Az enyém szinre van fújva értsd meg nem fehér és nem szürke az autó belseje is ugyanolyan szinü mint kivülről a szönyegalatt is én nem tudom hogy nálad mi van de még a sárvédő éleken is vastag festég réteg van ami a mai napig nem kopott le.
Hát nálam a kék fényezés kívül is nagyon vékony, és rengeteg eldugott helyen látszik a fehér alapozó, csak egy picit rá van ködölve a kék.
Ma leadtam az autót, nézegettük a hátsó sárvédőéleket a munkafelvevővel - szinte fémtiszták. Mondta, hogy majd a megfelelő technológiával kijavítják, mielőtt rákerül a peremvédő (=gondolom, leecsetelik). Ha már gugoltam, újra megnéztem a hétsó kerékdobokat. Azon nekem csak annyira kékek, amennyire elkerülhetetlen volt, hogy a külső fényezésnél beleködöljenek - gyakorlatilag nem fényezettek. Persze egy fehéren alapozott sötétkék autónál minden ilyesmi nagyon feltünő. A sárvédőél problémája biztos sok autónál jelentkezett, különben nem raknák rá azt a védőlécet a visszahívásnál az összesre.
Talán a metálfényezésesek jobbak, ez az alapkék nagyon harmatka. Az enyém öreg korában tuti problémás lesz a vacak fényezés miatt. Polírozni sem merem nagyon, mert elfogy róla a festék
Mindenesetre örültem volna, ha anno Nicolae nem érezte volna kihívásnak, hogy le tud egy komplett autót két deci festékkel fényezni, de hát ez van Talán az újabbaknál már jobb a fényezés. Tetőablakos Logan
Az biztos hogy a nem metálnál sokkal több a probléma, a fedés is vékonyabb meg a lakk is. Nem a színért kellett X ezer forinttal többet kifizetni aki metált vett... Logan 2.0BLOGolok
A metálnál is nagyon sok a probléma,de a legtöbb kocsi az élete jó részét garázsban esetleg fütött garázsban tölti és igy sokkal késöbb jelentkeznek a problémák. Az enyém minden éjszakát a szabadban tölt ,és a gyöngy metál is szépen rozsdásodik/ajtó éle,csomagtató tető éle,a tető széle,és mindenütt ahol az oldalablakoknál gumi szegélyek vannak./ Az alját és a sárvédőket meg sem néztem még.
Jövő hét hétfőn viszem a hátsó kerékjárati ív alvázvédelmének a javítására a gépet.Az állapot felmérésnél egy kis puklit vett észre a szerelő a bal sárhányó íven. Azt fényezni is fogják.Az alkatrész ellátásnál még nem hallottak a műanyag idomról.Azt mondták ők még egy Daciara sem szereltek ilyet.(Csodálkoztak hogy honnan tudok a visszahívásról !!l.) Képeim
Hétvégén megnéztem, és az én autóm is korrodál a doboknál. Rájuk csörögtem, korrektek voltak, alvázszám alapján visszahívós, adatokat felvették. A többi a vélemények az autóról topicban...
Az alkatrész ellátásnál még nem hallottak a műanyag idomról.Azt mondták ők még egy Daciara sem szereltek ilyet.(Csodálkoztak hogy honnan tudok a visszahívásról !!l.)
Gratulálok nekik... Az én munkafelvevőm azt mondta, hogy az importőri leírás szerint egyértelmű, hogy jár a védőív hátra, és valami központi oktatás/leírás is volt. Amúgy a kiértesítés azért nem sikerült túl jól, csomóan nem kaptak levelet (én sem).
Rájuk csörögtem, korrektek voltak, alvázszám alapján visszahívós, adatokat felvették.
Mondjuk még jobb lett volna, ha ők értesítenek ki. Apám pl. tuti nem jött volna rá fórumokat böngészve, hogy van egy csak beavatottaknak szóló titkos visszahívási akció Társaság fele nem kapott levelet...
Enyémet szerdán kapom vissza, szóval most BMV (busz/metró/villamos). Tetőablakos Logan
Gyerekek az enyém csillag garázsban van és nem panaszkodom kasznilag sőt már motorikusan sem tehát nem tudom igazán hogy évjáratól függö-e vagy órára és percre pontosan változnak az auto paraméterei.
Benéztem a kerékjáratokba: azok is olyan platina-szürkének tűnnek, már ami a kosz alól kilátszik. Ezek szerint inkább Morzsinak lehet igaza a színrefújást illetően.
Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is! Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatnaKlikk!
Benéztem a kerékjáratokba: azok is olyan platina-szürkének tűnnek, már ami a kosz alól kilátszik. Ezek szerint inkább Morzsinak lehet igaza a színrefújást illetően.
A szembetűnő részei nálam is valamennyire kékek (a hátsóajtó mögött a gumi futófelületével szemben). Hátul (a kerék mögött) nekem tök alapozószínű.
Autómosás után (ami egyhamar nem esedékes, mert jön nyugatról a ronda idő) alaposabban megnézem majd. A tapasztalatok szerint megtörténhet, hogy az a műanyag védőív nem is olyan hülyeség. Van előre is, nemcsak hátra.
charlie Robitól Meg Krisztiántól mit vársz mikor már romániába ment a dolog akkor mi rögtön bevittük és anyit montak fujnak egy kis alvázvédőt
Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is! Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatnaKlikk!
Műanyag védőív szerintem sajnos kötelező az összes Loganon. Az én hátsó sárvédőíveimet látva... A jobban fényezetteken is csak idő kérdése, egy lemezél marha sérülékeny.
Amúgy lehet márkaszervizbe menni, csak ki kell belőlük mindent verni, mert sokszor tényleg fogalmatlanok... Amikor pár napja elvittem az autót a Baumgartnerhez a 3. éves átvizsgálásra, marhára nem villogott a munkafelvevő felett a piros lámpa, hogy "hoppá, ez az autó érintett egy kötelező visszahívási akcióban, és most szólni kéne". Csak már nem izgatott, mert be volt jelentve a Budakalászhoz.
off:
A Simson király Nekem volt egy narancssárga indexámpásom, és én hülye elherdáltam. Kár, hogy bedőlt a gyár...
Műanyag védőív szerintem sajnos kötelező az összes Loganon. Az én hátsó sárvédőíveimet látva... A jobban fényezetteken is csak idő kérdése, egy lemezél marha sérülékeny.
Megállhat benne a kosz, rendszeresen takarítani kell majd. Még gondolkodom rajta hogy felengedem e tenni őket.
Amikor állapot felmérésen voltam,fültanúja voltam két dolgozó beszélgetésének.Pont a műanyag védőelem eme hátránya felől érdeklődött egyik a másiktól.A válasz az volt hogy nem tud meggyűlni a kosz a lemez és az elem között mivel azt ragasztani kell így nincs hézag a felületek között. Képeim
Amikor állapot felmérésen voltam,fültanúja voltam két dolgozó beszélgetésének.Pont a műanyag védőelem eme hátránya felől érdeklődött egyik a másiktól.A válasz az volt hogy nem tud meggyűlni a kosz a lemez és az elem között mivel azt ragasztani kell így nincs hézag a felületek között.
A látogatásod után ezek szerint várható, hogy felvilágosultabbak lettek a visszahívás kapcsán a miskolci szervízben? Mivel levelet én sem kaptam, nemsokára megérdeklődöm, hogy mi a helyzet az én szekeremmel. A műanyag iíveket akkor adják grátisz?
Indy mivel te a gyári spoiler felrakatásával is pórul jártál (pedig márkaszervízben volt) a helyedben nem engedném feltenni nekik. Elhoznám a szervízből a műanyagokat, és feltetetném egy maszek fényezővel. Szerintem potom pénzért bárki megcsinálja jól. Ha rendesen le van pucolva, a fém nem látszik ki sehol, és úgy körbe van ragasztva, hogy semmi nem kerül alá ésa későbbiekben sem, akkor tartós lesz. A ragasztástól ne félj, Anyagtól függ, de később nyomtalanul eltávolítható, és épp úgy vissza is ragasztható. De amúgy sem kell leszedni, mert minek? REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Bukta a dolog. A kosz tök mindegy hogyan van az oda feltéve közé fog menni. Főleg a víz. Többet ártotok vele mint amennyit használ.... R12TS - 1975 Logan 1.4 MPI - 2005 Thalicska - 2002 Berlina - 1995 Clio 2 1.2 Galériám
Nem kell félni tőle. Én már felraktam előre - és hátra is. A legjobb hozzá az FBS tömítő ragasztó, tökéletesen eltömít minden esetleges rést (egyébként nagyon tökéletesen illeszkednek) és rugalmas gumiszerü lesz megkötés után (kb. 2 óra) Kizárt dolog,hogy bármi közé menjen és ha véletlenül mégis cserélni kell ( hiszen éppen ez a feladata, hogy a lemezt védje az esetleges sérüléstől, de őmaga megsérülhet) az FBS eltávolítható.
Akkor elmondom neked, hogy az FBS-t nem tudom leszedni a felragasztott felületről. De ha te tudod hogy hogyan kell, legyélszives elmondani, és én nagyon meg fogom köszönni. És útána alkalmazni is szeretném. Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Loki ! Van nekik egy kód sorozat az határozza meg hogy milyen alkatrészeket biztosítanak a különböző sorozat számú autókhoz.Próbáltam a raktárosnál érdeklődni,ugyan mondja már meg miféle alkatrészeket biztosítanak? De vagy tényleg nem tudta vagy csak nem akarta megmondani. Képeim
charlie Krisztián meg Robi anyit ért az alkatrészekhez meg az autókhoz mint mókús a fűrészeléshez Én is áltam / mint kezdő *** a gőzben / az ablaknál hogy egy alkatrésznek mondják meg az árát úgy / 15" sibiu dísztárcsa / és rámondta és vitatkozott velem hogy nincs csak nem volt szerencséje mert egy MCV / ambiance / bent állt és azon az volt és levettem és nem tudott a gyári kód alapján árat mondani ennyit a Miskolci raktárosokról Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is! Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatnaKlikk!
Uraim! Sziasztok. Én ma hívtam fel a szexárdi Nyitrai autóháza, azt mondták, hogy ez a visszahívásosdi, nem kiértesitős dolog. Ha akarom vigyem be a gépet megnézik. Egyébként meg az illetékes szerelőjuk, most van éppen kiokositáson valahol, az üggyel kapcsolatban. Most akkor mi van? Ennyire nem fontos nekik a dolog? Eddig egyébként korrektek voltak mindíg. Vagy most, hogy lejárt a gari innentől le vagyok sz...va? Egy új nő a családbanLaura.Nem beszél vissza, csak teszi a dolgát.
Én voltam Fóton, jeleztem, hogy érintett vagyok, amit el is hittek, miután felnyitoták a csomiajtót. Azt mondták a kiképzás után jelentkeznek, és egyeztetünk időpontot. Én már akkor éreztem és éreztettem, hogy nem 1napos machinációról lehet szó, ezért érdeklődtem előre, hogy milyen csregépkocsit biztosítanak a javítás időtartamára? Na erre kíváncsi leszek, mert nem vagyok BKV-zós fajta, + nálam a MÁV vs. Volánbusz kombó is bejátszana, tehát marhára ideges leszek, ha ezt nem tudják/akarják biztosítani...
Basic! Az enyém full fapados, szerencsére ráadásul sarki-gleccser-vakítóan-
ragyógó-fehér, tehát bár nem lesz túl zavaró a javítás színe, azért bízom a csomitérburkolatban ingyenes birtokbavételében. Ha ez nem történne meg, és meg van mág a Te felesleged, ajánlatot fogok tenni rájuk.
üdv,
maszületett
u.i. Nekem is van egy simsonom, de rossz a kuplung, ezért csak bob-os indulással üzemeltethető, ami a pesti forgatagban igen fáradságos és balesetveszélyes... Sajnso motorra egyenlőre nincs pénzem... (2 milla kellene, ha esetleg valaki...)
Mai nap voltam zöldkártyán a Zalaegerszegi Renault Császárnál és ott is most folyik a képzés de megnyugtatak hogy tényleg fehér az a trutyi,és abban is egyetértetek hogy azért ezt szinre kellene fujni.elárulták azt is hogy ez egy viaszos trutymó majd melegen fog dolgozni a csomi tartóban tehát kedves klubtagok én ugy döntötem hogy konzultálok az RH-val és majd meglátjuk mit sikerül kihozni a dologból de nekem igy nem lesz megjavitva garanciában ha nem inkább magam csináltatom meg ha nem sikerül megoldást találni az RH-val.
Kedves gyerekek! Mai témám a változatosság kedvéért a visszahívási akció lesz
Ma délután hazahoztam a kis visszahívottamat a Rönó Budakalásztól. Aki itt a környéken lakik, az szerintem vigye oda, mert azok most sorozatban csinálják a visszahívásos Dácsiákat = már nem úgy néznek rád, mint a birka, ha odamész e témában. A lakatos munkafelvevő amúgy nagyon normális volt, és pontosan tudta, mit kell az autón csinálni (végre nem a szokásos fogalmatlan... Látszott hogy érdekli őt, elolvasta a központi anyagot, volt az oktatáson, stb.).
Két érdekes dolgot tudtam meg:
a) A sárvédőív védőléce valóban ragasztott is (műanyagpatentek is tartják, az látszik, ha aláhajolsz). Állítólag van rajta gyárilag egy öntapadó csík, ami meggátolja, hogy alámenjen a kosz, stb. Nagyon minőségi amúgy, és pontosan illeszkedik. Anyaga, színe, felülete ugyanolyan, mint a lökhárítóé - szerintem rakassátok fel, jó cucc. Fentieken felbátorodva megrendeltem az elsőket is (kb. 6.500,- Ft, jó drága (). Az autó az eddig megbeszélt fehér rücsin kívül kap egy üregvédelmet is. Nálam pl. kivették az oszlopokból a tojás alakú gumidugókat (ahol menne a kábelköteg az ajtóba), és ott befújtak üregvédelmet, stb. Az A-oszlopnál is! Szóval az érintett autókat vigyétek szépen el, nem elsunnyogni! Maszületett! A fapad tuti kap csomagtérkárpitot, no para! Én az enyémből kivettem, mielőtt leadtam, szóval eredeti kárpitmentes állapotában adtam oda nekik (hogy ne zavarjam össze őket ), és csomagtérkárpittal kaptam vissza.
A saját autómra visszatérve:
95%-os lett a munka. A sárvédőíveket szépen felrakták, a kerékdobot nekem miután lefújták fehér rücsivel, komplett kifújták még fekete alvázvédővel is (ami egy sötétkék autónál látványra teljesen elfogadható). Egy apróság nem tetszik - a fehér rücsivel sajna kicsit összekentek a csomagtartóban a kárpit alól kilógó részeket is (pl. az ülés háttámlájának fekete filccel bevont csomagtér felé néző részének sarkát).
Mindegy, csodák nincsenek, minden jel szerint nem ragasztották normálisan ki (és állítólag nem ecsetelik, hanem valami magasnyomású cuccal fújják). Ez a kis hiba kb. egy hétig fog bosszantani... Érdekes, hogy áramtalanították az autót (látom az órán, amit persze nem állított utána be a szerelő).
Szóval szerintem megéri megcsináltatni, biztos javít a rozsdavédelmén...
Basic, megpróbálhatnád valamilyen hígítóval eltávolítani amit "ráfröcsköltek" - hátha lejön... (Számítok rá, hogy nem, de legalább megtudjuk...) Más: ezek szerint nem viszik sehová az autókat, az adott szerviz maga végzi el a javítást... (?)
Beszéltem az RH-ál egy középvezetövel aki a visszahivásos garnciát intézi pénteken vissza hiv és azt mondta semmi akadálya annak hogy a csomitartóban a javitás szinre legyen fújva.Pénteken hiv egyeztetés hova viszem és ott rendeznek mindent azt mondta teljesen ingyenes lesz mivel nekem van csomagtér burkolom és nemjár semmi ajándék igy ez lesz az én ajándékom részükröl de ezt biztora péntekre igérte.
Köszi a részletes beszámolót Basic! Nekem hétfőre van időpontom. A díszléc nem csak oldalról véd? Mekkora rész lóg a perem alá?
Helló!
A hátsó sárvédőív pereme ugyebár gyakorlatilag egy él, mivel a lemez vissza van teljesen hajtva.
A védőléc metszete nem U-alakú (szóval nem alulról rátolod az élre, nem fogja körül a sárvédő alsó élét), hanem L-alakú (szóval csak rárakod, hátul nyitott marad). Az L-alak mindkét szára ugyanolyan hosszú, és a feléd néző, a sárvédő külső felületére felfekvő felületén van a ragasztócsík.
Amúgy nem láttam még kiszedett állapotában, de hosszas elemzés után erre jutottam
Basic tényleg tök jó a leirásod gratula hozzá,én azért higitóval nem álnék neki le pucolni amit szétfröcsköltek mert hátha meg kapja a festéket de lehet hogy simán is letudod szedni ha nem akkor talán acetonnal az nem marja a festéket de lehet hogy oldja az anyagot.Köszi a képet és a leirást tetszet.
Basic, megpróbálhatnád valamilyen hígítóval eltávolítani amit "ráfröcsköltek" - hátha lejön... (Számítok rá, hogy nem, de legalább megtudjuk...) Más: ezek szerint nem viszik sehová az autókat, az adott szerviz maga végzi el a javítást... (?)
Megpróbáltam teljesen átlagos nitrohigító és egy fehér rongy segítségével. Eredmény: Minimális dörzsölgetés után kék lett a fehér rongy = a nitrohigító oldja az autó gyári fényezését. A fehér cucc meg kicsit rágógumiként elkenődött.
PS: Az enyémet tuti helyben csinálták.
Ez volt az a pont, amikor jobbnak láttam visszavonulót fújni