll, hogy zsirtalanítás és mosás magasnyomású berendezéssel a karosszérián... Most a Lidlben vásároltam egy parkside készüléket, mely nem tűnik túl erősnek, viszont a köralakú mosófejet felrakva megnéztem, s kicsit csip a kezemen úgy 5-10cm távolságban, messzebb már nem. Okozhatok-e ezzel kárt a fényezésben? Kinél mi a bevált gyakorlat? Válaszaitokat előre is köszönöm! alias_bobo (Duster II TCe100 Essential, 2019/11)
hmmmm... Nekem majd 60 ezret mondtak... Csak olajcserére. Mert, hogy valami új olaj kell az 1.3 tcebe... És utána számolva ha kell bele 6 liter.. Akkor kb 7000 ft literje... :'-(
. Csak olajcsere nincs és nem kell bele 6 liter. Kell kérni több helyről ajánlatot vagy vinni olajat. Bár az olaj kérdés most szakértelmet kíván, mert varia van.
. Csak olajcsere nincs és nem kell bele 6 liter. Kell kérni több helyről ajánlatot vagy vinni olajat. Bár az olaj kérdés most szakértelmet kíván, mert varia van.
-
HAli!! 1.3 Tce-be vmi spéci Castrol aloj kell, a nem reklámozható kollega irta, kereskedelmi forgalomba egyenlőre nem kapható. Sztem a szervizek aranyáron mérik mostmég. Üdv Nagya A telefonoknak 2 nagy ellensége van: Gravitáció H2O
Idén év elejétől az ELF helyett a Castrol lett a Renault/Dacia gyári ajánlású olaja. Persze a korábbi motorokba mehet a már megszokott típusspecifikációjú ELF. Viszont az 1.0Tce, 1.3Tce és a Blue Dci esetén már Castrol GTX RN-TECH 5W30 kell. Nem más, pontosan ez! Sajnos épp úgy nem kapható még kereskedelmi forgalomban mint az ezekbe a motorokba való most leváltott ELF EVOLUTION RN-TECH ELITE 5W30
REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
. Nem meglepő.A fotelból okosoknak viszont hatalmas gyomros ez, mert nem írhatnak többet olyat,hogy a renault motorok ragaszkodnak az elf olajhoz. Van a kereskedelmi forgalomban megfelelő olaj a 1.33-hoz csak nem kell kergetni a lepkéket.
Van a kereskedelmi forgalomban megfelelő olaj a 1.33-hoz csak nem kell kergetni a lepkéket.
Biztosan van. Saját autójába mindenki azt tesz, amit jónak lát. Szervizesként ügyfél autónál 1-1 olajcsere bevétele nem ér annyit, hogy ne tartsam be a gyári ajánlást (amire a szerelők nagy része tojik rá a hordós löttyeikkel). Ha ragaszkodik az ügyfél a más fajtához, akkor se, inkább nem vállalom el, volt már ilyen az ősszel jó pár Blue DCI-nél.
REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Van a kereskedelmi forgalomban megfelelő olaj a 1.33-hoz csak nem kell kergetni a lepkéket.
Biztosan van. Saját autójába mindenki azt tesz, amit jónak lát. Szervizesként ügyfél autónál 1-1 olajcsere bevétele nem ér annyit, hogy ne tartsam be a gyári ajánlást (amire a szerelők nagy része tojik rá a hordós löttyeikkel). Ha ragaszkodik az ügyfél a más fajtához, akkor se, inkább nem vállalom el, volt már ilyen az ősszel jó pár Blue DCI-nél.
HAli!! Na ezért ragaszkodok ahhoz, hogy a garanciális átvizsgálásra én viszem az előirásoknak megfelelő Alojt. Ha a szerviz nem megy bele, keresek másikat.( Szfváron nem lehet ) Esetemben 0.9Tce: Castrol 5w-30 Acea A3, tökéletesen megfelel a Renault előírásainak. Üdv Nagya A telefonoknak 2 nagy ellensége van: Gravitáció H2O
hi..akit érdekel. Ma megtörtént az olajcsere. Jászberényben, gyorsak voltak. Még elf Rn 17 es olajjal.. Mondták,hogy már a Castrol az előírás, de még ez van raktáron
hi..akit érdekel. Ma megtörtént az olajcsere. Jászberényben, gyorsak voltak. Még elf Rn 17 es olajjal.. Mondták,hogy már a Castrol az előírás, de még ez van raktáron
Na ez volt a bajom, régebben erről írtam.
Egy rendes olajcsere legalább másfél-két óra, és nem a szaki lassúsága miatt. Plusz még az olajszivattyú házából is ki kell szedni a fáradt motorolajat. Ezt 100%, h nem csinálja meg a RH szerviz. A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
hi..akit érdekel. Ma megtörtént az olajcsere. Jászberényben, gyorsak voltak. Még elf Rn 17 es olajjal.. Mondták,hogy már a Castrol az előírás, de még ez van raktáron
Nekem is mondták Kaposszekcsőn, hogy a Renault átáll a Castrol-ra. De ők álítólag maradnak az elf-nél. Hát ezek szerint bejelentkezésnél mindíg jelezni kell, hogy milyen olajat szeretnénk.
A leeresztőcsavar kitekerésétől indítom az órát, úgy másfél-két óra - inkább kettő, de ugye a szakszervizben erre nincs lehetőség.
Egyébként amikor visszaadták a verdát, megnézted, hogy milyen színe van a nívópálcán a motorolajnak?
(Kíváncsi vagyok, úgy jártál-e, mint anno én.) A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
A leeresztőcsavar kitekerésétől indítom az órát, úgy másfél-két óra - inkább kettő, de ugye a szakszervizben erre nincs lehetőség.
Egyébként amikor visszaadták a verdát, megnézted, hogy milyen színe van a nívópálcán a motorolajnak?
(Kíváncsi vagyok, úgy jártál-e, mint anno én.)
Fejére is állítják a kocsit közben , megforgatják ? ( mert anélkül várhatsz arra hogy maradéktalanul távozzon az olaj.) Mielőtt bárki nekem támadna anno ezt mondta egy szervízes nekem amikor reklamáltam a gyors leeresztést.
Túl van ez misztifikálva. A céges , agyonfikázott tsi motorban , 4 , azaz 4 darab , olajcsere volt 140.000 km alatt. Ponsotsabban négyszer volt szervízben , tehát optimálisan 4 csere volt. ( nem is értem , de elhiszem ,hogy így van mert jó pajtásom a tulaj ) Így kalkulál a lizingcég , ez az előírás. Ketyeg a gép még .( azt nem tudom belül milyen a motor , de megy , gyorsul és 5-6 liter fogyaszt átlag max ..és nem az olajból )
A leeresztőcsavar kitekerésétől indítom az órát, úgy másfél-két óra - inkább kettő, de ugye a szakszervizben erre nincs lehetőség.
Egyébként amikor visszaadták a verdát, megnézted, hogy milyen színe van a nívópálcán a motorolajnak?
(Kíváncsi vagyok, úgy jártál-e, mint anno én.)
Az elvárásod és a kenéstechnika, meg a szerviznormák soha nem fognak találkozni. Jól is nézne ki ha a műhelyben, étteremben stb. jönnének a :"szerintem","úgy csinálnám","elvárom" ötletek.Az ajtón belépve, mindenhol el kell fogadni a feltételeket.
A leeresztőcsavar kitekerésétől indítom az órát, úgy másfél-két óra - inkább kettő, de ugye a szakszervizben erre nincs lehetőség.
Egyébként amikor visszaadták a verdát, megnézted, hogy milyen színe van a nívópálcán a motorolajnak?
(Kíváncsi vagyok, úgy jártál-e, mint anno én.)
Az elvárásod és a kenéstechnika, meg a szerviznormák soha nem fognak találkozni. Jól is nézne ki ha a műhelyben, étteremben stb. jönnének a :"szerintem","úgy csinálnám","elvárom" ötletek.Az ajtón belépve, mindenhol el kell fogadni a feltételeket.
.
Szia
Igen megnéztem.. A szint és szalma sárga szín is jó volt..
Egy Duster1 facelift új tulajhoz került, aki otthonosabbá tetette. Került bele Medianav 9.1.3 tolatókamerával együtt. Meg pár funkció is be lett kapcsolva.
REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Abban kérném a véleményét,hogy:Autót szeretnénk vásárolni/használtat/és Dacia Duster 1.6 vagy 1.2 benzinest. Önnek mi a véleménye ezekről a típusokról? Nagyban megkönnyítené a döntésünket. Megtisztelő válaszát előre is köszönöm.
Tisztelettel:K Attila
Szakértőnk válaszol
Kedves Attila!
Az attól függ, mit vár el az autótól. Nem írta, hogy milyen évjáratban gondolkodnak. A szívó benzines motorok rendszerint megbízhatóak, de gyengék a nagy karosszériához. A leggyengébb pont a sebességváltó és a hátsó differenciálmű (4×4 esetén). Ezek az alkatrészek már 30-40 000 kilométer után hajlamosak tönkremenni és zajosak lehetnek. Gyakori a központi zár probléma és találkoztam már motor-vezérlőegység hibával is. A beltér mai szemmel nézve elavult és gyenge minőségű anyagokból összeszerelt.
Összességé
ben oka van annak, hogy jóval olcsóbb autó, mint a vetélytársai, de együtt lehet élni a hibáival.
Nos ebből mennyi az igazság? Azt elhiszem, h az 1.6 szívó gyengusz lehet már 4x4-nél, de ezt nem tudom hová tenni:
A leggyengébb pont a sebességváltó és a hátsó differenciálmű (4×4 esetén). Ezek az alkatrészek már 30-40 000 kilométer után hajlamosak tönkremenni és zajosak lehetnek.
Van egy sanda gyanúm, h a vezess "szakértője" csak katalógusban látodd Dusit, de ha mégsem, akkor pont egy gyári hibás példányt fogott ki.
Vagy igaza lenne?! Nem hiszem... A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
ez a második videó kicsit erőltetett, de látszik valami a rögzített képből, nem is olyan rossz. persze nem a termék árához képest, mert ennyiért vannak jobb képet rögzítő dashcam-ek, csak azok nem illeszkednek így az autóba.
Meg ne vedd!!!!!!!! Kb. ugyan az mint a Somogyinál 10zeer Ft-ért kapható kínai sz@r. Jó pár ügyfél autójában láttam, mindegyikük szidta, beetette őket az értékesítő amikor az autót vették. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Halgato betelefonal a Jerevani radiohoz: - Igaz hogy, a jo mukajaer Ivan Ivanovics, kapott ajandekba egy Pobeda autot? Jerevani radio valaszol: Kedves halgatonk. Az Ivan Ivanovicsrol szolo hir igaz, de csak reszben. Nem Pobedarol van szo hanem egy biciklirol, es nem kapott hanem tole loptak el.
Sziasztok! Tudja valaki, melyik típus hátsó tárcsafékét lehetne feltenni? Qashqai, Laguna?
Szia! Minek? Van hátul gyárilag egy jól működő dobfék, amit 80ezrenként tisztítani, beállítani kell, 200ezer km felett mag majd betétet cserélni. Ráköltenél teljesen feleslegesen sok 10-100 ezret, hogy legyen egy szabálytalan (nem alakíthatod át hivatalosan, csak ha megtervezteted, mert gyárilag sem készült ilyennel) autód, aminél 60-70ezrenként akár lehet cserélni betéltet, ABS-es csapágyas komplett féktárcsákat alkalmanként kb. 80ezer Ft-ért. Arról nem is beszélve, hogy ha szakszerűen akarod kivitelezni, akkor ABS és menetstablizáló softverét meg le kellene cserélni, különben nem, hogy jobb, hanem veszélyes lesz az autó. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.