Középkonzolon lévő, jobb szélső, fűtés hőmérsékletkapcsolójának a háttérvilágítását, hogyan lehet kicserélni?
Még nincs másfél éves a kocsi, rakhattak volna bele valami tartósabb izzót is, vagy ledet...
Bár, ha nagy szívás az izzó cseréje, akkor marad így, mert a három tekerenytyűből, csak a legszélsőt nem világítja meg, az meg úgy is fokozatmentes, hiszen a hőfokot állítja, a lényeg a baloldali, modnjuk azt is lehet memorizálni
Viszont a mienknek ezüst színű a középkonzol borítása, amit könyebb megkaristolni, majd meglátjuk...
A Base kiviteltől eltekintve mindegyiknek ezüst színű. Nem kell megkaristolni, mert szépen mögé nyúlva ki lehet tologatni a "bolhákat". Lényeg, hogy ki kell szedni a rádiót (a keretet is), ott hozzáférsz a felső kettőhöz. Az alsó kettő is elérhető alulról (persze kell hozzá gumikéz is ). A két középső egy kicsit bonyolultabb, de némi türelemmel megoldható. Tehát szerintem semmiképpen ne próbáld meg elölről-oldalról feszegetni, mert jó esetben karcolódik, rosszabb esetben törik.
Sziasztok! Volt már valakinek olyan, hogy "eltört a deréktámasza" a vezető ülésben. Menet közben egy "kattanás" meg szűnt a támasztás, és egyben a tekerő gomb sem működik.
Ez sajnos típushiba. Elszakad a bovden tőben, ahol az üléshez csatlakozik egy ,,Z" alakú ,,kampóval" Az ülést ki kell szedni, szétszedni a háttámlát utána javítható. Vagy új gyári bovdennel, vagy gányolással REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Ez sajnos típushiba. Elszakad a bovden tőben, ahol az üléshez csatlakozik egy ,,Z" alakú ,,kampóval" Az ülést ki kell szedni, szétszedni a háttámlát utána javítható. Vagy új gyári bovdennel, vagy gányolással
Nekem már hármat, vagy négyet cseréltek még gariban Az utolsó alkalommal kaptam egyet tarcsiba a lakatos sráctól. Elvittem bowdeneshez, tett rá egy olyan "z" alakú kampót, ha gond lesz vele, csak kiveszem az ülést, és kicserélem. Mondanom se kell, hogy azóta semmi gond nincs vele.
[ Módosítva 2011 március 26 szombat - 21:38:21 ]
Élj úgy, hogy ha lepereg elõtted az életed filmje, érdemes legyen végignézni!
Miért típus hiba? Annyian nem panaszkodtunk ilyen hibára.
Ha valamivel nem ,,dicsekednek" attól még létező probléma! Szerintem egy ilyen klubnak az (is) lenne a lényege, hogy ha valakinek bármilyen problémája akad az autójával, megossza a többiekkel. Leírva a keletkezését, megoldását, stb. De nem így szoktátok!
A klubbon nagyon sok mindenről viszont nem is tudtok. Pedig sokan személyesen is ismeritek egymást, tartjátok a kapcsolatot. Aztán ha valakinek problémája támad, nem árulja el senkinek, csak jön hozzám alkatrészért vagy javíttatni. Ez részemről rendben is van, mert ebből (is) élek, köszönöm a bizalmat. Ha pedig a tulajok nem osztják meg a többiekkel a problémájukat, én sem fogom kiteregetni a ,,szennyest" . Kivéve ha engedélyt ad rá a tulaj, mint pl. legutóbb egy Sandero olajfolyásáról készült kép. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Szerintem akinek volt az már jelezte. De minden egyes alkalommal nem panaszkodik újra. Nekem is cserélték egyszer gariba, egyszer már én megcsináltam, de megint elszakadt. Azóta úgy van. Nem szedtem még szét! Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Ez sajnos típushiba. Elszakad a bovden tőben, ahol az üléshez csatlakozik egy ,,Z" alakú ,,kampóval" Az ülést ki kell szedni, szétszedni a háttámlát utána javítható. Vagy új gyári bovdennel, vagy gányolással
Köszönöm a válasz(okat) mármint mindenkinek! Amúgy még egy adalék 88ezer km-nél történt a szakadás. Zulu
Nálam meg a héten cserélik már másodszorra a vezető oldali komplett ülésvázat garanciában. Lötyög az egész és nyikorog. 1.5éve cserélték először, most megint volt egy kattanás menet közben és annyi. Akkor azt mondták h valami szegecsek elszakadtak. Most amikor visszavittem megint nem értették, mert, h azóta nem is volt ilyen probléma csak nekem. Most van az autóban 29.500km....
Nálam meg a héten cserélik már másodszorra a vezető oldali komplett ülésvázat garanciában. Lötyög az egész és nyikorog. 1.5éve cserélték először, most megint volt egy kattanás menet közben és annyi. Akkor azt mondták h valami szegecsek elszakadtak. Most amikor visszavittem megint nem értették, mert, h azóta nem is volt ilyen probléma csak nekem. Most van az autóban 29.500km....
A vezetőoldali ülés nálam is lötyög és el is állítódik, ha sokat használom, akkor majd minden nap állítani kell rajta, még nem jártam miatta garanciális szervizben és mostanság nem is fogok. Több ilyen apró prbléma van, de inkább nem viszem szervizbe, mert lehet, hogy több kárt tezsnek, mint amennyit elhárítanak, a műszerfalba pl, valami zörög, mintha egy csavar lenne benne valahol, félek, ha szétbontanák a fél műszerfalat, akkor utána csak még több gond lenne vele
Ha valamivel nem ,,dicsekednek" attól még létező probléma! Szerintem egy ilyen klubnak az (is) lenne a lényege, hogy ha valakinek bármilyen problémája akad az autójával, megossza a többiekkel. Leírva a keletkezését, megoldását, stb. De nem így szoktátok!
A klubbon nagyon sok mindenről viszont nem is tudtok. Pedig sokan személyesen is ismeritek egymást, tartjátok a kapcsolatot. Aztán ha valakinek problémája támad, nem árulja el senkinek, csak jön hozzám alkatrészért vagy javíttatni. Ez részemről rendben is van, mert ebből (is) élek, köszönöm a bizalmat. Ha pedig a tulajok nem osztják meg a többiekkel a problémájukat, én sem fogom kiteregetni a ,,szennyest" . Kivéve ha engedélyt ad rá a tulaj, mint pl. legutóbb egy Sandero olajfolyásáról készült kép.
Hát ha így van, akkor az nagyon szomorúúúúú!!!!!! Lehet hogy nem is olyan megbízható a Dacia mint ahogy mondjátok??!!
Azért nem ennyire vészes a helyzet. Ettől még megbízható autó. Ellenben pl, te hallottál már VW, Audi tulajdonost panaszkodni? Hát azokkal aztán van probléma rendesen! Csak elég ciki lenne nekik a 2-3 autó áráért vett ipari hulladékukról elmondani, mert hát az státusz szimbólum sok idióta szemében. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
De gondolom ha van benne, akkor ugyan ott, mint a többi Daciában. Középkonzol szélén, alul a jobb oldali lábtér felől. Pollenszűrőről találsz fenn a klubbon CSM cikket is. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
De gondolom ha van benne, akkor ugyan ott, mint a többi Daciában. Középkonzol szélén, alul a jobb oldali lábtér felől. Pollenszűrőről találsz fenn a klubbon CSM cikket is.
Köszi, reggel megnézem.
A kezelési útmutató, szép, vannak benne képek, meg jótanácsok. Csak semmi olyat nem ír benne, amire magamtól nem jöttem volna rá.
Hááát, van azért a fapad Logan fehér ablakainak hosszútávon egy kis hátulütője: Kezdenek látványosan kifakulni a hátsó fejtámláim és a hátsóülés felső éle. Az eredeti szürke helyett kezd átmenni a kárpit napot érő része lilásba. Továbbá megrepedt a 3. féklámpa fekete műanyagkerete (gondolom, azt is "elfárasztotta" az, hogy tartósan napon van), illetve a hátsó JBL hangszóróim eredetileg narancssárga kis logója kifakult hófehérre. Szóval a színezett üvegek UV szűrése azért a kárpit szempontjából sem hülyeség. PS: az autó a szabad ég alatt parkol, és 6 éves. Tetőablakos Logan
Mindegyik pótolható Csodálkozom, hogy eddig kibírtad benne hőguta nélkül. (habár az elektromos tetőablakkal ki lehet) Én biztos a fóliázással kezdtem volna annak idején. Az öreg Peugeotomnak sem színezettek az üvegei. Igaz az belül újszerű, mert élete 25 évében szinte mindig garázsban állt. De mikor hozzám került, lefóliáztattam a legsötétebbre. Így nem éget benne a nap. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Jó az a fejtámla úgy lilán is. Majd ha szétporladt a szövet, és kilátszik a szivacs, veszek másikat Amúgy lehet, hogy idén nyáron lefóliáztatom, már évek óta szüttyögök rajta... Tetőablakos Logan
Nekem nem télire kellene, hanem egész évben, mivel melós autóról van szó, sok sár, kavics stb. bekerül az autóba és nem tudom minden alkalommal kiporszívózni.
De most vettem észre, hogy a nefelejtsnél is kapható hasonló, ha egyátalán hasonló..., jó lenne őket élőben látni, hiszen az egyiket hótálcának, a másikat meg peremes lábtálcának hívják
A Legalsó képen láthatóról nem tudok véleményt mondani, mert olyat még nem is láttam. Viszont az első három képen lévőt én is megelégedettséggel használom. Többek közt a gyári gumiszőnyeg két tél után átlyukadt a jobb sarkam alatt, ennek két szezon után semmi baja. Jó, lehet, hogy a második két télen kevesebbet mentem összesen 3 000 Km.-rel. Nem beszélve arról, hogy a gyárinak 7mm.-es pereme van, minden fuvar után ki kellett önteni belőle a lét, ha nem akartam eláztatni az egész utasteret, és az első ülések alá is kevésbé ér be. Ennek viszont jó magas a pereme, és rendesen "belóg" az ülések alá. Csak javasolni tudom!
Élj úgy, hogy ha lepereg elõtted az életed filmje, érdemes legyen végignézni!
Tegnap pakolásztam egy kicsit. Megtaláltam azt az alulemezt, amit még anno a KIT-hez vettem, és a kuplungtól balra ,,taposónak", lábpihentetőnek szántam, hogy ne a kárpitot kelljen széttaposni. Abba már nem került be, mert idő előtt ,,elhalálozott". Így került flexelés, hajlítgatás, domborítás, fúrás, ragasztás után a jelenlegi Loganba. Küldök Indynek képeket, hogy legyen szíves tegye fel. Ha valakit érdekel, a tábla valamivel több mint fele megmaradt, és eladó ha valaki ilyet szeretne. Dusteresek közül említette valaki ezt a régről megmaradt hiányosságot.
[ Módosítva 2011 május 16 hétfő - 08:08:52 ] REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Tegnap pakolásztam egy kicsit. Megtaláltam azt az alulemezt, amit még anno a KIT-hez vettem, és a kuplungtól balra ,,taposónak", lábpihentetőnek szántam, hogy ne a kárpitot kelljen széttaposni. Abba már nem került be, mert idő előtt ,,elhalálozott". Így került flexelés, hajlítgatás, domborítás, fúrás, ragasztás után a jelenlegi Loganba. Küldök Indynek képeket, hogy legyen szíves tegye fel. Ha valakit érdekel, a tábla valamivel több mint fele megmaradt, és eladó ha valaki ilyet szeretne. Dusteresek közül említette valaki ezt a régről megmaradt hiányosságot.
Én voltam az a Dusetres! Már nagyon várom, bár már én is elkezdtem a "projektet"! Egyelőre csak az anyagok egy részét szereztem be.
Automata központizár: Klikk! Sok más videó van még ezen az oldalon a faszitól.
A srácnak mindenféle szerelési videója van. Nagyon népszerű a román klubon is. Ez a videó arról szól, hogy hogyan lehet aktiválni azt a funkciót, ami bezárja az ajtókat egy bizonyos sebességnél. Nekem is aktiválva van (aktiváltattam), de kellett húzni egy sebességjel kábelt az UCH-hoz. Aki aktiválta a laptopjával tette, szálhúzással együtt 30 perc volt. Manapság egyre többen vesznek OBD csatlakozót meg szoftvert és játszadoznak a fedkomp beállításaival. A legnagyobb előny a diagnózis lehetősége.
Itt is szeretném megköszöni Tárkányi klubtárs segítségét és közbenjárását, hogy rendelt nekem, majd eljuttatott egy csomagtér nyitó elektronikát. Így már a gyári kulcs távirányítójával is nyílik.
Amit említesz ajtó zárás funkciót, azt én is meg tudom csinálni, ha valakit érdekel. A gyári diagnosztikai műszeremmel tudom az UCH-t programozni. A fent említetten kívül még jó pár funkció ki-be kapcsolható. pl. az indexnél ne csipogjon olyan hangosan, ne záródjon vissza a zár fél percen belül, ha nem nyitottunk ajtót, és még rengeteg minden. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
pontosan REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Regisztrált: 2009 augusztus 09 vasárnap - 15:29:45
Üzenetek: 77
Tegnap kipakoltam az utasteret fémig, és egy ismerősömtől származó, kb 12 mm vastag, nagyon jó hangszigetelő autókárpittal kiegészítettem a gyári szigetelést. (Nem tudom, milyen autóba való, 100X120 mm-es táblákban volt.) A csomagtérben csak a bordák közötti mélyedésekbe tettem, így még terhelten is teljesen sima marad a szőnyeg. Egyébként leburkoltam a középkonzolt, a küszöbök függőleges felületeit, a hátsó ülés lapja alatti vízszintes és függőleges felületet is. A középkonzol tetején vékonyabb anyagot használtam, mert tartottam tőle, hogy nem fog szépen illeszkedni, ha sokat teszek alá. Így viszont tökéletes lett, a gyári szőnyeg is kifogástalanul helyére illett. Majdnem 8 órát foglalkoztam vele, de úgy érzem, megérte! Észrevehető a zajcsökkenés, és hétvégén megnézem hogy mennyit csökkent a középkonzol melegedése. Kihasználva az alkalmat kiszedtem a padlódugókat, és el kell mondanom, hogy nagyon elégedett vagyok a gyári üregvédelem alaposságával. Azért biztos ami biztos alapon fújtam a kényesebb helyekre egy kis Dinitrolt.