Ahol vettem az akkut a boltban (mellesleg 4500 Ft volt), azt mondták, hogy az élettartam attól függ, hogy mennyit használom készüléket, mert ezek a Li-Ion akkumulátorok kb. 250 töltést bírnak ki. .........................
.........................
.........................
.........................
.........................
.........................
........ Szóval, eléggé nehezen tudnám meghatározni, mi számít 1 db töltésnek....
Hát ez a 250 egy kicsit kevés szerintem. (Bár a tipusa, gyártója adhatja) A telefonokba is LI-ion akksik vannak és bírják, pedig 250-nél már jóval többször lett töltve. Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Ha hívod akkor is tuti Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is! Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatnaKlikk!
Voltak fenn akksi árak is,de régiek/jól van noooooo/.Mellékelek Főninek egy frissebbet,meg persze sajna másabb árasat is Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Én sem szeretnék elkiabálni semmit de a rombat csak 1,5 évet birt ki? de a másik rombat még huzza
Ha ez az én hozzászólásommal kapcsolatban jött, akkor van mit tisztázzak. -------------
- Nem a ROMBAT bírt ki 1,5 évet, hanem a kkocsi bír ki kb 1,5 ROMBAT-ot. Miért? SNOOPY-ban lassan 160.000 KM van az első akksijával. 240.000 KM-nél tervezem lecserélni, ezért ha most meg is hal a ROMBAT-om, akkor is csak 1,5 db-ot sikerül elhasználnom addig. ------------
Ha nem az én hozzászólásomra jött a hozzászólásod, akkor sorry és sajnálom, hogy a te akksid csak 1,5 évet bírt ki. Csak akkor ezt miét kérdezed? Miét nem állítod?
[ Módosítva 2010 szeptember 08 szerda - 13:56:13 ]
Én sem szeretnék elkiabálni semmit de a rombat csak 1,5 évet birt ki? de a másik rombat még huzza
Ha ez az én hozzászólásommal kapcsolatban jött, akkor van mit tisztázzak. -------------
- Nem a ROMBAT bírt ki 1,5 évet, hanem a kkocsi bír ki kb 1,5 ROMBAT-ot. Miért? SNOOPY-ban lassan 160.000 KM van az első akksijával. 240.000 KM-nél tervezem lecserélni, ezért ha most meg is hal a ROMBAT-om, akkor is csak 1,5 db-ot sikerül elhasználnom addig. ------------
Ha nem az én hozzászólásomra jött a hozzászólásod, akkor sorry és sajnálom, hogy a te akksid csak 1,5 évet bírt ki. Csak akkor ezt miét kérdezed? Miét nem állítod
20000 km van kevesebb az enyémbe de 1,5 fiatalabb és tény hogy akármilyen akksit veszel márkára az nállam jó ha 1,5 év Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is! Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatnaKlikk!
Köszönöm! Tehát Kedves Tagtársak! A mai naptól 1 hónapon keresztül a Rombat akksikra 20% kedvezményt adunk a tagok részére! A termék megvásárolható a Nagyker-részlegünkben,és a Kiskerben is.Az egyik a III.kerület, a másik a VI.kerület. A nagykerben vásárlók keressenek bátran engem,a kiskerben pedig a kinyomtatott virtuális tagságival tudják a kedvezményt érvényesíteni Aki más típusú akkut szeretne,az egyeztetett formában ahhoz is hozzájuthat,a listaárakhoz képest 15%-os kedvezménnyel.Itt viszont elképzelhető némi várakozási idő is,és elsősorban a nagykerben lehetséges
Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Köszi Béla de 5 éves koráig a RH cseréli Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is! Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatnaKlikk!
Tévedés,az akksikra sosem fog a RH 5 év garanciát adni.Legutóbbi információm szerint 2 évig garis az akku./még a Röncsikben is!/ Nincs forgalmazó,aki ilyen kategóriában lévő áramforrást 5 évre garanciába vonna.Tudom,némi hangerővel elérhetőek dolgok,de ezt nem biztos hogy benyelik Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
én két éves és egy hónapos korában vettem észre, hogy az egyik saru mellett megjelent az a tipikus fehér por-hab izé, mindegy, aki tudja hogy miről beszélek az tudja , és akkor megkérdeztem a garanciát, 2 év. ki van ez találva... aki pedig a hangoskodásra esküszik, annak azt kívánom, hogy a "pult" túloldalán állva megkapja ugyanezt egy ügyféltől
légfék írta ...
Tévedés,az akksikra sosem fog a RH 5 év garanciát adni.Legutóbbi információm szerint 2 évig garis az akku./még a Röncsikben is!/ Nincs forgalmazó,aki ilyen kategóriában lévő áramforrást 5 évre garanciába vonna.Tudom,némi hangerővel elérhetőek dolgok,de ezt nem biztos hogy benyelik
Már írtam, hogy apósom gyári akksija (Opel) valamivel több mint 10 évet bírt ki, pedig rendszeresen használja városi rövid utakra. Tegnap egy kollegám mondta, hogy neki is már elmúlt 8 éves, szintén Opel. Hogy a csudába...? Logan 2.0BLOGolok
Van egy olyan sejtésem, hogy a gyár berendelt egy körben mondjuk százezer akksit a beszállítótól, mert így ócsó, aztán pakolászta szépen sorban bele az autókba. Namost ezek az ólomakksik nem szeretnek csak úgy ellenni önmagukban a sarokban, ezért sem veszünk ilyen akksit nagyáruházban a polcról ugyebár. Cimborám vett két éve nyáron egy olyan doblót, ami egy évet volt már előtte a kereskedésben, néha-néha ment vele csak ott valaki egy kört, nála egy évet bírt ki és tavaly már az első őszi reggel nem indult be vele az autó. Adtam neki egy kisáramú ólomakku-töltő-
regenerálót, az úgy-ahogy rendbehozta, töltöttünk bele vizet is, és/de most télre valszeg akksit kell vennie. Még az ősszel én is meg fogom nézni az enyémet, hogy hogy áll löttyel, és fog kapni egy kis regenerálást is. A fehér "hab" szerintem egy repedés eredménye, azon a részen le fogom pucolni és fbs-sel megkezelem azt a részt. Az egyik faros skodámban volt olyan akksim, ami tizenéves korú volt, de kitakarítottam, újrasavaztam, teljesen használható lett, mondjuk abban még "volt anyag"
Indy írta ...
Már írtam, hogy apósom gyári akksija (Opel) valamivel több mint 10 évet bírt ki, pedig rendszeresen használja városi rövid utakra. Tegnap egy kollegám mondta, hogy neki is már elmúlt 8 éves, szintén Opel. Hogy a csudába...?
2008-ban vettem egy szász akkumulátort, és feltöltve állt. Ahogy elő van írva 3 havonként egy kis reg.töltés. Mire be kelett volna állnia a sorba bedobta az unalmast. Használat nélkül. A kereskedő azt mondta, hogy többet tőlük nem vásáról mert nem ez volt az első ilyen. Tehát függ ez a gyártótol is. Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
A gyár beszállítókkal dolgozik, akik terminusra szállítják a megrendelt mennyiséget. Raktárkészletet felhalmozni egy drága mulatság, így nem éri meg százezer számra akkut stb megvenniük egyszerre, hogy aztán legyen mit kerülgetni. Külön raktár kellene, ami nem olcsó.
2008-ban vettem egy szász akkumulátort, és feltöltve állt. Ahogy elő van írva 3 havonként egy kis reg.töltés. Mire be kelett volna állnia a sorba bedobta az unalmast. Használat nélkül. A kereskedő azt mondta, hogy többet tőlük nem vásáról mert nem ez volt az első ilyen. Tehát függ ez a gyártótol is.
Lehet, hogy az is felcímkézett kínai akksi volt. Nincs egy éve, hogy egy társaság bebukott ilyen akku "gyártással". "Az autózás kaland."
Igyekeztem visszaolvasni a hozzászólások között, hogy a problémáimra megoldást találjak, de nem igazán találtam meg a sok hozzászólás között.
A problémám az lenne, hogy fékezésnél a müszerfalon a hátsó ködlámpa visszajelzője elkezd hol halványabban hol élesebben világítani. A másik problémám pedig az lenne, hogy a fütéskapcsolónak a háttérvilágítás nem mindig kapcsol be, ilyenkor finoman megkocogtatom és akkor elkezd világítani
Esetleg jelentkeztek valakinek a fenti problémák és ha igen tudtok-e valami megoldást rá! Előre is köszöm a segítségeteket!
Az eső problémára ha jól emlékszem volt sok írás és a testelésel van a gond (hátsó lámpánál ), van fórum üzenet biztos.most készül csináld magad cikk fütés konzol világitás csere abban lesz szó ennek a javításáról . Ha jól tudom kicsi égő van benne és kiégett.
[ Módosítva 2010 szeptember 29 szerda - 19:39:01 ] Soha nem elég!
Csabi, ha alaposabban áttanulmányozod ebben a topikban az üzeneteket, sok-sok leírást találsz erről (de sok-sok idő is kell hozzá...). Viszont, ha garanciális az autód (az adatlapodból én ezt olvasom ki), akkor, azt tanácsolom, ne foglalkozz egyik problémával sem, hanem vidd szervizbe, főleg a ködlámpa visszajelzés idétlen működése miatt!!! (És nagyon keményen hajtsd ki belőlük, hogy "hozzák rendbe"! )
Nekem is volt párás időben ez a ködlámpa halvány világítása a fékpedál nyomására de csak egyszer. azóta nem találkoztam vele. Lehet, hogy ennyi idő alatt jó lett a kontakt. Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér. Talis képekFónagyságMezőkövesd Pincehely
Köszönöm a gyors reakciókat! Rendesek vagytok tényleg! Szóval az autót használtan vettem a renault kelet-pestnél, bár adtak rá igy is egy év garit de elolvasva az autóra vonatkozó garanciális feltételeket az elektromos részre nem terjed ki a használt autó garancia! Bár egy próbát megér a dolog, de nem hiszem hogy foglalkoznának vele garanciálisan...
Viszont akkor igyekszem visszaolvasni még részletesebben a hozzászólások között bár tényleg nem lesz egyszerű az 59 oldal miatt de neki ugrok mert egyébként is hasznos dolgok vannak itt ahogy eddig is olvasgattam. A csináld magad cikket olvastam a fötéskapcsoló izzó cseréről csak igazából azt nem tudom hogy a probléma az-e hogy kiégett az izzo mert ha megkocogtatom a fütés kapcsolót akkor világít?!
Igyekeztem visszaolvasni a hozzászólások között, hogy a problémáimra megoldást találjak, de nem igazán találtam meg a sok hozzászólás között.
A problémám az lenne, hogy fékezésnél a müszerfalon a hátsó ködlámpa visszajelzője elkezd hol halványabban hol élesebben világítani. A másik problémám pedig az lenne, hogy a fütéskapcsolónak a háttérvilágítás nem mindig kapcsol be, ilyenkor finoman megkocogtatom és akkor elkezd világítani
Esetleg jelentkeztek valakinek a fenti problémák és ha igen tudtok-e valami megoldást rá! Előre is köszöm a segítségeteket!
A ködlámpára itt a megoldás:
Krogergo írta ...
Megvan a rejtélyes hiiba (műszerfali ködlámpa visszajelző felvillan fékezéskor és balra indexnél) oka. Egyszerű, de szivatós. Valóban a test az. De nem a stekkernél, a kaszninál, vagy az égőtartó foglalat saruinál. Az égőtartó foglalat belsejénél van a gond. A saru belső fele (amelyikre a fekete kábel megy) egy szegecselt részbe csatlakozik. Az volt kilazulva. A ,,tölcséres" részbe beletettem a pontozót, és ráütettem egyet határozottan (erővel, de úgy, hogy ne törjön a műanyag körülötte darabokra) és megszűnt a probléma.
A fűtéskapcsolónál nekem is ilyen hiba volt, izzó csere segíttet. "Az autózás kaland."
Hát..., ha nem garanciális, akkor marad a Krogergő-féle eljárás... Én ezt azért nem említettem indulásként, mert nálam nem vált be (lehet, hogy nem tudok határozottan ütni?). Viszont Krogergő emlegette, hogy ilyenkor bizony a levegőben lóg az UCH cseréje, kb. 60ezer Ft-ért: (Erről majd ő konkrétabban ír bizonyára) - na ez az, amit garanciában kellene elsütni...
Ui.: a hiba nálam is még megvan - még majd kísérletezek vele, hátha...
[ Módosítva 2010 szeptember 29 szerda - 20:44:43 ]
Közben én is megtaláltam közben Krogergo hozzászólását (rossz taktika volt előröl kezdeni olvasni a fórumot csak párat kellett volna visszalépnem ) holnap megpróbálom amit irt meg kicserélem az izzót a leírás alapján remélem megoldódnak a problémák! Azt esetleg még megtudnátok mondani milyen típusú izzó kell a fütés kapcsoló világításhoz????
Lenne még egy kérdésem bár az nem elektromos igy azt a vonatkozó topicban teszem fel. Mégegyszer köszönöm szépen a gyors válaszokat és a segítséget igyekszem én is hasznos tagja lenni a klubnak!
[ Módosítva 2010 szeptember 29 szerda - 21:03:01 ]
Kapcsoló világításban Candy a profi, hívd fel. Ha feleslegesen világít a ködlámpa visszejelzője: UCH csere csak a leges legrosszabb esetben szükséges (de előfordulhat, és szokott is) Új ára kb. 70000Ft, és 25000Ft a felprogramozása az autóhoz a márkaszervizekben. Ez a kilazult saru-hátsó szegecselés nekem már sok Loganon bevállt. Aki nem biztos a dolgában, annak a legegyszerűbb és legolcsóbb, ha egy kipróbálás erejéig cserél valakivel hátsó lámpa foglalatot. Aztán ha valóban az a rossz, akkor meg kell javítani. Ha nem lehet (még nem találkoztam ilyennel) akkor nálam kapni másikat.
[ Módosítva 2010 szeptember 29 szerda - 21:08:38 ] REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Hát igen..., ezért vacakolok már ezzel hónapok óta én is, na jó, inkább fogalmazzunk úgy, hogy nem járok a végére hónapok óta (vagy nincs időm, vagy elfelejtem). Pedig annyira nem kedélyes a dolog, mert kívül is látszik a jelenség: ha egyszerre indexelek (balra) és fékezek, elég furcsa jelzéseket ad az autó...