Nekem is volt,néha felfelé ugrált....Megoldás:Mióta a vízpumpát cserélték jóval ritkább a jelenség/kontakt spray-re nem reagált/ Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Maszületett! Öcsém Loganjában (Ambiance 1,4) kb. 6 hónapos korában jelentkezett az általad leírt jelenség. A végeredmény: a motor tömítése nem volt tökéletes. Mire szervízbe jutot minden olajas lett és ezért kicsértélték a tömítést, vezérműszíjat, feszítőgörgőket és a generátor szíjat is. Mindezt garanciában 15000 km-nél.
De nekem nem felfele megy hanem leesik a hünérséklet szint. Aztán felmegy 4 -re a normális megszokott szintre. Én valami kontakt hibára gyanakszom, de nem a ECT-szenzornál, mert ot csekkoltam már. A vízszint tökéletes, és mm-se hiányzik belöle. Nem keringés, és tömítés probléma, hanem vagy műszerfal, vagy jeladó vagy fene se tudja de nem mechanikus, hanem elektromos eredetü. R12TS - 1975 Logan 1.4 MPI - 2005 Thalicska - 2002 Berlina - 1995 Clio 2 1.2 Galériám
Kérdezz MCV-Tomitól,ha igaz PÜ-ben csevegtem vele ilyesféléről akkoriban Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Nagyon közönöm a reflektálást! Be is jlentkezem iziben, mert nem szeretném, ha megugran a vezműszíj emiatt. Érdekes, hogy szerintem azért jelentkezhetett, mert állandóan a legfelső értékre töltik az olajat a szervízben. Jó volna, ha valaki olvasná az illetékesek közül és elhitetné a szerelőkkel országszerte, hogy elég a 3,2 liter motorolaj akkor is, ha szűrőcsere is van. (Tudom, hogy mindig van az is!)
Nem biztos, hogy összefügg, de nekem ez az érzésem. Mindig csurig töltik, pedig még kérem is, hogy figyeljenek oda, de nam várják meg, amíg mind lefolyik... Nameg vékonyabb olajat is vettem, lehet, hogy ez is közrejátszott. Remélem gariban cserélik, mert méltatlan SNOOPY-hoz az, hogy taknyos legyen, bár itt az ősz!
üdv,
maszületett
u.i. Aki nem tudja mire is írt eutiches, annak, írom, hogy valahol erszti az olajat Snnopy, és a generátorszíj szépen elteríti a motortérben...
Felső holtponti jeladó: Egy olyan elektronikai eszköz, amely jelzi a befecskendező rendszernek, hogy a dugattyú a felső holtponthoz ért, lehet kérem bespriccelni. A felső holtponti jeladó a váltó tetején a motor felöli oldalon található. Két hatlap fejű csavar tartja és egy műanyag csatlakozó van beledugva. A motor jobb oldali végén van a lendkerékház tetején...kicsit le kell hajolni és meglátjátok. Az ára kb. ~9.000 Ft. Így néz ki:
Biza, maszületett siess, mert a RH 80.000 után aligha áll sokat a "garis" javításokból...
Huba Barátom!
79.450 km-nál megcsinálták gariban! Remélem jó is lett, teszt a mai és a holnapi napon... (Baján túl és vissza)
eutiches!
Köszönöm mégegyszer, jó volt a megérzésed, nálam is ezeket cserélték, a feszítőgörgő kivételével. Valószínűleg, ha elsírom magam, azt is kicserélik, de lenyeltem a könnyeimet, és elcsukló hangon annyit mondtam, ááááááhhhh, jaj nekem, szegény fejemnek, bocsáss meg SNOOPY, de most nem veszek belég egy új feszítőgögőt!
Ami a gondokat nálam okozta: Fő gond: Főtengely első szimering adta meg magát. (Ez alul van) Ékszíj, vezérműszíj terítette az olajat, ezért nem volt megállapítható, hogy a vezérműtengely szimeringje milyen állapotban van, ezért cserére ítálték, teljesen jogosan... (vezérműtengely kimeneti szimering)
Más! A szelepállításról tud, hallot már valaki valamit? Kell? Nemkell? Mikor? Miért? Ki?
Tegnap a faterral takarítgattuk az ótót. Én az üléshuzatokat húzogtam le, Ő a géptérben törölgetett. Egyszercsak megkérdez, mi ez a kütyü? A motor jobb oldalán, a váltó felől jön felfelé egy fekete cső, rajta a tetején egy sárgás hengeres műanyag izé. Nos én nem tudom. Valaki? A patkánynak a denevér az angyal!
Sannyi, az a váltónak a szellőző-csöve (a sárga egy szelep, nyugodtan megnézheted alaposabban): ezen keresztül tud kiegyenlítődni a hőmérsékletváltozás stb. miatt előálló nyomásváltozás a váltóban. A szelep egy pici akadályt képez, tehát csak egy kis túlnyomás (vagy egy kis vákum) esetén nyit, azért, hogy az olaj minél kevesebbet érintkezzen "friss" levegővel (amiből pl. vízpára csapódhat ki)....
Köszönöm kincsleső a kimerítő választ. Sejtettem hogy valami szelelő, de még ilyet nem láttam eddigi verdáimban. (csak a kartergázcsövet vezettem egyszer hátra agg P125-ömön, mikor már több olajat evett mint benzint). Kezemben az A2 új száma, benne afelmérés a márkálról. nem túl jó helyen áll a renyó, csak azon röhögök, az értéktartásnál a suzisok túlértékelik verdájukat . Holott mivel abból a legtöbb, alig lehet eladni. Kazai szomszédcsávó-hareom nagy dilemmával küzd. Most vett a nyáron tizenéves 5-ös 2.5TD bömöse helyett egy S60-as D5-ös Volvót, de nem jön be neki motorikusan. Így most azon agyal, mégis a bömbinél köt ki. Sz@r neki. Mondjuk én is pácban lennék ha tízmilláért kéne verdát választanom, főleg így hogy fingom sincs azokhoz az ótókhoz. Mennyivel egyszerűbb volt a húszéves TLX után isteníteni a logant. Ha majd lesz egy kis időm sajnálom is. A patkánynak a denevér az angyal!
Sziasztok ! A fáradt (használt) olajjal mit lehet tenni környezetbarát módon? Már több évi összegyült, és megválnék már tőle. Régen itt a váci Mol kuton be lehetett önteni egy lyukon (valószinűleg egy tartályba) , de már nincs ilyen. Logan\'s Run
Pedig a benzinkutaknak kötelező átvenniük,bár ismeretem szerint van ahol környezetvédelmi termékdíj ellenében történne Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Sziasztok ! A fáradt (használt) olajjal mit lehet tenni környezetbarát módon? Már több évi összegyült, és megválnék már tőle. Régen itt a váci Mol kuton be lehetett önteni egy lyukon (valószinűleg egy tartályba) , de már nincs ilyen.
Ha te is eco2 akarsz lenni, cseréltess olajat a márkaszervizben, ahol az anyag-, és munkaköltség horribilis árában benne foglaltatik a fáradtolaj szakszerű elhelyezése. Logan 2.0BLOGolok
Ez szép és jónak tünik csak az a baj hogy csak Budapesti cimeket látok és ugye az ország nem csak Pestből áll ja és nem láttam a felsorolásban a fáradt olajat .
Kenjem a kerítésre ? Hú vagy 10 flakonnyi (4l-es), és mit szólna a szomszéd ha a háza falára kenném mert az van ott
Ha te is eco2 akarsz lenni, cseréltess olajat a márkaszervizben, ahol az anyag-, és munkaköltség horribilis árában benne foglaltatik a fáradtolaj szakszerű elhelyezése.
Ja. És a sz@r olajuk. Lásd éveleji nyűgeimet a váci Tamás Renaultos szörnyű szervizes tapasztalataimat. Ahová természetesen azóta sem tettem be a lábam (kocsim) és nem is fogom Azota már két ismerőst is találtam akik oda jártak szervizre és mindkettőnek totál trapa lett a kocsijuk . Megane, amit nagy kegyesen a szerviz pár milla fejében lecserélt Cliora. Jó biznic nem !! Logan\'s Run
Az FKF mint a neve (Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt.) is mutatja nyilván Budapesten tevékenykedik, de biztos van a nagyobb városokban hasonló intézmény. Célszerű a hulladékelszállítással foglalkozó helyi erőknél érdeklődni.
Vízpumpa és vezérműszíj cserélve garanciában a pumpa csöpögése miatt. A hiba mcv tomi tájékoztatása szerint (ő szerelte, a munkafelvevő szerint itt szegeden ő a dacia specialista) kopás a tömbszelencénél.
Robi! Kezet is foghatunk!Nálam csak a gyanú merült fel,de ezzel együtt is!És ez újfent Tomiék műhelyét Dícséri!!!!!! Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Tegnap érdekeset csinált apám gépsárkányának motorja. Indításnál durrant egyet, és lerúgta a légszűrőház fedelét, amitől a fordulatszám az egekbe ugrott és üvöltött a moci max fordszámon... ;( (valahogy húzta a légszűrőfedél a gázbowdent) Járt már valaki így???
Véletlenül az indításkor nem lett neki gáz adva? Ilyen esetekben motoroknál is előfordul, hogy a gázállás miatti dúsabb és több keverék visszadurran a szívótorokba. Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Tudomásom szerint ez csak akkor lehetséges, ha szívószelep még nyitva tartozkodik a robbanás időpontjába. Vagyis, nagyon nagy az előgyújtás, vagy egyébb helyről kap szikrát! Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Hát, hogy nyomva volt e a gázpedál, azt nem tudom, mivel apám vezette (volna) a gépet. Én is úgy tudom, hogy nagy előgyújtás okozhat ilyet... Azóta járt nála (apámnál) az assistance és annyi történt, hogy visszanyomták a légszűrőház fedelét, és frankón indult a gép. A veszett pörgést meg azért csinálta, mert a gázbowdent húzta valahogy a légszűrőház fedele (vagy valami ilyesmi). Úgy tudom talán ma viszi a gépet szervízbe, de legjobban az aggaszt, hogy valamitől visszapofázott a motor, és az valószínű nem javul meg a légszűrőház fedelének cseréjével...
Romániában elég gyakran előforduló hiba volt ez. Volt rá példa, hogy kigyult az autó. Emiatt néhány autót vissza is hívtak és újratanították az agyát ezeknek. Elsősorban hidegindításnál fordul elő a jelzett hiba. Eröltesd a számítógépes vizsgálatot, ha esetleg nem akarnák elvégezni.
A kérdésem az hogy a számitógépes vizsgálatot illetve a szükséges beállitásokat csak a szakszervi tudja elvégezni,vagy más szerviz is? Természetesen a garancia időn tul.
Általában sajnos igen mert minden gyárt mánynak más a csatlakozója még véletlenül sem egyezik,de vannak olyan magán szerelők akik ezt már orvosolták és be szereztek olyan kábelt,csak kérdezgetni kell hogy kiaz és akkor már nem kell szerviz.
Na most már 3x-ra szúrom el a fórumbeírást, de beírom mégegyszer!!!!
Szóval volt apum a szervízben. Közölték vele, hogy egyértelműen szakszerűtlen szerelés miatt törtek le a légszűrőház fedelének fülei, és ne etesse őket ilyen mesével... Ezek után jött a panaszkönyv kitöltése, némi emelt hangú anyázás (hál' Istennek nem voltam jelen...) végül benéztek a légszűrőfedél alá, majd közölték, hogy nem jól vezeti apu a kocsit, azért kormos a légszűrőház!!! Szóval ez van most... székesfehérvári márkatársak vigyázzatok!!! További fejleményekről még beszámolok! Üdv!
Atis
ui: Logan.1965! Köszi az infot! Sejtettem, hogy ilyesmi áll a dolog mögött, de így már borítékolható a comp hiba.
Meg kellene tudakolni a T. Szerviztől, konkrétan hogyan kell úgy "vezetni" egy autót, hogy a légszűrő kormolódjon? nagyon érdekelne, mert akkor vszleg nagyon takarékos lesz az üzem, hiszen, ha itt "pufog ki", akkor a kipufogó felől szív, azon keresztül meg nem fogy a benzin!!!
Ez még újításnak is komoly lenne...Ebbe a szervízbe se tenném be többé a lábam Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Dízelesek figyelmébe! Arra lettem figyelmes hogy a túrbó nyomócsövének az egyik csatlakozása olajos. Laza volt a bilincs. Széthuztam a csővet, a túrbó után és elég olajosnak találtam a belsejét. Ekkor ért a meglepetés. Beindítottam a verdát elkezdtem emelni a fordulatot, 3000-ig semmi (persze a motor üzemmeleg volt) aztán elkezdte köpködni az elf 5w-40-et. Egyébként olajfogyasztásom nincs. Kiváncsi vagyok a többi loganos kollégának is hasonloképpen viselkedik-e a túrbója?
Ezt a módszert úgy nevezik, hogy Természertkárosítás. Nem tudom, hogy van-e itt a fórumon természetvédelmi emberke, de az tutti, ha valaki rá tudja bizonyítani... 50.000 pénznél kezdődik az ajándékozás! Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .