Én sajnáltam levenni az elején! Szép ezüstössen csillogott egy darabig, aztán lekopott réz-sárgára és ment a kukába. Vágvölgyi László - JND-193 - 1.4 MPI
Nekem is már az átadáskor azt mondták, vegyem le a fém kúlcstartót a kúlcsról, mert a műszerfalat is megsértheti és ha nincs központizár, a festéket is megkarcólhatja az ajtón. Meg is fogadtam tanácsukat.
Nahát, én még gyári kulcstartót sem kaptam! Egyébként az elõlap tartó dobozát nekem is ki kellene vennem a kesztyűtartóból... De szerintem azzal nem oldódna meg minden.
Én sem kaptam kulcstartót, de akkor úgy látszik hogy jobb is. Így legalább nem zörög semmi! <span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2005 dec 08 cs, 18:50 ]</span> Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Ha üléshuzatot vesztek ,vegyetek hozzá kapcsokat és fejtámla alá gyűrűket ,mert a huzathoz nem adnak általában.Kellemetlen visszarakni az üléseket és elmenni a boltba. JáZMin 492
Karoly, kösz az üléshuzattal kapcs. tanácsot. De: ezek szerint Te már túlestél ezen, akkor van tapasztalatod. Ha az ember csak úgy, símán vesz valamilyen "univerzálisat" pl. TESCO-ban, az vajon méretben megfelel?
Az univerzálistól azért sokat ne várj,kb 14000-ft-ért már csinálnak egyedi méretpontosat is,az elõzõ kocsimban több mint 5 éve nyúzva van,de semmi baja,ebbe is megcsináltattam Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Elég jók vannak,de minden félekép nézd át a varásokat.A méret: csak sztrecsest ,nyúlósat javaslok .Tapasztalatom szerint ezt is akkor fogom kidobni ,mint a méretpontosat. Figyelj arra ,hogy ne legyen cipzár a hátsó huzaton.<nem osztott>.A fejtámlahuzat kicsi legyen.Kb:4-6E már jó.<és nem 16-20E> JáZMin 492
Tudod nem egy kategória,mert nem mindegy,hogy wolksvagen gyári kárpitanyagból készült,és ujjnyi vastag szivacslapos bélése van mindenirányból,nem pedig kínai gagyi sztreccs,és azért 5 évnyi taxi-tevékenység is szinte nyomtalan,még nem kellett eldobnom,szemben az univerzálissal,amibõl évi 2 garnitúra ment ki,de kinek-kinek a saját tapasztalása alapján...Ja és ezt úgy vedd,hogy kapcsokkal vackokkal,beszerelve,1 év garanciával... Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Mi méretpontossat csináltattunk, de azt is nagy szívás feltenni. A hátsó üllés támlát le kell szerelni hozzá, és a vezetõ oldali üllésre rátenni kész bűvészmutatvány. Ha méretpontos lesz, akkor tetesd fel ott helyben. Vágvölgyi László - JND-193 - 1.4 MPI
Ezt én ia alátámasztom..... Elég nehéz felvarázsolni. A hátsó ülés például csavarral van rögzítve. R12TS - 1975 Logan 1.4 MPI - 2005 Thalicska - 2002 Berlina - 1995 Clio 2 1.2 Galériám
Egy kedves hölgyutasom összekarcolta a bõröndjével a középkonzol jobb oldali részét. A műanyag horzsolt lett. El lehet szerintetek tüntetni valamivel, pl. nagyon finom dörzspapírral? Logan 2.0BLOGolok
Indy! A Loganon még nem próbáltam,anno a suzukimon sikerült egyszer valami ultrafinom számozású/tán 3000-res/üvegpapírral eltűntetni kulcs-okozta sebet a műanyag müszerfalborításról.Ne vedd készpénznek,inkább várj még,hátha van konkrétabb tapasztalata valakinek!Azért Boldog Ünnepeket ! Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Regisztrált: 2005 szeptember 15 csütörtök - 11:24:35
Üzenetek: 268
Egy barátom szerint a műszerfal felöli zörgés 100-120km óránál valószínű a következõbõl származik: A szélvédõ jobb alsó esõ elvezetõ műanyaglapja a menetszéltõl berezonál. A vezetõ oldalnál nem lehet elmozdítani az elvezetõt, de az utas felöli oldalon igen. Bár csak 2-3 mm mozdul, de szerintem épp elég neki, hogy a menetszél mozgassa. Valamivel ki kellene merevíteni. De mivel? Nézzétek meg ti is, hogy ez a probléma. Jó lenne valamit kitalálni. Szerintetek gariban cserélik?
Regisztrált: 2005 szeptember 15 csütörtök - 11:24:35
Üzenetek: 268
a papír lapot megpróbálom. Bár szerintem valami nem ideglenes megoldás kellene, mert szerintem a szervízek sem tudnak vele mit kezdeni. Így nekünk kell megoldani a feladatot!!!! koroland
Nézegettem a lágzsákot takaró borításokat. A jobb oldali valahogy úgy nyílhat, hogy középen ( a "csíknál") szétnyílik, de a kormányban lévõ hogyan??? Nyitáskor a kormány közepe jól "hókon" nyomja az ipsét ain ???
Azt szeretném kérni, akinek van utasoldali légzsákja, nézze meg, hogy a visszajelzõ lámpa indítás után elalszik, de nálam nagyon halványan továbbra is pislákol. Nappal nem venni észre annyira halvány, de sötétbe ha jól megnézem látom ezt a jelenséget. Elõre is köszi!
hobby2 írta ... Azt szeretném kérni, akinek van utasoldali légzsákja, nézze meg, hogy a visszajelzõ lámpa indítás után elalszik, de nálam nagyon halványan továbbra is pislákol. Nappal nem venni észre annyira halvány, de sötétbe ha jól megnézem látom ezt a jelenséget. Elõre is köszi!
Nálam is halványan pislákol! Ki viszi elõbb vissza a szervizbe megnézetni, Te vagy én? 1 Logan 2.0BLOGolok
Az utasoldali légzsák visszajelzõje hidegben szokott rendetlenkedni. A szigetelés hiánya miatt kodenzvíz keletkezik és az okozza. Valami kontakthiba lehet.
Indy, hobby2 ! Ha eutiches üzenetébõl indulunk ki, akkor nézzük, mi lehet a közös kettõtöknél? 1., Laureate ...., hát ez nem egy komoly nyom, aszem... 2., Elég sok pára le tud csapódni az utastérben (mert beleheljük a levegõt). Próbáljátok ki (ha netán eddig nem így csináltátok), hogy mielõtt lezárnátok az ajtókat, kiszállás uán jó alaposan szellõztessétek ki az utasteret. (Engem ezért már egyszer "visítva" kiröhögtek, majd egy hét múlva vissza lett vonva a visítás - más probléma kapcsán, de most eszembe jutott...)
A légzsákvisszajelzõre: Én sem tapasztaltam még a jelenséget, de figyelni fogom. Az elsõ viszont amit kipróbálnék, hogy kikapcsolom a légzsákot, majd egy idõ múlva be. Akkor is produkálja?
Indy, én már voltam vele a szervízbe, de nem tudtak vele semmit csinálni. Rácsatlakoztak a számítógéppel is, de nem találtak semmi gondot! Ha esetleg te is elvinnéd, légysz írd meg mire jutottak vele, köszi
A légzsákvisszajelzõre: Én sem tapasztaltam még a jelenséget, de figyelni fogom. Az elsõ viszont amit kipróbálnék, hogy kikapcsolom a légzsákot, majd egy idõ múlva be. Akkor is produkálja?
Ezt a lehetõséget is kipróbáltam, de ugyanaz a helyzet maradt, továbbra is nagyon halványan pislákol. Én is azt hiszen, hogy egy kis testzárlat lehet az oka, és nem befolyásolja a légzsák működését (amire remélem nem lesz szükség soha).
Sziasztok. Az én kérdeésem nem annyira az utastérhez fűzõdik,inkább a csomag tartóhoz. Venni akarunk a szalonból csomi tálcát, csak nem tom hogy mennyire erõs,illetve strapabíró amit ott árulnak. Van aki vett már a Dacia szalonból ilyet? Ha igen akko mi a tapasztalata? Elõre is köcce a válaszokat.
Regisztrált: 2005 szeptember 15 csütörtök - 11:24:35
Üzenetek: 268
Szerintem elég stabil.! Van neki tartása és nem veszi fel a pótkerék alakját(eddig még).. Szerintem megéri a pénzét! A levelet, amit kaptatok az engedményrõl, azt vigyétek, mert anélkül nem adnak kedvezményt. koroland
Megvettem,nagyon is jól illeszkedik,és mint az elõttemszóló koroland is írta,nem horpadozik,és nem mellékesen a lehetõségekhez képest szépnek tartom! Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
visszatérve a légzsákra. A páralecsapódásból adódó jelenség (légzsák visszajelzõje) nem az én, hanem a román fórumozók tapasztalata. Elég gyakran elõfordul, orvoslására eddig még senki sem tudott biztosat mondani/javasolni. A szervíz is csak vonogatja a vállát.
Ha biztosak benne, hogy pára-lecspódás okozza, szárítsák ki az autót - és vszleg elmúlik, nem? De nyáron tényleg nem igazán lehet ezt feltételezni... Akkor beállok a vállvonogatók közé? Vagy föláldozom magam és beteszek egy párologtatót az utastérbe...
Azért az a kitétel érdekes,hogy a márkaszervizekben is csak néznek,mint Maci-Laci a sültkolbászra!
Remélhetõleg a pára által okozott kontakthibák nem okoznak majd az indokolatlan műszerfalfényeknél komolyabb jelenséget.Arra kellene fényt deríteni,az ominózus kábelezés csatlakozói merre találhatóak,és esetleg levegõ-spray használatával kifújni.De amíg garanciás a kocsi,addig ezt azért a javítóbázisnak kellene felvállalni! Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Regisztrált: 2005 szeptember 15 csütörtök - 11:24:35
Üzenetek: 268
Moharasz! Azért telózz oda, hogy van-e nekik raktáron. Én voltam négy szalonban is. Végül Cegléden kaptam! A ceglédieknél mindig minenbõl van. Lehet kapni náluk Dacia kisautót is 600ft-ért. Nem olyan kidolgozott, mint a 6000ft-os, de jól néz ki. Eredeti Renault! koroland
Bakter nekem is villog.... De aki észrevette...... Én tuti sose figyeltem volna meg, ha nem írjátok. De baromira halvány..... És csak korom sötétben látni. R12TS - 1975 Logan 1.4 MPI - 2005 Thalicska - 2002 Berlina - 1995 Clio 2 1.2 Galériám
Beszéltem az ilyen elektronikai meghibásodásokban igencsak jártas haverral: teljesen jogosnak tartja a feltételezést, hogy valóban a páralecsapódás okozza a jelenséget. De lehet más is, viszont Õ is úgy kezdené a hibát "keresni", hogy megszűnik-e, ha rohadtul kiszárítja: ha hozzáfér, a gyanús helyeket, ha nem akkor az egész utasteret . Ha a nagyon alapos kiszárítástól megszűnik - akkor bejött a feltételezés, ez volt a hiba...., ha nem, akkor vagy ismeri valaki konkrétan ezt a "típushibát", vagy jön egy bonyolult tesztelés....
Indy írta ... Én azért rádugatnám a számítógépet a szervízben. Akinek pislog a lámpa és úgyis megy pl. éves átvizsgálásra az megnézethetné.
Hát igen. Csak olyan szervízt válasszatok, ahol hajlandóak rádugni az elsõ éves (15.000 km-es) átvizsgálás alkalmával.
A szervízes topikban kifejtettem, hogy nekem nem voltak hajlndóak motordiagnosztikát csinálni két szervízbõl egyikben sem, mégha írja is a karbantartási füzet, mint kötelezõen elvégzendõ feladatot. Az árát azért kifizettem, mintha rendesen megcsinálták volna az átvizsgálást.
Ezzel a problémával többen voltak már szervízben, de nem sikerült megoldani. Cseréltek már érzékelõt, s mindefélét, de a jelenség makacsul tartja magát.
Nekem nemrég volt és a számítógépet is rádugták, ami semmi hibát nem írt. De az tuti, hogy én ezért szét nem szedem a kocsit. Az idõ majd megoldja. R12TS - 1975 Logan 1.4 MPI - 2005 Thalicska - 2002 Berlina - 1995 Clio 2 1.2 Galériám