Na most már 3x-ra szúrom el a fórumbeírást, de beírom mégegyszer!!!!
Szóval volt apum a szervízben. Közölték vele, hogy egyértelműen szakszerűtlen szerelés miatt törtek le a légszűrőház fedelének fülei, és ne etesse őket ilyen mesével... Ezek után jött a panaszkönyv kitöltése, némi emelt hangú anyázás (hál' Istennek nem voltam jelen...) végül benéztek a légszűrőfedél alá, majd közölték, hogy nem jól vezeti apu a kocsit, azért kormos a légszűrőház!!! Szóval ez van most... székesfehérvári márkatársak vigyázzatok!!! További fejleményekről még beszámolok! Üdv!
Atis
ui: Logan.1965! Köszi az infot! Sejtettem, hogy ilyesmi áll a dolog mögött, de így már borítékolható a comp hiba.
Nem comp hiba, inkább szoft hiba. Laptop rá és megfelelő szoft neki. A román fórumon elég sokat tárgyaltak erről, ugyanis a Renault néhány motorhoz téves szoftot szolgáltatott. A levegőszűrő háza pedig garanciában cserélődik.
Regisztrált: 2007 szeptember 22 szombat - 18:40:31
Üzenetek: 419
Helló. 1,5 dci-m van és az lenne a kérdésem normális-e hogy a vízhőfok mutatón csak 2 keskeny csík gyullad ki. A könyv ha jól vettem ki 4 csíkot ír normálisnak. Bár csak pár napja használom de 40km folyamatos autózás mellett sem ment feljebb. Takarjam le egy kicsit a hűtőt, MCV 1.5dci
A dízelesek sok ilyet jeleztek már,a hűvösebb időben nehezen éri el a hőfokot.Kutass az előző idők fórumüzeneteiben,és találsz ilyesmit/is/ Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Mikor márciusban megkaptam a dieselt, ilyen ügyben Én is felhívtam Krogergot, és Ő azt mondta, hogy a két csík teljesen normális! Viszont ezt cáfolni látszik, hogy az átlagfogyi 4 dl-el kevesebb, ha 4 csikig felmelegszik. De ilyen hűvösebb időjárásban azt hiszem esélyem sincsen rá, hogy felmelegedjen. Lehet szóvá is teszem a szervizben! Volt már valakinek hasonló tapasztalata? \"Egyiptom őslakói a múmiák\". !
Igen Karoly,többször is,nem csak loganban.Kb. 10000-km-enként egy palack a tankba,mikor kb 20 liter benzin van benne vagy kevesebb,és kissé megváltoztatja a kocsit.Ha viszont tehettem/és kapni is lehetett/akkor inkább a WINNS-ből adtam neki Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Igen Karoly,többször is,nem csak loganban.Kb. 10000-km-enként egy palack a tankba,mikor kb 20 liter benzin van benne vagy kevesebb,és kissé megváltoztatja a kocsit.Ha viszont tehettem/és kapni is lehetett/akkor inkább a WINNS-ből adtam neki
Mi a külömbség? Az STP most 1299HUF a gazdaságosban. JáZMin 492
Mikor márciusban megkaptam a dieselt, ilyen ügyben Én is felhívtam Krogergot, és Ő azt mondta, hogy a két csík teljesen normális! Viszont ezt cáfolni látszik, hogy az átlagfogyi 4 dl-el kevesebb, ha 4 csikig felmelegszik. De ilyen hűvösebb időjárásban azt hiszem esélyem sincsen rá, hogy felmelegedjen. Lehet szóvá is teszem a szervizben! Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Lajos, én nemrég voltam 10 e-es szervizben, rákérdeztem, mert nekem is ugyanez volt: nyáron még 4 vonal, mostanában 2. Azt mondták, hogy ez teljesen normális. Én nem vettem észre, hogy összefüggés lenne a fogyasztás és a vízhõfok között, nem is nagyon tudnám összemérni, mert nyáron a klíma is belejátszott. Én arra leszek kíváncsi, hogy nagyobb hidegben mennyire lesz hatékony a fûtés, majd cseréljünk tapasztalatot.
Karoly! 1190-ért vettem a Wynns-t,a Tuskóban a legutóbb,de az STP-is bevált szer.A tartalma is közel azonos/legalábbis így emlékszem/ Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Nekem bevált,hogy az elmúlt 5-6 évben nagyjából 10 000 után belecsaptam a tankba egy palackkal,sőt volt mikor a 10 000 után minden második tankolásnál egy adagolókupknyit kevertem a benzinhez.Gyakorlati haszna az volt,hogy egy kicsivel kevesebbet is evett a kocsi az alkalmazás során,illetve mikor egy ideig nem volt elérhető az általam használt típus,akkor érezhetően emelkedett a fogyasztásom(3-4 dl/100km-el) Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Igen,vannak dízel motorhoz is ilyesmik,azok azért másabb anyagokat tartalmaznak.A benzineseké 90%.felett kerozinszármazékok Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Cobra 1 erre a termosztát cserédre kiváncsi leszek. Főleg, hogy mennyivel melegszik előbb. Ha jó lesz, én is benevezek egyre. Lajos, anno azért mondtam, hogy normális dolog, mert rajtam kívül másnak is ez volt a tapasztalata, és a szervíz szerint is normális jelenség. Én a hűtőt nem fogom letakargatni. Egyrészt elvből, mert akkor jó lenne a Lada is, nem Logant vettem volna. Másrészt így légáramlás nélkül elég könnyen túlmelegedhet. Nem tudom emlékeztek e, én tavaly télen elég jól körbejártam a kiegészítő fűtés/motormelegítés témát. Olcsó megoldást nem találtam, mindegyik több 10ezertől indul. Házilag pedig nem akarok fűtőszálakkal barkácsolni. Drágább dieselekben van olyasmi, mint az izzító gyertya, a vizet melegíti indítás után. A clio 1.5dci-ben is van. A termosztáttal van egybeépítve, csereszavatos a Loganéval. A gond csak az, hogy nem simán 12V-al megy, hanem van neki valmi vezérlése. De hogy az mit csinál, a szervizesek sem tudják. Ha ezt a részét meg lehetne oildani valahogy, az egyik legolcsóbb és legjobb megoldás lenne. Apám 1.9 dci-je a legnagyobb hidegben is meleg mire kijár az utcára és becsukja a kaput, garázst. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Tegnap meg tettem ugyanazt a távot 2 - és 4 csíkkal is. Szfvárra mentem, itt a faluban még mászkáltam, felmelegedett a motor 2 csíkra indultam, fed compot nulláztam. Eredmény: 27 km tartós 90-el végig, 3.9 l . A városban ügyeket intéztem, ide-oda mászkáltam, motor hűtővíz 4 csikon. Hazafele ugyanott ahol előzőleg megnéztem, nulláztam, és szintén tartós 90-el haza. Eredmény itthon 3.6 l. Aki teheti ezt a fajta ellenőrzést tegye meg, és kiderűl, hogy másnál is van-e változás. Más! Gergő! A világért sem bántani akartalak ezzel, csak leirtam ahogy történt!
[ Módosítva 2007 október 25 csütörtök - 05:49:49 ] \"Egyiptom őslakói a múmiák\". !
Regisztrált: 2007 szeptember 22 szombat - 18:40:31
Üzenetek: 419
Tegnap voltam pesten és sikerült a 4 csíkot megjeleníteni, miután fél órát mentem 1-esbe a dugóban. Amint haladósabb a tempó rögtön csak kettő csík. Gondoltam talán átenged a termosztát de a hűtő hideg tehát nem valószínű. Lehet hogy nyáron ez még jól fog jönni, de szerintem télen nem tud üzemi hőfokra melegedni a motor, ráadásul a fűtés is lassabb lesz. Az előző autóm sokkal hamarabb kezdett fűteni. Ha valakínek sikerül végül megoldást találni annak nagyon örülnék és mivel úgy látom nem egyedi a probléma gondolom másokat is érdekelhet. MCV 1.5dci
Tehettek akármilyen termosztátot a dízelbe, kiegészítő fűtés nélkül legalább 10 km kell neki hogy hozza azt a meleget, amit a benyás 2 km után. A tavalyi dCi tesztúton, a talira, nekünk is csak két csík volt az autópályán, pedig nem kíméltük és a fogyi is nagyon jól alakult, nincs azzal a két csíkkal semmi para. Logan 2.0BLOGolok
Ne hagyjátok magatokat meggyőzni! Attól, hogy sok, vagy minden dízeles Loganon így van, az legfeljebb szokásos, de nem normális, hogy órákon keresztül nem a megfelelő üzemi hőmérsékleten jár egy motor... (Ha ezt elfogadod, akkor milyen alapon választasz hozzá pl. motorolajat?)
Jó vagy sem, az biztos, hogy ez a kis dízelek sajátossága. Sztem nem okozhat komolyabb problémát, max kicsit fázni fogsz, ha -20-ban autózol vele. Én használtam ilyen motorral thaliát, az is ugyanilyen volt, sőt télen azért nyomtam be a klímát, hogy terheljem a motort, így jobb lett a fűtés valamivel... Az 1,9-esekkel ezt nem szerencsés, sőt sztem nem is lehet összehasonlítani, emlékeim szerint az általam is hajtott 1,9-es dci lagunában valami kiegészítő fűtés melegíti a vizet. Az 1,5-ösökben meg ilyen nincs...!?
Először én kideríteném a helyetekben, hogy van e hivatalos állásfoglalás arról, hogy a két csík nem normális, vagy inkább arról, hogy négy csíknak kell lennie üzemmelegen.