Ha ezekhez az új felnikhez veszek jeladót is akkor azt a gumis be tudja rakni és az autó felismeri? Kell-e ezeket programozni amit csak hivatalos szerviz tud elvégezni? Dacia Logan Artic 0,9 Tce
Ha ezekhez az új felnikhez veszek jeladót is akkor azt a gumis be tudja rakni és az autó felismeri? Kell-e ezeket programozni amit csak hivatalos szerviz tud elvégezni?
A gumis be tudja tenni ő végül is a szelepet helyezi a felnibe ( a jeladó és a szelep egybe van épitve). Csak arra kell figyelni, hogy a gumi felrakásakor a jeledó ne sérüljön. -SET tP kiválasztásához az indexkapcsolón lévő gomb többszöri lenyomásával tudod elérni -A beállítás megkezdéshez kb. 3 mp-ig nyomva kell tartani a SET tp villog, majd folyamatosan világít. SEt tp eltűnése után a nyomásérték elmentésre kerül.
-Az érték náhány percnyi menet után megtörténik
Ne ijedj meg,ha világít a sárga lámpa- valakinek rögtön elmenti az értéket , nekem kb 20 perc volt.
Ha ezekhez az új felnikhez veszek jeladót is akkor azt a gumis be tudja rakni és az autó felismeri? Kell-e ezeket programozni amit csak hivatalos szerviz tud elvégezni?
A gumis be tudja tenni ő végül is a szelepet helyezi a felnibe ( a jeladó és a szelep egybe van épitve). Csak arra kell figyelni, hogy a gumi felrakásakor a jeledó ne sérüljön. -SET tP kiválasztásához az indexkapcsolón lévő gomb többszöri lenyomásával tudod elérni -A beállítás megkezdéshez kb. 3 mp-ig nyomva kell tartani a SET tp villog, majd folyamatosan világít. SEt tp eltűnése után a nyomásérték elmentésre kerül.
-Az érték náhány percnyi menet után megtörténik
Ne ijedj meg,ha világít a sárga lámpa- valakinek rögtön elmenti az értéket , nekem kb 20 perc volt.
Az 550 ezer kilométert megfutó kuplung alapján már sejthető volt, hogy Dénes népszerű az SZTK-ba járó kanizsai nénik körében, mert nála nincs az az állandó nagy bólogatás, meg fékezgetés. Mégis megdöbbentem, hogy az első fékbetéteket és -tárcsákat 400 ezer kilométernél kellett cserélni először, ...
Akinek 200k felett van a Logan-jában, mikor cserél(t) első fékbetétet? A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Akinek 200k felett van a Logan-jában, mikor cserél(t) első fékbetétet?
Vasárnap este, meg hétköznap reggel 8 előtt Saját autóra kb. akkor van csak idő. Jelenlegi fékbetétben (Textar) tárcsában (Brembo) a munkás Loganban 90ezer km van, és kb. fele betét van meg. Ritkán használom a féket (inkább nyomok padlógázt), de ha kell, akkor nagyon (pl. autópályán rendszeresen bejönnek az állatok a belső sávba 80-al) REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Srácok, van valakinek rutinja honosítással?
Hazaköltöztünk, és magyarítanám a gépet. A rendszámot nekem kell visszavinni az osztrákokhoz?
Van, de szerencsédre nem egészen az a helyzet, mint a kintről behozott autónál (ha volt hivatalos bejelentett kinti címed), mert ez saját. Tehát reg. adó nem kell. Sorjában: -Ha nincs magyar személyigazolványod és lakcím igazoló kártyád, akkor ezzel kezd gyorsan. -Ausztriában biztosítónál kijelenteni az autót, rendszámot leadni. Forgalmiba be kell pecsételtetni a kijelentés dátumát! -Itthon az autó össze papírjával, typenschein stb. befáradni az NKH-hoz. Kitölteni a forgalomba helyezéshez szükséges papírokat. Mindenből (az autó és a te igazolványaid, stb.) csinálj dupla fénymásolatot, mert azt ott le kell adni. -A kapott időpontban megjelenni a vizsgabázison szemlére. Műszakiztatni nem kell ha érvényes Osztrák műszaki vizsga van az autón, és az adatlap is megvan róla (csak a szélvédő jobb felső sarkában lévő matrica nem elég!) -NAV-hoz elmenni. Itt kellene regisztrációs adót fizetni (Euro5-nél kb. 30000Ft-ot spórolsz). De neked nem kell, mert saját autó, csak haza költözöl. Kitöltöd a formanyomtatványt, megkapod a mentességet. (és azt hiszem 2 évig nem adhatod el az autót, csak ha brutál adót fizetsz) -biztosítást kötni -okmányiroda/
kormányablak, rendszám, forgalmi, törzskönyv, vagyonszerzési illeték (habár lehet ez alól is mentesülsz 40pár ezer Ft, ezt nem tudom) stb.
Összességében az NKH-ra kell várni, van akinek 1 napot, van akinek 2-3 hetet. Onnan kigurulva az összes többi dolog 1 nap alatt elintézhető, hogy magyar rendszámot kapj.
Ha nincs időd/kedved, vagy nem boldogulsz vele, a legtöbb autókereskedés vállal komplett ügyintézést, 30-50ezer Ft munkadíjért. Ekkor csak pár nap után be kell ülnöd az autóba, és semmit nem kell intézned. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Hali!! Na majd napra pontosan 5 hónapos a kocsi, és megvolt az első sex
A rücsinek olyannak kellen lennie, mint a bordó autón. Egy nagy kereszteződés mind a két oldalán fák, szal eléggé *** a megvilágítás, biciklisáv a zebra mellett, és jött egy terminátor ninja, csak a pofázmánya fénylett, és arra figyeltem fel, satu(rendöri álmoskönyv szerint rossz ómen vkit elcsapni a zebrán), a crossclimate fogott, a mögöttem jővő Honda Accord (ismerős haver), meg csak arra volt ideje, hogy elrántsa a kormányt, rövid a kocsi segge, de így is utolért.
Üdv Nagya
[ Módosítva 2015 november 30 hétfő - 18:42:06 ] A telefonoknak 2 nagy ellensége van: Gravitáció H2O
Hú, Gergő ez aztán részletes. Az nem megy, hogy az osztrák rendszámot már az új magyarral az autón viszem ki? Rendszám nélkül hogyan jövök haza? A vagyonszerzésit megúszom, de a regadót is tuti? Nekem a műszakiról csak a matrica van, újonnan vettük a verdát...
Hivatalosan nem megy. Okirat hamisításért meg tuti te leszel az 1000-ből az 1, akit lecsuknak érte. Tehát mindenképp először le kell adni. Ezért találták ki az ideiglenes rendszámot, amit nem kevés Euro-ért kiváltasz miután leadtad a régit, és azzal még Magyarországon járhatsz max. 1 hónapig. Vagy hazahozod az autót a kinti rendszámmal, majd visszamész elintézni a papírokat. Itthon meg keresel a forgalomba helyezéshez vállalkozót, akinek van P-s rendszáma is.
Húzz bele, mert lassan év vége, decemberben kezdődnek a szabságolások a hivatalokban, leállás, stb. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
b@ssz@ meg..... dec 18 előtt nem tudok kimenni... Már csak egy kérdés: hol adhatom le a rendszámot? Csak ott ahol kiadták? Nekünk Wüstenrot-nál adták, esetleg a Bécsújhelyi irodájuk is átveheti? Nem szívesen mennék 700 km-t, ha nem muszály...
Hát, azért nemzetközi tudakozó én sem vagyok Sok mindent hoztam már haza, és sok országból, de az mind frissen vásárolt volt, nem a saját hazaköltözés miatt. Az a legbiztosabb, ha felhívod őket. Van egy olyan rossz érzésem azonban, hogy mivel ott régiós rendszám van, csak ott, annál a biztosítónál ahol kiváltottad. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
A Németországból lábon elhozott autók rendszámát én a budapesti nagykövetségükön adtam le, de ennek már 20 éve. Egy próbát megér, hátha működik. A biztosítást itthon is le lehet mondani faxon, vagy levélben, gondolom, hogy ott is működik.
Most Ausztriáról van szó, de teljesen másképp működik, mint nálunk. Ott a ,,kutyát" nem érdekli, hol az autó, ha a tulaj kijelenti a biztosítónál, és leadja a rendszámot. (igen, azt is a biztosítóban, mert ott is kapta) REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Kollèga Németo-ból vitt haza autót. Itt kikért egy ideiglenes rendszámot. Hazament vele, otthon bejelentette, leadta a rendszàmot és mivel volt rajta TÜV így megúszott otthom valami költsègeket
Úgy értettem a sorjást, h új, nem - ki tudja milyen módon kínzott / használt a talicska.
Kíváncsian várjuk a véleményedet! Mondjuk azért legalább 100 km-t tegyél meg vele.
Amikor 2004 novemberében kihoztam a JMP-s Logan-t - 1.4, minden, csak falábgátló és anyóslufi nélkül -, a szemben lévő MOL kúton 99-sel telelöktem és mentem vele egy naaagy kört.
Hasonlóan a DönCI-vel, azt is telelöktem - gázolajjal - és megküldtem az M0-n, hadd kopjon össze egyenletes tempóban minden. Aznap 120km ment bele - vettem az ülésekre huzatot, meg mittom' én már mit.
Sziasztok!
A Mikulás meghozta az autót. Pénteken vettük át az új szerzeményt! Tegnap (szombaton) mentünk meglátogattuk a sógoromat az M0-án mentünk XVI. kerületből. Az autó nagyon nagy (Suzukihoz képest), 186 cm vagyok és mögém befért a kisfiam a babahordozóban (Suzukiban kicsit már előrébb kellett tolnom az ülést) Az autó számomra első osztályú. Ahhoz képest, hogy 1.2-es motor van benne nagyon jól ment. Teszteltem a maglódi emelkedőn. Tempomat 100-ra és nagyon szépen felment az autó, igaz 10litert evett a pillanatnyi szerint, de hát ez van... Nagyon szeretjük mind a hárman. Majd a további élményekről beszámolok.
Üdv. Mikee M
indenkinek boldog Mikulást!:taps1
Egy áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt, csak más a fogása.
Tisztelettel jelentem, a Logan MCV első ajtóiban kicserélve a szörnyű hangszóró - erre: Klikk!
Focal gyárilag Renaultokba és Daciakba ajánlja -ide való.
Tökéletesen sikerült, mindössze egy bolha törött, minden rendben, a hangja teljesen más, járatni kell a hangszórókat, de tökéletes lesz ide. Így még a hátsók is elég jó hangot nyomnak. Azok majd legközelebb jönnek..., erre: Klikk!
Ha valakinek kedve szottyan, akkor itt megtalálhatjátok a hangszórók cikkszámait is, ami alapján a Renault szervizben, raktárban meg lehet rendelni őket viszonylag jó áron...
Van valakinek tapasztalata tolatókamerás megoldásról? Láttam van olyan is ami vezeték nélküli, gondolom itt nem kell a kábelt a műszerfalig vezetni, ami nem egy utolsó dolog. Van valakinek ilyen? Akinek nem navis (nincs kijelző) a autója az hová tudná a kis képernyőt a legjobban elhelyezni? Dacia Logan Artic 0,9 Tce
Van valakinek tapasztalata tolatókamerás megoldásról? Láttam van olyan is ami vezeték nélküli, gondolom itt nem kell a kábelt a műszerfalig vezetni, ami nem egy utolsó dolog. Van valakinek ilyen? Akinek nem navis (nincs kijelző) a autója az hová tudná a kis képernyőt a legjobban elhelyezni?
30 perc alatt kényelmesen végig kábelezhető az utastér hosszában. Miért kell ettől félni (az utóbbi 1 évben össze se tudom számolni, hányan kérdezték/akarták már tőlem)? Nem egy BMW amiből le kell szedni 100 műanyag burkolatot, és törik minden. A vezeték nélkülieknek előnyét nem látok, de hátrányát többet is: -a kínai vackok garantáltan rövidebb életűek, mint a vezetékes társaik -tovább tart beszerelni, mint a ,,vezetékes" társait, és több helyen kell megbontani az autó gyári kábelkötegét/csatlakozóit is. Ugyanis egyedül a video jel kábel spórolható meg. A testet, táp-ot a tolató lámpától épp úgy ki kel kábelezni, vezeték nélkülinél 2-szer is.
Korábban tettem fel képet saját faceliftes MCV1-emről, tükörmonitoros, tolatókamerás, előre-hátra menetrögzítős szettről. És András klubtárs MCV2-jébe is tettem tükörmonitoros tolató kamera szettet. Ő is tett fel képeket, és belinkelte, honnan vette. A kamera pl. házzal együtt a rendszámtábla világítás-hoz került, kicserélve a régit.
[ Módosítva 2015 december 07 hétfő - 22:08:37 ] REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Sajnos elszállt a ködlámpa izzóm és fingom sincs melyiket tudnám berakni. A könyvébe H16LL van feltüntetve de én még sosem láttam ilyen lámpát. Tudnátok valami jó és erös fényü izzót ajánlani? Ami benne wolt amúgy is elég nudli volt már ami a fényeröt illeti.
Nem találtam erröl semmi fórumot vagy témát ezért írok ide. Minden ötletet hálásan fogadok vagy akár csak linkeket.
Krogergo! Engem érdekelne egy ilyen tolatókamera szett. Te meg is tudod csinálni?
Én nem árulok. Amit veszel, azt beszerelem. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
KRESZ betartása a ködfényszóró használatára vonatkozóan, szembejövő nem elvakítása, és akkor még 11 éves korában is világítani fog, mint nekem. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
30 perc alatt kényelmesen végig kábelezhető az utastér hosszában. Miért kell ettől félni...
Nemrég húztam hátra egy kábelt a fapadomban gyárilag hiányzó csomagtérvilágítás miatt. Tényleg nem egy nagy feladat, a baloldali küszöbnél a gyári kábelköteg mellett röhögve hátra lehet vinni akárhány kábelt. Tetőablakos Logan
Krogergo! Engem érdekelne egy ilyen tolatókamera szett. Te meg is tudod csinálni?
Én nem árulok. Amit veszel, azt beszerelem.
Halihó.... valóban Gergő szerelte be nekem a tolatókamerát. Az egyik legjobb, leghasznosabb extra és kiválóan müködik (ma is olyan helyre parkoltam be ahová mások meg sem kisérelték) A tolatólámpa fénye teljesen elegendő neki a sötétben (a monitoron szebb a kép mint nappal)
A kamera pedig: REN 0174 tolató kamera gyártmánya: JVJ
Ez különböző tipusu Renaultok és Daciák rendszámtábla világitás helyére szerelhető, nem kell karosszériát fúrni-faragni és természetesen a rendszámvilágitás is megmarad. Ugyanott kell keresni mint a monitort, de a tipust beütve a gugli még számos beszerzési lehetőséget kiad Gergő: máris jelzem, hogy a februárban érkező uj autómba is beszereljük.
Köszi Gergö de a KRESZ nem segít égöt cserélni. A Citroenemben H1 70watt volt gyárilag beszerelve és nem vakított. Tökéletesen beállítottam és minden gond nélkül segített a ködben. Ez a 19watt viszont csak helyzetjelzönek jó.Ezért szerettem volna egy kis segítséget kapni az égö kérdésben. Most ebben a ködös idöben a 19 wattal semmit se látok. Gondoltam egy H11 35 vagy 55watt égöre ami talán kicserélhetö a H16 helyett mert igen hasonló a bajonet foglalatuk. Ennyi lett volna, Köszi szépen!
Mennyi időt venne igénybe egy tolatókamera szett beszerelése?
Szerintem álló helyzetben kevesebbet. A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Mennyi időt venne igénybe egy tolatókamera szett beszerelése? Szegedről mennék majd arra, csak sok a dolog
kb. 3 óra REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
. Inkább izzó barkácsolást csinálnék, h16 foglalatba h1 izzó.De ez már nagyon ..
Jó,akkor ez most elmélet vagy gyakorlat???
. Átműteném,ha lenne ilyen problémám.Igaz hogy , barkács meg + idő, de olcsóbb mint a lámpa csere. A tolatólámpában is H3 van, mert kellett a + fény.
.
Régebben szoktam ilyet traktorra, munkagépre, MZ fényszóróba csinálni. H4-es izzóról leszedtem a karimát, és átforrasztottam rá azt a fajta égőét, aminek a helyére be akartam tenni. Nem tudom a mai világban kivitelezhető lenne e, amiket látok égőket, azok már egyek sem forrasztottak, hanem ponthegesztettek (vagy valami hasonló)
Bati bírja a lámpatest foncsora, tolatólámpa kapcsoló, stb. a több mint dupla teljesítményű H3 izzót? Ha egyszer lesz időm átműteném az MCM-ben is. A munkás Loganban berelézve 2db ködlámpa van betéve a lökös aljára. Na annál látni rendesen Igaz ez is szabálytalan. A sok kreténnek meg amikor villognak az emberre, vissza tudok villogni 1 plusz nyomógombbal. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
DOVER kft AP900 enyemben ez van azzal hoztam ki a szervizbol. Gyongyoson a Papp Janos villamossagi szerelo berakja vagy aPesten a Doveresek... ez mar a masodik autom amibe a Dovereke AP tempomatjat raktam soha semelyikkel nem volt gond... We'll clutch for you!:drive:
god zodorlex.weebly.com
Beszereléssel együtt böven 100 ezer felett van. Nekem mindegyik automban Dover Kft. által forgalmazott van, magam szereltem be, sok éve tökéletesen müködnek. A Renault 1.6 16V motorhoz, ami még bovdenes gázpedál müködtetésü, én írtam nekik a fényképes beszerelési útmutatót is. Az találhat´meg itt a klubbon is. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Köszi mindenkinek. Egyenlőre még csak fontolgatom, mert ez bizony kimaradt a kocsiból és úgy érzem kellene bele.
Nekem meg ott van, de a mai napig nem tudtam megszokni. A hazai utakon szinte alig van lehetőség használni (illetve olyan helyzet, hogy megérné bekapcsolni).