Cylon! Mivel nekem nem klímás,azt hittem a frigóval már nem is kell vezetni..../hátulról kiadod a parancsot,aztán GO Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
macilka írta ... Sõt,nagy emelkedõnél pl.érdi ki is kapcsolom.Utána vissza.
Érdi emelkedõ elött nagy lendület és a tetején is 120 km/h sebességgel mész.Meg pakolva kevesebb. Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér. Talis képekFónagyságMezőkövesd Pincehely
Urak, tik is gondolom, amikor eszetekbe jut - vagy kell -, akkor menet közben bekapcsoljátok. Én is így teszek, de egyre jobban féltem a motort, mert pl. gyorsulás közben bekapcsolva van, hogy megrángatja az egészet. Úgy döntöttem, hogy ha be akarom kapcsolni, akkor kupplung ki, bekapcs, majd normálisan kupplung vissza. Lüke dolog, de asszem maradok ennél a metódusnál... Persze ezt 130-nál nem fogom megjátszani, de ügye ennél a sebességnél adott folyamatos fordulatszámnál nem érezni annyira a bekapcsolást. Hm? Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
A klímáról csak annyit, nálam is van ez a rezonáló hang 2000-2500-as fordulat között. Valaki írta, hogy nem hűti le az utasteret: Solution: lehúzod az ablakokat és bekapcsolod a klímát, addig a ventillátora kifújja a meleg levegõt és a menetszél meg ezt "elviszi". Amikor érzed, hogy hűl, átváltasz belsõ keringtetésre és felhúzod az ablakot.
Nem javaslom senkinek sem, hogy az arcába nyomja a klímát, tavaly nagyon megfáztam miatta. A legjobb, ha vagy a szélvédõre, vagy ha már magadra akarod nyomatni, akkor a szellõzõrostélyokat felfelé fordítod, a külsõket meg az oldalsó ablakokra.
Sajnos hiába 75ló és 112Newton, ez van, megfogja a klíma elég alaposan. A dCi-nél nem éreztem ezt ennyire - jó, ahol mondjuk nem érezni, az egy 2.5 literes V6-os motor, ott fel sem tűnik, hogy pár lovacska a klímával van elfoglalva.
Kíváncsi leszek, vajon ez a szegény 1.4-es hogyan fog elboldogulni a kombiban, megpakolva 5n, klímával? Hát türelmesnek kell lenni...
Nem tudom, hogy itt olvastam-e, de mintha majd lenne belõle 1.9-es dCi 105-Le-vel - sztm legalább 250Nm forgatónyomatékkal - és összekerék-hajtással. Az már kirááály lesz! A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Nekem az 1.5 DCI motoros Logannál klímával kb. 2-3 decivel eszik többet. Ami az erõt illeti, valamennyire azért észrevenni a hiányzó pacikat. Alapjárati fordulatszám majdnem 100-al több, gyorsításkor észrevételem szerint klímával 200-al magasabb fordulatszám kell ugyanakkora erõkifejtéshez, mint klíma nélkül. A gyakorlatban azonban csak autópájás elõzéseknél 5. fokozatban jelent problémát. Fõúton elõzéskor (ha megy a klíma) visszakapcsolok 4.-be és akár több autót is megelõzök egyszerre könyedén. Az autó leállítása elõtt mindig ajánlatos pár perccel elõbb kikapcsolni a klímát. Én is ezt teszem, habár sehol sem írják (sajnos!). Ha idõben kikapcsoljuk, akkor a rendszernek van ideje kiszáradni. Ellenben ha nem, akkor a kondenzvíz kicsöpög az autó alá, tócsát hagyva.Gondolom ilyet már többen is láttak. A probléma viszont nem ez, hanem hogy belülrõl is vizes, nyirkos lesz a rendszer és megtelepednek a baktériumok, gombák. Sok ember ezért van rosszul tõle, allergiás rá, tüsszög, tüdõgyulladáast kap stb. Ezért kell a klímákat 2 évente tisztítatni. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Viszont, tudomásom szerint évente illik tisztítani a klímákat. Na meg... télen is egyszer-egyszer be kell kapcsolni, hogy a következõ nyáron ne meglepetten keljen konstatálni, hogy esetleg vagy nem müx, vagy nagyon nehezen hűt, vagy bármi... Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Köszi Krogergo! Rávilágítottál a lényegre, ugyanis itt valahol az elõzõekben éppen én dobtam fel egy olyan kérdést hogy kikapcsoljátok-e a klímát a motor leállítása elõtt, és akkor ilyen szempontból nem volt megvilágítva a kérdés. így most már természetesen nem kérdéses, hogy mi a teendõ...
OTO jól teszed, hogy télen is bekapcsolod a klímát. Ha a fútéskapcsolót legmelegebb állásra tekered és úgy kapcsolod be, elõbb fűt és párátlanít mint anélkül. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Krogergo, jaja, teszem is! ...és majd az utasok ájulni fognak, hogy micsoda óutóm is van! Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Ezt a megoldást én is láttam már nem egy fotón.. (nem ebbõl kifolyólag). Nézegettem is, hogy hogyan lehetne szebben kivitelezni. (ami a fotón látszik, az igénytelen ) Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Ha sokkal nem is, de valamennyivel szebb persze lehetne a kivitelezés (pl. ha a fűtéscsöveknél használatos poliuretán csõhéjat használja, aki szigetel). De ne bántsuk az ötletadót: lehet, hogy ez csak egy elõzetes kísérlet.... A lényeg: vajon miért nem a gyárban szigetelték le a fémcsöveket? Ekkora hõmérséklet-különbségnél már igazán elvárható lenne... (Vagy még mindig nem elég drága a benzin???)
Te Indy! Ne izmózzá itten, mert ihhaj-csuhaj! 1 Tudod, néha ki szokásom nyítani a motorháztetõt, hogy ellenõrizzem a szintezéseket... ...és akkor szeressem látni, hogy minden remekül néz ki. Vágod? Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Kicsit fura ez a motor 1.4 -es lenne? Mintha a motortaró bak az én kocsimban nem ijen lenne. Nem is Logan ugye!? [ Módosítva 2006 aug 18 p, 08:16 ][ Módosítva 2006 aug 18 p, 08:19 ] Képeim
carlieapa írta ... Kicsit fura ez a motor 1.4 -es lenne? Mintha a motortaró bak az én kocsimban nem ijen lenne. Nem is Logan ugye!? [ Módosítva 2006 aug 18 p, 08:16 ][ Módosítva 2006 aug 18 p, 08:19 ]
Ez nem Logan gyerekek! Nem mintha bármi jelentõsége lenne az ügy szempontjából. Akár egy VW motorja is le lehetne fényképezve, ott is csupaszak a csövek. Tök jól tud deresedni... [ Módosítva 2006 aug 18 p, 09:55 ]
Na ma vezettem a fõnököm Hondáját... 160LE... na abban nem lehetett érezni, hogy a légkondi működik-e, vagy sem... hááát igen, azaz 1-2 LE. Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
oTo írta ... Ezt a megoldást én is láttam már nem egy fotón.. (nem ebbõl kifolyólag). Nézegettem is, hogy hogyan lehetne szebben kivitelezni. (ami a fotón látszik, az igénytelen )
Remélem az alábbi kivitel megfelel a kényes izlésednek:
Na látjátok, emmá megfelelõ odafigyeléssel és kellõ idõ ráfordításával készült. Überweltmester! Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Valóban szép munka! Viszont valaki beszámolhatna az eredményrõl is, hogy van e értelme. Ha igen én is nekilátok, legalább lesz valami a kocsimban, ami a szembeszomszéd 9 millás Audiában nincs REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Naná, hogy klímáznak. A kérdés ugyanakkor érthetõ, hiszen náluk elég hűvös tud lenni nyáron is, télen meg fűteni kell az autót, mint az állat, mert azért a Golf-áramlat sem csinál kánikulát Svédországban. De most akkor minek a klíma télen?
Faja írás! ...ma hazafelé nyomatom is a cuccost... és veszek már valamikor olyan gombaszedõ sprét is. Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Megint csak azt írom... ÁLDOM azt a napot, amikor azt mondtam magamnak "Te kölök, légkondi... kell az! E nélkül óutót nem veszel!"
Komolyan 10mp alatt 1-es 2-es fokozatban járatva a légkondit még a legnagyobb pára is megszűnik létezni! Én balga meg csak azt írtam anno, hogy jaja, be fogom kapcsolni néha, hogy el ne lustuljon az kompreszor! ...dehogy most már szinte minden ilyen párás idõben, indulás után tutti, hogy használni fogom.... ! [ Módosítva 2006 dec 07 cs, 15:58 ] Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Ma elõször -az írásaitok hatására - kipróbáltam reggel a kondit és tök igazatok van. Aztán orszáúzon is jtszottam veel. A teljesítménybõl se 2, 3, 4, 5 -be nem éreztem visszaesést. Igaz, 1,6-os mtorom van. Ment , mint a golyó. a hecc kedvéért még az asszonyt is sikerült lefagyasztani . Addig is csend volt.
Arra bizony, a szagok elkerülése érdekében van rá szükség, meg az ott megtelepedõ gombák ellen. Rendszeres használattal (télen is!) megelõzhetõ, tessék kéthetente legalább egy órára bekapcsolni! Logan 2.0BLOGolok
Indy! ha beburkolod a klimacsövet lehet hogy kevesebb höt vesz fel a motorbol ,de mivel a pára ugyan ugy lecsapodik a csövön elrohasztja !Tudom hogy furcsálod mert azt gondolod az a csö ellenáll a nedvességnek,sajna nem pl:thalia ahol a kaszniba bemegy, a szivacs alatt is képes elrohadi ! akkor lenne jo, ha mint az utángyártott klimáknál ,gumicsö van csak a vége fém!
Ja egyébként beszereltem az mcv-be a pollenszüröt,mühelykörülm
ények között 15-20perc (igényesen) clio3 tökéletes bele ! teljesen zár ,nincs farslevegõ! 77 01 062 227