A Dacia tudásbázis
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Dacia Logan, Logan MCV, Sandero (az új típus)
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
sanyinak
2017 december 30 szombat - 19:47:19

Regisztrált tag #2838
Regisztrált: 2017 április 07 péntek - 15:26:04

Üzenetek: 131
bxes írta ...

Voltam a kecskeméti és a pécsi renault-nál... Mcv egyik kereskedésben sem volt,még mutatóban sem. Szerettem volna egy ismertetöt a típusról. Nem tudtak adni: Kecskeméten pedig december elején is jártam,akkor sem volt..Pécsett az értékesítö "arculatváltásra" hivatkozott...
Így azért nehéz autót nézni,hogy nincs prospektus,nincs bemutató autó,nem hogy stepway,de még sima sem...
Kecskeméten egy hátsó sarokban már láttam az új dustert...Jól néz ki nagyon és végre be lett burkolva a motorháztetö zsanér...Ami nekem mindig bántja a szemem a daciákon.
Nem tudom melyik kereskedésbe kellene elzarándokolnom ,hogy lássak egy ilyen autót és kapjak egy prospektust.



Én a kaposváriban láttam minap.egy MCV-t a szalonban.
Vissza az elejére
bill80
2017 december 30 szombat - 20:46:32


Regisztrált tag #2822
Regisztrált: 2017 március 10 péntek - 13:54:41

Üzenetek: 67
A pécsi kereskedést átépítik.
Vissza az elejére
Szita
2017 december 30 szombat - 21:40:32
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 344
bill80 írta ...

A pécsi kereskedést átépítik.

Prospektus előtte se volt. Én úgy tudtam megnézni annak idején hogy az átvétel előtt hátul az udvarba állt egy ami akkor érkezett. Még ki se volt "csomagolva".
Vissza az elejére
macilka
2017 december 31 vasárnap - 09:23:41
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 3012
2 l / 150 Le motorral is !
Vissza az elejére
garamihaly
2017 december 31 vasárnap - 10:04:19

Regisztrált tag #2844
Regisztrált: 2017 április 18 kedd - 08:23:17

Üzenetek: 114
bxes írta ...

Voltam a kecskeméti és a pécsi renault-nál... Mcv egyik kereskedésben sem volt,még mutatóban sem. Szerettem volna egy ismertetöt a típusról. Nem tudtak adni: Kecskeméten pedig december elején is jártam,akkor sem volt..Pécsett az értékesítö "arculatváltásra" hivatkozott...
Így azért nehéz autót nézni,hogy nincs prospektus,nincs bemutató autó,nem hogy stepway,de még sima sem...
Kecskeméten egy hátsó sarokban már láttam az új dustert...Jól néz ki nagyon és végre be lett burkolva a motorháztetö zsanér...Ami nekem mindig bántja a szemem a daciákon.
Nem tudom melyik kereskedésbe kellene elzarándokolnom ,hogy lássak egy ilyen autót és kapjak egy prospektust.



Nemrég voltam a szegedi kereskedésben ott volt akkor MCV tesztautó. Én úgy csináltam anno hogy körbetelefonáltam, akkor Békéscsabán volt tesztautó. Végül azt a konkrét autót vettük meg.


Vissza az elejére
andrisms
2017 december 31 vasárnap - 10:18:04


Regisztrált tag #2914
Regisztrált: 2017 november 06 hétfő - 15:37:36

Üzenetek: 53
Somogyba a sajátom meg tudom mutatni, ha az segít, de gondolom az sincs közelebb

Amúgy nyáron mikor rendeltem, katalógust/prospektust én sem kaptam, neten néztem meg, ott viszont színminta nem volt. Bementem Pápán a Renaultba, ott is meglepődtek -hogy akkor- nem volt benne a színválaszték. Kereskedésben kinyomtatták a választható színek neveit!!, kedvesek voltak
végül talán a sandero vagy duster brossúrából választottam ki a színt
Vissza az elejére
Hoplita3001
2017 december 31 vasárnap - 15:06:18


Regisztrált tag #2883
Regisztrált: 2017 augusztus 01 kedd - 10:06:48

Üzenetek: 45
bxes írta ...

Voltam a kecskeméti és a pécsi renault-nál... Mcv egyik kereskedésben sem volt,még mutatóban sem.


BOCS ez !NAGYON! hosszú lesz !

A legfontosabb amit mondani szeretnék ( csak a kecskeméti szalonnal kapcsolatban tudok nyilatkozni), hogy : A KECSKEMÉTI SZALONT MINDENKI KERÜLJE EL A LEGNAGYOBB ÍVBEN.

Miért is mondom ezt ?

A következő történt velem nyáron !:
Felhívtam a szalont, megbeszéltem egy adott napra, hogy 16:30-kor egy Dacia Logan MCV 1.5 dCi-t elviszek teszt vezetésre. (akkoriban még erősen gondolkodtam a benzin és a disel között és már a benzint kipróbáltam ). Adott időben megérkeztem a feleségemmel a szalonba.. egy 10-15 perces telefonálgatás és az értékesítő kollega kajtatás után ( Szőlősi valaki) eljutottunk oda, hogy a felelőség vállalási papírt elém tették ( ezzel vállalod azt, hogy ha összetöröd a teszt úton a kocsit , akkor vállalod hogy kifizeted tömören).

Igen ám, de a papíron SANDERO volt feltüntve, igaz disel, de nem MCV. Miután jeleztem az értékesítőnek, hogy nem ez volt megbeszélve, Ő rövidre zárta azzal, hogy a megbeszélt MCV a főnöknél van és amúgy is a SANDERO a B oszlopig ugyan olyan mint az MCV. Megjegyeztem azt, hogy még jó hogy kombit szeretnék venni, de jó akkor elviszem a teszt útra, hogy megnézem azt a disel motort, ha már !! 30-40 perce !! már itt vagyok a szalonban a megbeszélt időpont ellenére.
(Itt megjegyezném lehet én vagyok ódivatú.. de ha én értékesítő vagyok és megbeszélek egy "ügyféllel" egy időpontot, akkor:
1, előkészítem a kocsit
2, nem váratom meg fél óráig, hogy másokkal telefonálgatok hisz Ő ott van ..
3, megpróbálom eladni a kocsit, kvázi rátukmálom. Ha azt mondja, hogy kombit szeretne venni akkor elkezdem forszírozni, hogy-hogy ? esetleg bővül a család , stb .. Tehát személyesebbé téve a dolgot megpróbálok az érzelmeire hatni
4, HA már vagyok ANNYIRA egy p.cs, hogy nem tudom, hogy mit adok el ( nem ismerem autót kereskedőként /az általam árult autó paramétereit), akkor elgondolkozok, hogy szakmát kellene váltani és lesül a bőr a pofámról, hogy a vevő többet tud a kocsiról mint ÉN
5, ha megkérdeznek valamit tőlem és nem tudom rá a választ vagy legalábbis a kérdésből sejtem akkor vagy nem hazudok vagy azt mondom, hogy bocsánat erről nem tudok: a kérdés az volt hogy visszahívják-e a diseleket szoftver frissítésre? Ezt az információt itt találtam a fórumon és a kolléga nagyon is letagadta, hogy erről szó sincs. )

Szóval visszatérve, a vezetésre:
- Semmit nem mutatott meg hogy hol kell beállítani gondolok itt az ülésre, tükör stb..
- Beült egyből még előttem és a feleségem előtt a kocsiba.. Meg nem kérdezte volna a feleségemtől, hogy Ő is ki akarja-e próbálni a kocsit, vagy esetleg szeretne-e Ő az anyós ülésre ülni?
- Itt eddig csak a B oszlopig való egyezőség volt ismertetve, az idegtől elpattant aggyal már én kérdezgetem szinte mindenről: fékek, motor teljesítmény, lóerő, fogyasztás, szoftver frissítés stb...

Szóval a bátor harcosunk jobb egyben átment vezető oktatóba.. és előre mondta hogy hol forduljak le , tegyem ki az indexet stb .. ÉN meg továbbra is kérdezgettem. Amikor már a sarkon visszafordultunk a szalonra vezető utcára , akkor egy kicsit odatapostam a diselnek, hogy lássam mit tud, SZERENCSÉRE az emberünk nem mert mondani semmit csak feszengve NONVERBÁLISAN jelezte, hogy nem kéne.

A teszt vezetés kemény 5 percet vett igénybe!!

Visszaérve az egyik bájos gondolom telefonközpontos kollegina, felajánlotta azt hogy visszaírja a megérkezésünket. Mivel, hogy az agyam elpukkant már a feleségemmel, ezért a legrövidebb időn belül távoztunk és megköszöntük a kollega segítőkészséget! (Megjegyezném a drága eladó fel se ajánlotta, hogy keressük meg bármi kérdésünk van.)

Nem tudom mások, hogy mennek egy DACIA ( és bocsánat a becsmérlő szavakért, én is ezt a kocsit rendeltem meg és fogom megvenni, de az alsó árkategória szegmensben lévő autók közé tartozó) szalonban, de én augusztusban 40fok kellős közepén egy lightos rövidnadrágos, sportos öltözetben, de szerintem kulturált öltözetben, libbentem be a nyári ruhát viselő feleségemmel. LEHET armani öltönyben (meg a feleségemnek kis estélyi kosztümben kellett volna öltöznie) bemennünk egy DACIA szalonban, hogy potenciális vevőként kezeljenek.

Na mindegy!

A csavar most következik! Tudni kell, hogy a kecskeméti renault szalon ami egyben dacia az egyben van a fiat és alfa romeo szalonnal.
A lényeg, hogy a "fiatosoknál" dolgozik az egyik kereskedő, aki ismerősünk.
Ő úgy jár-kell, az esetek 95%-ban a városban, hogy vagy a szalon bemutató kocsival van, vagy mivel használt autót is árusítanak akkor a P-rendszámos autóval.

TUDOM, ilyen Magyarországon MEG SE TÖRTÉNHET !! Hogy a szalon autóval vagy az eladásra váró használt autót használják az adott szalon kereskedői..

Szóval megyünk haza a feleségemmel és eszembe jut az ismerős, meg hogy a kollegina nem a szemünk előtt írta rá a papírra, hogy ekkor vissza hozták az autót. Félúton kézifék be, vissza fordulás, sergetéss tiszta idegből, hogy voltam ekkora barom hisz ismerem már a "kereskedői mentalitást".

Visszaérve a szalonhoz, pont a kollegina libben ki a munkatársakkal a szalonból. Odalépve, megerőltetve magamat, udvariasan megkérdeztem, hogy ténylegesen visszaírt-e minket.
Ő felháborodva és közölve, hogy lejárt a munkaideje mondja hogy igen azonnal visszaírt.. (én még azért megjegyeztem azt hogy a szalon ajtajára 18 óra van írva, azt a választ kaptam igen a kereskedők addig vannak). Mivel a feleségem az autónkban várt, így megkértem hogy szálljon ki mert bemegyünk a szalonba utána nyesni a dolgoknak, mivel a hölgy erősen szuggerált hogy mit fogok tenni, illetve erősen gesztikulálva telefonált az autójába beülve miközben figyelt minket.

Szóval bementünk a szalonba, most hirtelen a semmiből előtermett a kolléga is (gondolom őt hívta telefonon, hogy itt vagyunk). A kolléga már egy kicsit megsemmisülve, de a SZERENCSÉJÉRE nem ellenkezve elő kajtattatta a papírt.

ÉS LÁSS CSODÁT!! : NEM VOLT VISSZAÍRVA AZ AUTÓ !
Tehát jogilag engem terhel, ha valamelyik kolléga ezzel megy haza vagy bevásárolni és nekem jön a számla hogy balesetet okoztam, ha tegyük fel a delikvens összegányolja a kocsit vagy esetleg még valaki mást is..

Na megint csak mindegy a legszebb BASZÓDJATOK MEG mosolyomat magamra erőltetve beírtam, a dátumon és az időpontot, megjegyezve dolgozok majd én a kolléganő helyett (mert az eladó srác szabadkozott hogy neki sem a feladata az hogy visszaírja a kocsit sem az hogy ellenőrizze a kolléganő feladatát)

A poén, hogy mindezek után a szalon google véleményezésénél leírtam mindezt és a szalon elég gyorsan válaszolva erre, meghazudtolt szinte mindenben:

- "A Tisztelt ügyfél Dacia után érdeklődött és kizárólag dízel motor érdekelte. Telefonos egyeztetésnél kollégánk az a MCV modellt ajánlotta."-> IGEN, én nem tudom hogy milyen típusú kocsit akartam megnézni tesztvezetés alkalmával (én csak diselt, akartam én nem MCV-t.. persze akkor már egy LODGY vagy egy DUSTERT is kérhettem volna végül is semmi különbség nincs egyik között sem)

-"Sajnálatos módon a tesztvezetés időpontjában az említett autó nem érkezett még vissza, egy ügyfélnek volt kiadva az autója javításáig" ->Még, jó hogy a kolléga azt mondta, hogy a FŐNÖKNÉL van az autó és mivel Ő vitte el így nem tud mit tenni. Biztos velem van a baj, hogy azt merem feltételezni, hogy a mi a ***ért viszi el a főnök a bemutató/teszt szalon autót, hisz akkor miért van ha nem lehet használni. TEHÁT lehet, hogy pont ott volt a főnöknél amikor kiszeretted volna próbálni..

-"A gépkocsiban elhangzott bemutatás a használati élményt hivatott kiemelni, a műszaki paraméterek bemutatása nem feltétlen ennek a része."-> Szó se volt semmilyen használati élményről, még azt se kérdezte meg az a jó képességű, hogy: HOGY TETSZIK AZ AUTÓ!?

- A kolléganőset belátták, de nehogy már olyat merészeljek feltételezni, hogy ők azzal járnak a Tesscoba.. Ja bocs, akkor ez biztos csak a fiatosoknál van így, hiába egy cég a két szalon és munkatársak ..

Szóval mindezt ott a google-n el lehet olvasni, ott van "digitálisan" feketén-fehéren.

HA TESZT VEZETÉSRE MÉSZ AKKOR VIDD MAGADDAL EZT A PAPÍRT ÉS AZ UTOLSÓ BETÜIG TE TÖLTSD KI !!

És ez az én esetem volt ...

A kollégám ugyanebben a szalonban végig nézte, hogy egy méter magasról a hidraulikus/ villás emelőről leejtik a LOGAN 1-ét kötelező szervizkor, mivel a nagy atomszakinak nem volt kedve megvárni még azt a 10/15 másodpercet míg a kocsi a földre ér normálisan. VAGY lehet ebben a szalonban így nézik meg , hogy milyen az autó felfüggesztése..

Az meg hogy néznek meg alaposan dolgokat az is elárulja, hogy egy hölgy vett egy zsír új Dacia autót, és az első körnél amikor vitte haza , akkor megállt alatta a technika és kiszállva az autóból csodálkozva látta, hogy folyik a benzin belőle. (ezt is a google-s véleményekhez írta a hölgy, ez is ott van..)

PERSZE tudom itt is a gyár hibázott !!! Mind a szalag végén lévő MEÓ-s, aki leellenőrzi a kész terméket, mind a teszt vezető aki az adott km alatt nem vette észre, hogy ömlik ki a benzin.
ÉS tudom igen az normális,hogy egy zsír új, "0 km-s" autónál ha megveszed a szalonban akkor ez normális ami szegény hölggyel történt, igaz más szalonoknak a google véleményeit olvasva még ilyet nem is találtam/ olvastam.

Hallottam olyat is már erről a CSODÁS-KORREKT szalonról, hogy több olajat számláztak a tulajnak, annak ellenére, hogy az autóba az a bizonyos kiszámlázott mennyiség a GYÁRI adatok szerint bele se férne és még itt nem is beszéltünk arról, hogy olaj leengedéskor azért a régi olajból mindig marad egy kicsit a motorban, DE TUDOM ŐK ARRA IS KÉPESEK, hogy csont szárazra kiszárítják a motort és TUDOM AZ EGY FIZIKA ÓRAI HAZUGSÁG , hogy a folyadékot nem lehet összenyomni, MERT ŐK ÖSSZETUDJÁK !! hisz az adott gyári mennyiségen felül többet beletudnak tölteni a motorba ÉS AZ AMÚGY IS MILYEN JÓT TESZ az autónak, hisz több olaj jobban keni az autót , NEM !??

Bocs, ezért a kis novelláért, de jobb ha tudjátok, hogy ez van Kecskeméten.
Most szilveszteri buli előtt, pihenés képen úgyis ráér az ember olvasni egy kicsit
Remélem attól függetlenül valahol sikerül kipróbálnod az MCV-t.

Mindenkinek Boldog és Sikerekben Gazdag Új Évet, de kecskemét szalon menteset Kívánok!






[ Módosítva 2017 december 31 vasárnap - 15:26:01 ]
Vissza az elejére
zoli73
2018 január 01 hétfő - 10:11:28

Regisztrált tag #2906
Regisztrált: 2017 szeptember 28 csütörtök - 10:12:19

Üzenetek: 16
Sziasztok!

Megvolt az első hosszú út a Loganna(Sedan,3henger 1,0 SCE Szívó benzin)l!Győr-Debrecen oda-vissza: 800km,autópályán!
Mivel elértem már a 2500km-t,úgy gondoltam hogy most már lehet nem kímélő üzemmódban használni,persze ésszerű keretek között!
Tapasztalatok:
130km/h tempónál 4200fordult a főtengely ,ami még nem okozott akkora zajt az utastérben,az ekkor mért pillanatnyi fogyasztás:6,8-7,1-között mozgott,ami a tankolásnál:7,1l/100km-re jött ki a tényleges fogyasztás!
Kétszer húzattam rövid ideig 150km/h-ig,azt kell mondjam,hogy a zajterhelés már kissé zavaró volt.
A legjobb fogyasztást egyébként úgy 2200ford/percnél mértem eddig,városban 4.-ben ez pont 50km/h,városon kívül:5.-ben 90km/h-3200 ford./perc,úgyhogy pont ideális.
Összességében a maga módján lehet az autóval dinamikusan közlekedni autópályán,nem ragadtam be semmi mögé.
Az ülés komfortja:odafele 1-szer álltam meg,visszafele egyszer sem,mindkettő esetben jó volt kiszállni az autóból,de nem volt zavaróan kénylmetlen,úgyhogy kb200km kényelmesen levezethető egyben!
Nem bántam meg,hogy ezt a típust választottam!


[ Módosítva 2018 január 02 kedd - 22:00:30 ]

Vissza az elejére
baalint
2018 január 01 hétfő - 11:33:16

Regisztrált tag #2894
Regisztrált: 2017 augusztus 28 hétfő - 15:09:37

Üzenetek: 78
@Komiszkolok
Érdekes, nekem az 1.2-es, aminek a gyári fogyasztási adatai nem különböznek lényegesen, folyamatos 130-nál már 8 felett mutatja a pillanatnyi fogyasztást. Persze lehet, hogy teljesen más a két motor fogyasztás/sebesség görbéje. A 130-at GPS-el vagy kilométerórával érted?

Ami az ülést illeti, 13 ezer km, és 95%-ban viszonylag hosszú utak, beleértve egy bulgáriai nyaralást, ülésre nagyon kényes emberként azt mondom, hogy kiváló. Ez leginkább azért van, mert nem akar sokat, meg vagyok lőve például az ergonómikusnak szánt méregdrága irodaszékektől...

Herczeg Bálint
Vissza az elejére
bill80
2018 január 01 hétfő - 12:17:18


Regisztrált tag #2822
Regisztrált: 2017 március 10 péntek - 13:54:41

Üzenetek: 67
zoli73 írta ...

A legjobb fogyasztást egyébként úgy 3200ford/percnél mértem eddig,városban 4.-ben ez pont 50km/h,városon kívül:5.-ben 90km/h,úgyhogy pont ideális.


Ez nem 2200-akar lenni?
Vissza az elejére
zoli73
2018 január 01 hétfő - 21:30:24

Regisztrált tag #2906
Regisztrált: 2017 szeptember 28 csütörtök - 10:12:19

Üzenetek: 16
bill80 írta ...

zoli73 írta ...

A legjobb fogyasztást egyébként úgy 3200ford/percnél mértem eddig,városban 4.-ben ez pont 50km/h,városon kívül:5.-ben 90km/h,úgyhogy pont ideális.


Ez nem 2200-akar lenni?


Köszönöm,hogy jelezted!Igen 2200ford/perc, 50km/h-nál !Úgy látszik,már a kölyökpezsgő is megárt!


Vissza az elejére
zoli73
2018 január 01 hétfő - 21:32:39

Regisztrált tag #2906
Regisztrált: 2017 szeptember 28 csütörtök - 10:12:19

Üzenetek: 16
baalint írta ...

@Komiszkolok
Érdekes, nekem az 1.2-es, aminek a gyári fogyasztási adatai nem különböznek lényegesen, folyamatos 130-nál már 8 felett mutatja a pillanatnyi fogyasztást. Persze lehet, hogy teljesen más a két motor fogyasztás/sebesség görbéje. A 130-at GPS-el vagy kilométerórával érted?

Ami az ülést illeti, 13 ezer km, és 95%-ban viszonylag hosszú utak, beleértve egy bulgáriai nyaralást, ülésre nagyon kényes emberként azt mondom, hogy kiváló. Ez leginkább azért van, mert nem akar sokat, meg vagyok lőve például az ergonómikusnak szánt méregdrága irodaszékektől...


Az üléskényelem biztos függ attó,hogy kinek mennyi a súlya,én pl túlsúlyos vagyok,lehet,hogy azért éreztem kényelmetlennek.


Vissza az elejére
Cobalt
2018 január 02 kedd - 10:17:31


Regisztrált tag #2752
Regisztrált: 2016 október 06 csütörtök - 12:43:14

Üzenetek: 249
Találtam egy dolgot, amit nem szeretek a gépben. Igazából nem tudom, hogy ez csak MCV specifikus dolog, vagy ettől minden típusú kombi szenved-e, ha igen, akkor nem szóltam, ezt majd Ti megmondjátok, akinek van ezzel tapasztalata. Esős időben, ha vizes az aszfalt, akkor a hátsó ablakra folyamatosan permetként rákerül a szutyok az útról és nem győzőm nyomni rá bizonyos időközönként az ablakmosó folyadékot. Kicsit zavaró, mert úgy is folyton törölni kell, hogy egyébként nem is esik az eső.

Logan MCV 2 Facelift, 0.9 Tce, Arctic
Vissza az elejére
Firka
2018 január 02 kedd - 11:06:59
Firka


Regisztrált tag #2603
Regisztrált: 2015 augusztus 15 szombat - 11:42:09

Üzenetek: 81
bxes írta ...

Voltam a kecskeméti és a pécsi renault-nál... Mcv egyik kereskedésben sem volt,még mutatóban sem. Szerettem volna egy ismertetöt a típusról. Nem tudtak adni: Kecskeméten pedig december elején is jártam,akkor sem volt..Pécsett az értékesítö "arculatváltásra" hivatkozott...
Így azért nehéz autót nézni,hogy nincs prospektus,nincs bemutató autó,nem hogy stepway,de még sima sem...
Kecskeméten egy hátsó sarokban már láttam az új dustert...Jól néz ki nagyon és végre be lett burkolva a motorháztetö zsanér...Ami nekem mindig bántja a szemem a daciákon.
Nem tudom melyik kereskedésbe kellene elzarándokolnom ,hogy lássak egy ilyen autót és kapjak egy prospektust.




Kaposszekcsőt tudom ajánlani, Pécstől már nincs messze. Németh Zsolt aki nekünk is eladta az autót, az értékesítésen talán csak ő van. Csak pozitívat tudok mondani.

Délelőtt felhívtam őket, miután Pécsen semmi nem volt, hogy kipróbálnék egy MCV-t, délután, már mentünk is vele, 10 perc múlva rendeltük is az újat.

1 héten belül megvolt az autó, átvételre készen - Gödöllőről, az ottani szalonból hoztak le egy olyat, ami éppen meg is felelt, nem kellett hónapokig várni - Celebration Edition...
Vissza az elejére
Basic
2018 január 02 kedd - 14:36:19
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2772
Cobalt írta ...

Esős időben, ha vizes az aszfalt, akkor a hátsó ablakra folyamatosan permetként rákerül a szutyok az útról...



Ez kombiknál sajna tipikus. A Limuzinomnál nincs ilyen gond.


Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Cobalt
2018 január 02 kedd - 14:38:47


Regisztrált tag #2752
Regisztrált: 2016 október 06 csütörtök - 12:43:14

Üzenetek: 249
Basic írta ...


Ez kombiknál sajna tipikus. A Limuzinomnál nincs ilyen gond.



Köszi szépen, akkor nem bug, hanem feature. De legalábbis nem MCV bug.

Logan MCV 2 Facelift, 0.9 Tce, Arctic
Vissza az elejére
bxes
2018 január 02 kedd - 18:24:13

Regisztrált tag #2922
Regisztrált: 2017 december 11 hétfő - 14:36:04

Üzenetek: 13
Cobalt írta ...

Basic írta ...


Ez kombiknál sajna tipikus. A Limuzinomnál nincs ilyen gond.



Köszi szépen, akkor nem bug, hanem feature. De legalábbis nem MCV bug.

A meredek hátfalú kombiknál sajnos így van ez....Tudom off de muszáj megemlítsem.. bx-break :szakadó esőben is tiszta a hátsó ablak,söt ha menet közben kezd el esni az esö, akkor még csak vizes sem lesz..egészen addig amíg le nem lassítok 20-30 km/h alá..
Vissza az elejére
Szita
2018 január 02 kedd - 18:26:30
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 344
Firka írta ...

bxes írta ...

Voltam a kecskeméti és a pécsi renault-nál... Mcv egyik kereskedésben sem volt,még mutatóban sem. Szerettem volna egy ismertetöt a típusról. Nem tudtak adni: Kecskeméten pedig december elején is jártam,akkor sem volt..Pécsett az értékesítö "arculatváltásra" hivatkozott...
Így azért nehéz autót nézni,hogy nincs prospektus,nincs bemutató autó,nem hogy stepway,de még sima sem...
Kecskeméten egy hátsó sarokban már láttam az új dustert...Jól néz ki nagyon és végre be lett burkolva a motorháztetö zsanér...Ami nekem mindig bántja a szemem a daciákon.
Nem tudom melyik kereskedésbe kellene elzarándokolnom ,hogy lássak egy ilyen autót és kapjak egy prospektust.




Kaposszekcsőt tudom ajánlani, Pécstől már nincs messze. Németh Zsolt aki nekünk is eladta az autót, az értékesítésen talán csak ő van. Csak pozitívat tudok mondani.

Délelőtt felhívtam őket, miután Pécsen semmi nem volt, hogy kipróbálnék egy MCV-t, délután, már mentünk is vele, 10 perc múlva rendeltük is az újat.

1 héten belül megvolt az autó, átvételre készen - Gödöllőről, az ottani szalonból hoztak le egy olyat, ami éppen meg is felelt, nem kellett hónapokig várni - Celebration Edition...

Olajcsere előtt írtam nekik e-mailt. Elfelejtettek válaszolni. Előtte kb. 2-hónappal írtam nekik először árajánlatot kérve, a válasz az volt árajánlat nélkül, hogy ha esedékes lesz, akkor keressem őket, mert nem érnek rá. Ennyi erővel írhatta volna az árakat is.
Vissza az elejére
ex-xm
2018 január 02 kedd - 18:50:39


Regisztrált tag #2658
Regisztrált: 2016 március 02 szerda - 13:50:32

Üzenetek: 167
bxes írta ...

Cobalt írta ...

Basic írta ...


Ez kombiknál sajna tipikus. A Limuzinomnál nincs ilyen gond.



Köszi szépen, akkor nem bug, hanem feature. De legalábbis nem MCV bug.

A meredek hátfalú kombiknál sajnos így van ez....Tudom off de muszáj megemlítsem.. bx-break :szakadó esőben is tiszta a hátsó ablak,söt ha menet közben kezd el esni az esö, akkor még csak vizes sem lesz..egészen addig amíg le nem lassítok 20-30 km/h alá..


Sajnos ez így van!
Függ a kaszni kialakításától, az azon keletkező légörvények kialakulásától.
Nekem is volt BX és XM kombim. Való igaz az BX-en alig volt felverődés, az XM-en több, de itt sem nagyon kellett használni a mosót.
Sajna az MCV-n kell...


MCV 2 0,9 TCe Arctic (2016/06)
Vissza az elejére
Sanca
2018 január 02 kedd - 18:58:49
Duster Urban Explorer 2016 06 24


Regisztrált tag #91
Regisztrált: 2005 október 28 péntek - 16:39:53

Üzenetek: 1512
Nem vigasztalásképpen írom de a Dusteren is vissza csapódik a víz.

Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér.
Talis képek Fónagyság Mezőkövesd
Pincehely
Vissza az elejére
sanyinak
2018 január 02 kedd - 19:06:22

Regisztrált tag #2838
Regisztrált: 2017 április 07 péntek - 15:26:04

Üzenetek: 131
ex-xm írta ...

bxes írta ...

Cobalt írta ...

Basic írta ...


Ez kombiknál sajna tipikus. A Limuzinomnál nincs ilyen gond.



Köszi szépen, akkor nem bug, hanem feature. De legalábbis nem MCV bug.

A meredek hátfalú kombiknál sajnos így van ez....Tudom off de muszáj megemlítsem.. bx-break :szakadó esőben is tiszta a hátsó ablak,söt ha menet közben kezd el esni az esö, akkor még csak vizes sem lesz..egészen addig amíg le nem lassítok 20-30 km/h alá..


Sajnos ez így van!
Függ a kaszni kialakításától, az azon keletkező légörvények kialakulásától.
Nekem is volt BX és XM kombim. Való igaz az BX-en alig volt felverődés, az XM-en több, de itt sem nagyon kellett használni a mosót.
Sajna az MCV-n kell...



Azt se felejtsük el, hogy régen az autókon kötelező volt a sárvédő, anélkül nem mentek át a műszaki vizsgán sem. Az sokat csökkent a felverődő víz mennyiségén. Csak vigyázni kell vele járdára való tolatás alkalmával.
Vissza az elejére
Indy
2018 január 03 szerda - 07:02:34
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9796


Ez az új Sandero hátsó lámpa valami borzalmas.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Vasi
2018 január 03 szerda - 07:17:01


Regisztrált tag #2709
Regisztrált: 2016 június 28 kedd - 07:14:39

Üzenetek: 590
Dél-Amerikában egyébként nem lesznek új motorok a Logan és Sandero kínálatban, tehát piactól függően marad az 1,0 (78 LE), 1,6 (118 LE) vagy 2,0 literes (150 LE) négyhengeres kerül a motortérbe, amelyek benzinnel vagy alkohollal is üzemeltethetőek.

Alkohol az autóba! Lassan autóvá válik az emberiség.:orock

Nyugaton a helyzet változatlan!
Vissza az elejére
Firka
2018 január 03 szerda - 10:29:16
Firka


Regisztrált tag #2603
Regisztrált: 2015 augusztus 15 szombat - 11:42:09

Üzenetek: 81
Szita írta ...

Firka írta ...

bxes írta ...

Voltam a kecskeméti és a pécsi renault-nál... Mcv egyik kereskedésben sem volt,még mutatóban sem. Szerettem volna egy ismertetöt a típusról. Nem tudtak adni: Kecskeméten pedig december elején is jártam,akkor sem volt..Pécsett az értékesítö "arculatváltásra" hivatkozott...
Így azért nehéz autót nézni,hogy nincs prospektus,nincs bemutató autó,nem hogy stepway,de még sima sem...
Kecskeméten egy hátsó sarokban már láttam az új dustert...Jól néz ki nagyon és végre be lett burkolva a motorháztetö zsanér...Ami nekem mindig bántja a szemem a daciákon.
Nem tudom melyik kereskedésbe kellene elzarándokolnom ,hogy lássak egy ilyen autót és kapjak egy prospektust.




Kaposszekcsőt tudom ajánlani, Pécstől már nincs messze. Németh Zsolt aki nekünk is eladta az autót, az értékesítésen talán csak ő van. Csak pozitívat tudok mondani.

Délelőtt felhívtam őket, miután Pécsen semmi nem volt, hogy kipróbálnék egy MCV-t, délután, már mentünk is vele, 10 perc múlva rendeltük is az újat.

1 héten belül megvolt az autó, átvételre készen - Gödöllőről, az ottani szalonból hoztak le egy olyat, ami éppen meg is felelt, nem kellett hónapokig várni - Celebration Edition...

Olajcsere előtt írtam nekik e-mailt. Elfelejtettek válaszolni. Előtte kb. 2-hónappal írtam nekik először árajánlatot kérve, a válasz az volt árajánlat nélkül, hogy ha esedékes lesz, akkor keressem őket, mert nem érnek rá. Ennyi erővel írhatta volna az árakat is.



Én az értékesítésről beszéltem és dicsértem - nem a szervizt - az nagy különbség.

Mellesleg telefonálni kell, emailre tényleg nem nagyon reagálnak, de nem is tudnak...

Nekem a szerviz anno dízelhez való olajat töltött, mert ragaszkodtam az 5W30-hoz, hát kaptam (Full-Tech). Hamar ki lett cserélve, saját költségen, mert ragaszkodtak az állásponthoz, miszerint az is jó bele. 0.9TCe...

[ Módosítva 2018 január 03 szerda - 10:29:43 ]
Vissza az elejére
Szita
2018 január 03 szerda - 10:40:13
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 344



.
.

Olajcsere előtt írtam nekik e-mailt. Elfelejtettek válaszolni. Előtte kb. 2-hónappal írtam nekik először árajánlatot kérve, a válasz az volt árajánlat nélkül, hogy ha esedékes lesz, akkor keressem őket, mert nem érnek rá. Ennyi erővel írhatta volna az árakat is.
[/quote1514971623]


Én az értékesítésről beszéltem és dicsértem - nem a szervizt - az nagy különbség.

Mellesleg telefonálni kell, emailre tényleg nem nagyon reagálnak, de nem is tudnak...

Nekem a szerviz anno dízelhez való olajat töltött, mert ragaszkodtam az 5W30-hoz, hát kaptam (Full-Tech). Hamar ki lett cserélve, saját költségen, mert ragaszkodtak az állásponthoz, miszerint az is jó bele. 0.9TCe...
[/ quote1514972070]
A mai világban email-re nem válaszolni! Pécsen se szeretik az emailt, mindíg felhívnak (ha tudnak, mert melóhelyen nem használhatunk telot) Megpróbálok legközelebb telefonálni nekik, pécsen a kérdés nélkül betöltött 10w40-essel és az árral nagyon szíven ütöttek.
Vissza az elejére
Cobalt
2018 január 03 szerda - 10:56:42


Regisztrált tag #2752
Regisztrált: 2016 október 06 csütörtök - 12:43:14

Üzenetek: 249
Szita írta ...


A mai világban email-re nem válaszolni! Pécsen se szeretik az emailt, mindíg felhívnak (ha tudnak, mert melóhelyen nem használhatunk telot)


Off

Teljesen egyetértek, ezen én is ki akadok, mikor írok, és nem reagálnak rá semmit. Vagy írjon vissza, vagy vegye le az elérhetőségek közül. Én az első szervizre a dacia honlapján jelentkeztem be, megírtam mindent, hogy mit szeretnék csináltatni, és miért mennék. Erre nem sokkal később csörög a telefon, bemutatkozik, és megkérdezi, hogy mi a baj az autóval. Én meg nézek mint a hülye, hogy ez miről beszél, hiszen mindent leírtam. Ja, hát ők azt nem látják, hogy mit írtam, csak hogy kéne egy időpont. No comment.

Logan MCV 2 Facelift, 0.9 Tce, Arctic
Vissza az elejére
bxes
2018 január 03 szerda - 18:46:00

Regisztrált tag #2922
Regisztrált: 2017 december 11 hétfő - 14:36:04

Üzenetek: 13
ex-xm írta ...

bxes írta ...

Cobalt írta ...

Basic írta ...


Ez kombiknál sajna tipikus. A Limuzinomnál nincs ilyen gond.



Köszi szépen, akkor nem bug, hanem feature. De legalábbis nem MCV bug.

A meredek hátfalú kombiknál sajnos így van ez....Tudom off de muszáj megemlítsem.. bx-break :szakadó esőben is tiszta a hátsó ablak,söt ha menet közben kezd el esni az esö, akkor még csak vizes sem lesz..egészen addig amíg le nem lassítok 20-30 km/h alá..


Sajnos ez így van!
Függ a kaszni kialakításától, az azon keletkező légörvények kialakulásától.
Nekem is volt BX és XM kombim. Való igaz az BX-en alig volt felverődés, az XM-en több, de itt sem nagyon kellett használni a mosót.
Sajna az MCV-n kell...


Bx kombi Xm-kombi akkor te már rossz ember nem lehetsz... Még nem is említettem a Cx homorú hátsóablakát... Na az mindig tiszta..
Ennyi off után némi on..
A ceglédi kereskedés hozzá állása szimpatikus...Ha elszánom magam akkor valószínű őket választanám...persze ahhoz valamit el kellene adnom...
Vissza az elejére
Krogergo
2018 január 03 szerda - 20:28:29
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6838
Indy írta ...



Ez az új Sandero hátsó lámpa valami borzalmas.


A fényképen igen, mert olyan furcsa (de ott az egész autó, ez valami grafika). De látni kellene élőben. Mert ha olyan anyagból van, mint a hátsó lámpa, akkor szerintem szép. Beleillik az új Renault dizájnba, nézd meg a Talisman, Megane 4 és Senic 4 hátulját.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos, minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Vissza az elejére
Krogergo
2018 január 03 szerda - 21:10:33
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6838
Cobalt írta ...

Szita írta ...


A mai világban email-re nem válaszolni! Pécsen se szeretik az emailt, mindíg felhívnak (ha tudnak, mert melóhelyen nem használhatunk telot)


Teljesen egyetértek, ezen én is ki akadok, mikor írok, és nem reagálnak rá semmit.


Azért a kommunikáció érdekes egy dolog ám. (nem hiába tanítják felsőoktatásban is)
Saját megállapításom szerint:
Van az a fajta ember, mint ti. Nektek normális, hogy kényelmesen írtok egy emailt, és várjátok a választ.(jogosan)
Aztán van az az állatfaj, aki a való világtól már elszakadt, mindent emailben, facebukon, meg viberen akar megoldani. Normálisan lehetetlen vele kommunikálni (mert pl. nála a telefon, de felvenni nem bírja, csak pötyögni rajt), mert a nagy semmiről is 20-szor tud érdeklődni, olyanról is fényképet kér amit az életben nem fog megvásárolni, és napokig tart nála az, ami mással 2 perc alatt elintézhető.
És van olyan fajta is, mint én. Aki folyamatosan dolgozik, vezet, ügyeket intéz (egész nap, nem csak munkaidőben a munkahelyéről mint a fentebbi fajta) . Így nem tud, és ideje sincs az első 2 fajta között különbséget tenni. Főleg, hogy a már említett 2. fajta példányszáma egyre több. Naponta több emailt, PÜ-t, telefonhívást és SMS-t kapok, mint az átlagember 1 hónap alatt. Tehát én is egyszerűen szoktam megoldani ezeket a dolgokat. Aki nem bír nevet és telefonszámot megadni, azzal nem foglalkozom. Akit már többször hívtam, és ennek ellenére írogat, viberen meg skypon keres, vele sem foglalkozom. A nem fogadott hívásokat mindig visszahívom, amint időm engedi. A szerszámot nem dobhatom ki a kezemből azonnal, meg ha másikon beszélek, vagy személyesen akkor nyilván csak később lesz lehetőségem telefonálni. Aki emailben vagy PÜ-ben keres, őket amikor csak lehet, telefonon hívom. Azokban az esetekben szoktam írni, ami nem oldható meg másképp (képek, árajánlat, műszaki leírás, stb.)
Ezek alapján az első kategóriába sorolható emberek kisebbik része megsértődik, mert nem érti meg, hogy az ő életvitelével ellentétben (család, munkahely, bevásárlás) ahol csak a szokásos teendők vannak, és alig van valami extra elintézni való, másnál nem így van. A nagyobbik részük megértő, mert a kommunikáció így is megtörténik, elérik, megkapják, amit szerettek volna. A 2. csoportba tartozókkal meg még mindig nem foglalkozom Több csoportot egyenlőre még nem kategorizáltam, de lehet annak is eljön majd az ideje. Ahogy kihal az idősebb, köszönni, olvasni-írni és azt megérteni tudó korosztály, majd jön helyébe a funkcionális analfabéta, beszélni, fogalmazni nem tudó, zebrán okostelefont nyomagató, csajozás helyett is facebookozó másik.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos, minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Vissza az elejére
Firka
2018 január 04 csütörtök - 08:35:38
Firka


Regisztrált tag #2603
Regisztrált: 2015 augusztus 15 szombat - 11:42:09

Üzenetek: 81
Krogergo írta ...

Cobalt írta ...

Szita írta ...


A mai világban email-re nem válaszolni! Pécsen se szeretik az emailt, mindíg felhívnak (ha tudnak, mert melóhelyen nem használhatunk telot)


Teljesen egyetértek, ezen én is ki akadok, mikor írok, és nem reagálnak rá semmit.


Azért a kommunikáció érdekes egy dolog ám. (nem hiába tanítják felsőoktatásban is)
..... Ahogy kihal az idősebb, köszönni, olvasni-írni és azt megérteni tudó korosztály, majd jön helyébe a funkcionális analfabéta, beszélni, fogalmazni nem tudó, zebrán okostelefont nyomagató, csajozás helyett is facebookozó másik.


...ezért mondtam, hogy telefonálni kell, max. megadni ott és akkor egy email címet, hogy arra kérem az ajánlatot elküldeni..., mert az meg leírva mutat jobban.

Ezért telefonáltam én is anno, és pár óra múlva ültem a tesztautóban - és vettem át a kiszemelt példányt 10 napon belül...
Vissza az elejére
bgusztav60
2018 január 04 csütörtök - 10:29:53

Regisztrált tag #2935
Regisztrált: 2018 január 04 csütörtök - 08:57:53

Üzenetek: 4
Üdv mki!

Van valakinek tapasztalata a fapad Logan Access verzióval kapcsolatban ill. általános kérdésekre tudna válaszolni ezügyben?

Köszönöm,

BG.
Vissza az elejére
Bisonte
2018 január 04 csütörtök - 11:24:04


Regisztrált tag #2895
Regisztrált: 2017 augusztus 31 csütörtök - 11:25:37

Üzenetek: 65
bgusztav60 írta ...

Üdv mki!

Van valakinek tapasztalata a fapad Logan Access verzióval kapcsolatban ill. általános kérdésekre tudna válaszolni ezügyben?

Köszönöm,

BG.


Szia! Fapados idei Logan MCV tulajdonosaként várom a kérdések özönét!!


Vissza az elejére
bgusztav60
2018 január 04 csütörtök - 11:32:16

Regisztrált tag #2935
Regisztrált: 2018 január 04 csütörtök - 08:57:53

Üzenetek: 4
Köszönöm előre is!

Nekünk az autó nem státusz szimbólum. Abszolút A-ból B-be kellene.

A kérdésem az lenne, hogy megfelelő lenne a 2 milliós alap Logan Access modell vagyis egyáltalán választanak-e ilyet az emberek? Neked nem volt fenntartásod vele?

A kurblis ablak, a klíma hiánya és hasonlók nem zavarnak. A brossúrában lévő dolgok tehát nekünk szinte mindegyike megfelelne.

Egyetlen egy fontos dolog lenne, hogy az Access verzióban nincs rádió. Ezt tudjuk pótolni utólag is? Ergo milyen rádiót lehet bele tenni: 1 DIN, 2 DIN? A rádiónak ill. a hangfalaknak a kábelezése az alapmodellnél ki van építve? Az utólagos beépítés érinti-e a 3 év garancia vesztét, ha azt házilag vagy nem szakszervizben szereltetjük-e be?

Ha nagyon macerás ez a rádió dolog, talán az Ambiance is szóba jöhet, de nekünk a 300 ezer Ft plusz nem érne meg a rádió, ha mi is be tudnánk utólag építeni.
Vissza az elejére
Bisonte
2018 január 04 csütörtök - 12:28:10


Regisztrált tag #2895
Regisztrált: 2017 augusztus 31 csütörtök - 11:25:37

Üzenetek: 65
bgusztav60 írta ...

A kérdésem az lenne, hogy [...]?


A kérdéseidet szétbontom, hogy minden részletre kiterjedően tudjak válaszolni.

„Megfelelő lenne a 2 milliós alap Logan Access modell vagyis egyáltalán választanak-e ilyet az emberek? Neked nem volt fenntartásod vele?”

Nekem egy teljesen alapfelszereltségű fehér (Access, 1.0 benzin) Dacia MCV-m van. Az autót újonnan vásároltam és a szintén fapados Renault Thalia-mból (1.4 8V 75Le) ültem át ebbe, tehát sokakkal ellentétben én felfelé váltottam. Mivel az autó nekem is csak A-ból B-be eljutásra kell szerencsére ezt meg tudtam vásárolni a számomra felesleges extrák (rádió, klíma, elektromos ablak, stb.). nélkül. (egyébként a Thalia-ban szervókormány sem volt ) Teljesen elégedett vagyok az autóval, azt kaptam amit vártam, de mindenkinek a saját igényeinek megfelelően kell a felszereltségről dönteni, nehogy csalódás legyen a vége.
Itt a fórumon csak Bill80-t ismerem akinek szintén Access MCV-je van.
Az autó megrendelésekor közelharcot kell vívni a kereskedővel , mert mindenáron az Artic-ra akar rábeszélni, de az én esetemben én kerültem ki győztesen. Megrendeléstől számítva 4 (hosszú) hónapot vártam az autóra.. ..de megérte!

"Milyen rádiót lehet bele tenni: 1 DIN, 2 DIN? A rádiónak ill. a hangfalaknak a kábelezése az alapmodellnél ki van építve?”

A középkonzolon a műanyag keretbe bármilyen 1 DIN rádió beleillik és a vezetékezés ki van építve. A probléma inkább az, hogy az ajtókban lévő hangszóró borítások egybe vannak öntve az ajtópanellel, tehát az egész belső ajtópanelt le kell/kéne szerelni a hangszórók beépítéséhez. Amúgy csak az első két ajtóhoz megy hangszóróvezeték, hátra nem megy semmi. A beépítés tehát (nekem) macerásnak tűnik. Mivel nekem nincs szükségem rádióra, így ebay-en rendeltem a Navigon GPS készülékemhez 1 DIN-es tartót, az van beépítve a rádió helyére és nagyon meg vagyok vele elégedve. Csatolok is róla egy képet, hátha beindítja a fantáziádat. Persze ha a rádió nagyon fontos, akkor körbe kell kérdezni, hogy milyen lehetőségek vannak. Mivel engem ez nem érint, így a garancia érintettségéről sem tudok írni.

Ha elolvastad a sok-sok rizsámat és maradt még kérdésed, nyugodtan tedd fel!




Vissza az elejére
bgusztav60
2018 január 04 csütörtök - 13:05:29

Regisztrált tag #2935
Regisztrált: 2018 január 04 csütörtök - 08:57:53

Üzenetek: 4
Köszi a mindenre kiterjedő választ. A 4 hónap egy kicsit sok, mint várakozási idő, bár nem olyan sürgős a dolog, ugyanis jó előre megtervezzük a vásárlást. És nekem sem kell semmilyen plusz, amit az Ambiance vagy az Artic nyújt max. még a pótkerék. Az ajtómegbontástól meg nem félek, a mostaninál is bontottunk házilag hangszórócsere miatt, szóval a lényeg, hogy ki van kábelezve a rádiónál és az első hangszóró helyeknél, de erre persze majd rákérdezek az adott kereskedésben, hogy mi merre hány méter... Egyébként a rádiónál a vezetékezés milyen? ISO csatis?
Vissza az elejére
Bisonte
2018 január 04 csütörtök - 13:27:31


Regisztrált tag #2895
Regisztrált: 2017 augusztus 31 csütörtök - 11:25:37

Üzenetek: 65
bgusztav60 írta ...

Köszi a mindenre kiterjedő választ. Egyébként a rádiónál a vezetékezés milyen? ISO csatis?


Nagyon szívesen.
A gyári rádió csatlakozóba még bele kell dugni egy sok színes vezetékből álló toldót (lásd a képet) hogy univerzális legyen (remélem a képen látod hogy melyik az ISO csati, mert én nem értek hozzá).

Vissza az elejére
Szita
2018 január 04 csütörtök - 13:36:23
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 344
bgusztav60 írta ...

Köszi a mindenre kiterjedő választ. A 4 hónap egy kicsit sok, mint várakozási idő, bár nem olyan sürgős a dolog, ugyanis jó előre megtervezzük a vásárlást. És nekem sem kell semmilyen plusz, amit az Ambiance vagy az Artic nyújt max. még a pótkerék. Az ajtómegbontástól meg nem félek, a mostaninál is bontottunk házilag hangszórócsere miatt, szóval a lényeg, hogy ki van kábelezve a rádiónál és az első hangszóró helyeknél, de erre persze majd rákérdezek az adott kereskedésben, hogy mi merre hány méter... Egyébként a rádiónál a vezetékezés milyen? ISO csatis?

Pótkerékre annyit írnék, ha külön téli-nyári garnitúrád lesz, akkor nincs értelme (szerintem). Nyáron beteszel egy télit, télen egy nyárit. A pót úgyis más mintázatú (barum). A fordon 9-év alatt 1-szer használtam, össz 2Km-ert. A dákón megrendeltem (akkor még 15-ért) de itthon jöttem rá hogy minek. De lehet hogy a felni jól jön, mert az egyik nyári felnimet valahol odavertem (belül van megnyomva, majd gumis nézi)
Vissza az elejére
Basic
2018 január 04 csütörtök - 15:20:26
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2772
Bisonte írta ...

...Access, 1.0 benzin Dacia MCV-m van. ...Renault Thalia-mból (1.4 8V 75Le) ültem át ebbe


Szia!

Lehet, hogy korábban már kérdeztem, és tuti írtál is már róla, de most x hónap után mi a véleményed az új motorról a régihez képest?
Gondolom, jobban fogyaszt, de amúgy milyen?



Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Bisonte
2018 január 04 csütörtök - 15:48:16


Regisztrált tag #2895
Regisztrált: 2017 augusztus 31 csütörtök - 11:25:37

Üzenetek: 65
Basic írta ...

Bisonte írta ...

...Access, 1.0 benzin Dacia MCV-m van. ...Renault Thalia-mból (1.4 8V 75Le) ültem át ebbe


Szia!

Lehet, hogy korábban már kérdeztem, és tuti írtál is már róla, de most x hónap után mi a véleményed az új motorról a régihez képest?
Gondolom, jobban fogyaszt, de amúgy milyen?




Szia! Igen, válaszoltam már korábban hasonló kérdésedre, de az még a bejáratási időszak közepén volt. Azóta már merem bátrabban használni az autót, a motort még jobban megszerettem és kitapasztaltam. Továbbra is az a véleményem, hogy még a korábbi motornak egy "munkapontja" volt ahol jól lehetett használni, az új sokkal nagyobb fordulatszámtartományban adja le a használható nyomatékot. Ezt leszámítva az előzőnél nem jobb vagy rosszabb, nem erősebb vagy gyengébb. A bejáratás végére a járása egyenletesebb lett, de az is lehet hogy én szoktam meg hol működik jól, nincsenek már a kezdeti bénázások és berángatások. Remélem sokáig fog hibátlanul szolgálni!


Vissza az elejére
sanyinak
2018 január 04 csütörtök - 15:49:17

Regisztrált tag #2838
Regisztrált: 2017 április 07 péntek - 15:26:04

Üzenetek: 131
Indy írta ...



Ez az új Sandero hátsó lámpa valami borzalmas.



Nekem speciel tetszik.
Vissza az elejére
bill80
2018 január 04 csütörtök - 22:00:29


Regisztrált tag #2822
Regisztrált: 2017 március 10 péntek - 13:54:41

Üzenetek: 67
bgusztav60 írta ...

A kérdésem az lenne, hogy megfelelő lenne a 2 milliós alap Logan Access modell vagyis egyáltalán választanak-e ilyet az emberek?


Szia nekem is alap MCV van, ahogy bisonte említette.
Szerintem az "emberek" 2 millióért használt BMW-t vesznek.
A rádiót bármibe lehet szerelni, csak ebbe házilag nehezebb, az enyémbe semmi kábel nincs az ajtóba átvezetve, mivel semmi elektromos nincs benne.
Én csak régebbi autókat szoktam vezetni azokhoz képest így is egy űrhajó, a héten a szomszéd faluban megmentett egy macskát az ABS, a fék az meglepően a legjobb amit eddig használtam.
Ha ránézek az autóra nem az jut eszembe hogy csak erre tellett, hanem örülök neki milyen szép új autóm van.
Olvasd el a régebbi bejegyzéseimet (június eleje) ott részletesen leírtam az első benyomásaimat.
Vissza az elejére
Cobalt
2018 január 05 péntek - 10:38:06


Regisztrált tag #2752
Regisztrált: 2016 október 06 csütörtök - 12:43:14

Üzenetek: 249
Tegnap közel két hónap után tankoltunk először. Mióta megvan a pici nem sokat használjuk, melóba tömeggel járok, így nem pörögnek bele a km-ek. A fedcomp szerint 44,5 liter fogyott belőle a legutóbbi tankolás óta, így azért kicsit meglepődtem mikor valamivel több mint 48 ment bele. Eddig talán ez a legnagyobb eltérés amit mutatott, ez már eléggé jelentős különbség, nem tudom vajon a rövid városok közötti 10-15 km-es távok igazolhatják-e, de szerintem nem feltétlenül.

Logan MCV 2 Facelift, 0.9 Tce, Arctic
Vissza az elejére
Szita
2018 január 05 péntek - 11:13:26
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 344
Cobalt írta ...

Tegnap közel két hónap után tankoltunk először. Mióta megvan a pici nem sokat használjuk, melóba tömeggel járok, így nem pörögnek bele a km-ek. A fedcomp szerint 44,5 liter fogyott belőle a legutóbbi tankolás óta, így azért kicsit meglepődtem mikor valamivel több mint 48 ment bele. Eddig talán ez a legnagyobb eltérés amit mutatott, ez már eléggé jelentős különbség, nem tudom vajon a rövid városok közötti 10-15 km-es távok igazolhatják-e, de szerintem nem feltétlenül.

Akkor már világított a lámpa. Nekem 4-5L van benne (inkább 4) amikor kigyullad. A változó adatok a változó használatból adódhatnak. A szokásosnál többet használom a faluba. (tápon vagyok) A fedc. szerint ugye többet eszik, valójában mégtöbbet. Amikor nyaralni mentünk, vagy versenyre (hosszabb utak) akkor mindíg fordítva volt (kevesebbet írt, de valójában még kevesebb volt a fogyi.) A fordnál az utolsó használatból számolta a megtehető utat, volt hogy mentem 50Km-et és ugyanazt írta ki.

[ Módosítva 2018 január 05 péntek - 11:20:54 ]
Vissza az elejére
bgusztav60
2018 január 05 péntek - 13:02:24

Regisztrált tag #2935
Regisztrált: 2018 január 04 csütörtök - 08:57:53

Üzenetek: 4
Köszönöm mindenkinek a választ, a tanácsokat és a tapasztalatokat az alapmodellel kapcsolatban. Még egy dologra lennék kíváncsi: mennyivel érdemes pluszban számolni éves szinten a Casco ill. a kötelező márkaszervizzel kapcsolatban?
Vissza az elejére
Bisonte
2018 január 05 péntek - 13:53:35


Regisztrált tag #2895
Regisztrált: 2017 augusztus 31 csütörtök - 11:25:37

Üzenetek: 65
bgusztav60 írta ...

Köszönöm mindenkinek a választ, a tanácsokat és a tapasztalatokat az alapmodellel kapcsolatban. Még egy dologra lennék kíváncsi: mennyivel érdemes pluszban számolni éves szinten a Casco ill. a kötelező márkaszervizzel kapcsolatban?


A Casco-t a CLB honlapján pontosan ki tudod számolni a személyi és műszaki adatok megadásával. Én is kinyomtatva vittem az elmentett számítást és villantottam amikor ugyanannál a biztosítónál drágábbra hozta ki az ügyintéző a díjat. Kötelező márkaszervizen még nem voltam, de itt sokan tanácsolják az előzetes árajánlat kérést több helyről. Én is így fogok tenni majd.
Vissza az elejére
Leki
2018 január 05 péntek - 16:15:20
Leki

Regisztrált tag #2631
Regisztrált: 2015 november 27 péntek - 08:24:55

Üzenetek: 100
Közeledek a 2. éves szervizhez így ajánlatot kértem a szekszárdi és a kaposszekcsői kereskedéstől is. A kötelező szervizen felül kértem légszűrő cserét és klímatisztítást is.

A szekszárdi (Nyitrai) ajánlat így néz ki:
Olajszűrő : 5.389.-
Leeresztő alátét : 160.-
Olaj : 18.236.-
Levegőszűrő : 6.790.-
Pollenszűrő : 9.812.-
Klíma tisztító spray : 6.993.-

Alkatrész összesen : 47.380.- - 5% kedvezménnyel: 45.011.-

Munkadíj : 23.640.- -10% kedvezménnyel : 21.276.-
Segédanyag : 1.988.-

Összesen : 68.275.-

A kaposszekcsői (Sziki-Petrol) nincs így részletezve, de ugyanezeket elvégezve a végösszeg: 48.045ft .

Úgy gondolom, hogy továbbra is Kaposszekcsőre viszem az autót szervizeltetni.

Dacia Logan Artic 0,9 Tce
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2019 E-mail: -Email- Klikk!